siz daha yorum yapmadınız mı

Sponsorlu Bağlantılar



MaxiHan

MaxiHan

Üye
Konunun ana kahramanlarindanim :ehe
 
Akıncı

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
:ehe
 
Invoke

Invoke

Üye
Yapalım hacı ayıpsın :ehe
 
-efşan

-efşan

Üye
Yapmadık. :utan
 
-Emre

-Emre

Üye
Yaptım saniyorum :hmmm yapmadiysam yapayım Optimus g
 
Akıncı

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
sağolun bakacağız zaman gösterecek
 
Kerim.

Kerim.

Üye
note2 en iyisi 1400e onu al:good:
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye

görüntülü konuşma yok ama :hmmm o ne la :D

Hic goruntulu konusmak aklima gelmedi 4 ay boyunca, cunku tangodan konusuyorumki goruntulu konusmada en cok kullanilan program saniyorum mobilde. Skypedan sonra, ama tango skype a gore cok daha rahat bence.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
sen sen ol s4prolu cihazlara bulasma derim:good:
 
Akıncı

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi


Hic goruntulu konusmak aklima gelmedi 4 ay boyunca, cunku tangodan konusuyorumki goruntulu konusmada en cok kullanilan program saniyorum mobilde. Skypedan sonra, ama tango skype a gore cok daha rahat bence.
anladım :D
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye


Oyun performansi kotu.


- - - Eklendi - - -

ve isinma konusunda biraz kotu

Oyun performansi mi? oyunlari nexus 4 de cogu telefona gore daha akici oynuyordum :hmmm bu telefon performans konusunda yapilan elestirileri hakketmiyor
 


Üst Alt