Akıncı
Üye
siz daha yorum yapmadınız mı
nexus 4 daha ucuz ama 3g si yoknote2 en iyisi 1400e onu al![]()

saçma değilmi? 3gsiz bir androidnexus 4 daha ucuz ama 3g si yok![]()

işte o nasıl yapmışlar çok zararı olur musaçma değilmi? 3gsiz bir android![]()
nexus 4 daha ucuz ama 3g si yok![]()
hspa var cunku yani 3,75 g oluyor bugörüntülü konuşma yok ama
3g yok muhspa var cunku yani 3,75 g oluyor bu
o ne la 
görüntülü konuşma yok amao ne la
![]()
anladım
Hic goruntulu konusmak aklima gelmedi 4 ay boyunca, cunku tangodan konusuyorumki goruntulu konusmada en cok kullanilan program saniyorum mobilde. Skypedan sonra, ama tango skype a gore cok daha rahat bence.

s4prolusen sen ol s4prolu cihazlara bulasma derim![]()
ne oluyorsen sen ol s4prolu cihazlara bulasma derim![]()

S4 pronun herhangi bir zararini gormedim![]()
Oyun performansi kotu.
- - - Eklendi - - -
ve isinma konusunda biraz kotu
bu telefon performans konusunda yapilan elestirileri hakketmiyor
