Nokia C6-01'den Lumia520'ye Geçiş

Sponsorlu Bağlantılar

iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
Nokia C6-01'den Lumia520'ye Geçiş
Bugün aldığımız 520 için bir kaç sorum var ve önerilerinizi bekliyorum :)

Nokia Suite gibi bir program var mı?
evde wi-fi yok oyunlar vb. uygulamaları nereden indireceğim?
kesinlikle bilmem gereken şeyler nelerdir? var mıdır böyle bilgiler?

unlocked nedir
 


OPC

OPC

Üye
Hayırlı olsun yaviz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: iyavuzoz
ÖEY

ÖEY

Üye
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullan kardeş :) Windows Phone diye bir program var. Onu MS'in sitesinden indirip, telefonunla bilgisayar arasında müzik+resim+video alış verişi eşitlemesi yapabilirsin. Unlocked olayı sistemin kırılamaması olayı yani eski telefonunda yaptığın gibi dışarıdan oyun program kuramıyorsun telefona. Her şeyi marketten indireceksin. Bence mutlaka evine bir wifi modemi al. Gerçekten çok işe yarıyor.

Bunların dışında telefon rehberin başlangıçta kurduğun MS hesabıdır. Telefon hafızasına bir kayıt söz konusu değil sonradan şaşırma diye söyledim. Ayarlara girip eğer sürekli kullanmıyorsan wifi+bluetooth+konum+nfc+internet paylaşımı kapat. Ekran parlaklığını otomatik yapma bence orta olarak bırak. Arka planda çok uygulama çalışmasına izin verme hatta benim gibi hepsini kapat :D Şarj konusunda bayağı bir fark eder bunları yaparsan.

Bu yazdıklarıma istinaden henüz MS izin vermediği için dosya yöneticisi kavramı yok unut onu :D
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Öncelikle mağazadan uygulama alışverişleri için bir Microsoft hesabı tanımlaman gerekli. Uygulamaları bu hesabınla sadece mağazadan yükleyebiliyorsun, NokiaSuite yerine win7 ve win8'de çalışan Windows Phone App uygulamasını indir ve senkronize işlemlerini bu uygulama aracılığı ile yap. Kişiler ve mesaj yedeklerin Microsoft hesabına yedeklenir.
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullan kardeş :) Windows Phone diye bir program var. Onu MS'in sitesinden indirip, telefonunla bilgisayar arasında müzik+resim+video alış verişi eşitlemesi yapabilirsin. Unlocked olayı sistemin kırılamaması olayı yani eski telefonunda yaptığın gibi dışarıdan oyun program kuramıyorsun telefona. Her şeyi marketten indireceksin. Bence mutlaka evine bir wifi modemi al. Gerçekten çok işe yarıyor.

Bunların dışında telefon rehberin başlangıçta kurduğun MS hesabıdır. Telefon hafızasına bir kayıt söz konusu değil sonradan şaşırma diye söyledim. Ayarlara girip eğer sürekli kullanmıyorsan wifi+bluetooth+konum+nfc+internet paylaşımı kapat. Ekran parlaklığını otomatik yapma bence orta olarak bırak. Arka planda çok uygulama çalışmasına izin verme hatta benim gibi hepsini kapat :D Şarj konusunda bayağı bir fark eder bunları yaparsan.

Bu yazdıklarıma istinaden henüz MS izin vermediği için dosya yöneticisi kavramı yok unut onu :D

Teşekkür ederim windows phone uygulamasını pc için bulamadım :(

webdeki markete girdim orada da indirmek için bir seçenek yok :allalla: biraz kafam karıştı :D


- - - Eklendi - - -

Hayırlı olsun yaviz :)

Teşekkür ederim :)


- - - Eklendi - - -

Öncelikle mağazadan uygulama alışverişleri için bir Microsoft hesabı tanımlaman gerekli. Uygulamaları bu hesabınla sadece mağazadan yükleyebiliyorsun, NokiaSuite yerine win7 ve win8'de çalışan Windows Phone App uygulamasını indir ve senkronize işlemlerini bu uygulama aracılığı ile yap. Kişiler ve mesaj yedeklerin Microsoft hesabına yedeklenir.

tamam buldum şimdi :D

hesabımı da aldım
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: iyavuzoz
ÖEY

ÖEY

Üye
Gökçen yardım etmiş zaten bana gerek kalmadı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: iyavuzoz
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
peki bilgisayardan indirdiğim .xap dosyasını telefona nasıl yükleyeceğim :D

sd kartın içine attım fakat telefondan sd kartı göremiyorum


- - - Eklendi - - -

sitesinden de pek bişey anlamadım :D


- - - Eklendi - - -

heh buldum :D ama mağazaya tıklıyorum SD KART seçeneği çıkmıyor
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Biraz bekle çıkar wifi açık olsun ama :D
 
  • Beğen
Tepkiler: iyavuzoz
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
Biraz bekle çıkar wifi açık olsun ama :D

modem yok vınn kullanıyorum :ah


- - - Eklendi - - -

mobil veri açık kalmış 3 TL gitti şimdi net paketi de yapamıyorum en uygunu 250 mb

sizce yeter mi :D


- - - Eklendi - - -

500 mb yaptım fakat SD KART seçeneğini hala göremiyorum yardım edin nolur :(
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Telefonun görüyor dimi hafıza kartını bak mağazayı aç içinde dolaş çık tekrar gir düzelir :D bak benim evde ve gun boyu takıldığım yerlerde wifi var telefonumda o kadar cok wifi noktası kayıtlıki 500mb internet yetiyor çünkü yolculuk dışında işime yaramıyor.
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
whatsappı hem pcden hem telefondan indirdim :zzz: bekliyoruz bakalım çıkacak inşallah :D
 
FeRhAt0152

FeRhAt0152

Üye
bende c6 01 den geçtim lumia ya
 
  • Beğen
Tepkiler: iyavuzoz

blackcemre

Üye
bende e7'den lumia 620'ye geçtim.
 
  • Beğen
Tepkiler: iyavuzoz
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Ben de Samsung C3200 monte bar'dan Nokia Lumia 920'ye geçtim :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: iyavuzoz
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
:hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: iyavuzoz
OozyStaw

OozyStaw

Üye
bende n8 den geçtim Lumia 920 ye

- - - Eklendi - - -



modem yok vınn kullanıyorum :ah


- - - Eklendi - - -

mobil veri açık kalmış 3 TL gitti şimdi net paketi de yapamıyorum en uygunu 250 mb

sizce yeter mi :D


- - - Eklendi - - -

500 mb yaptım fakat SD KART seçeneğini hala göremiyorum yardım edin nolur :(

ben her ay ortalama 3g den 1.5 gb giriyorum 2gb felanda wi-fi yeter mi ki :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: iyavuzoz
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Geçiş bilgisi mi paylaşıyoruz? :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: iyavuzoz

sympatico

Üye
Eşekten inip ata binmişsiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: iyavuzoz
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
Geçiş bilgisi mi paylaşıyoruz? :hmmm

konu başka yerlere gitti :D


- - - Eklendi - - -

şu anda hiç bir sorunum yok telefon ile ilgili

uygulamaları sd karta attığımda telefonu kapatıp açarak görebiliyorum içindeki dosyaları sizce normal mi?
 


Üst Alt