Kerim.
Üye
Sgh544 yok yazmışsın da , neye dayanarak bunu yazdın! Gir telpanın sitesine ; orda yazıyor. Youtube da donanimhaberde ki bir arkadaş videoları nıda çekti cihazın , rr3 de takılma yoktu. Hatta kablosuz olarak televizyonada bağlayıp oynadı rr3 u gene takılma yoktu. Benide yanlış anlama ben s3 kullanıcısiyim , bu telefonu da 1 haftadır araştırıyorum ; ve eşime almayı düşünüyorum. Bence fiyat ve donanım olarak mükemmel bir cihaz.
Düzeltme : telpanın sitesinde yazıyor dedim ama , yanlış hatirliyormusumyabancı kaynaklı bir sitede yazan ozellikler şu şekilde:
MTK6589Architecture: Cortex-A7 quad-core process: 28nmFrequency: 1.0GHz ~ 1.2GHzGPU: PowerVR SGX 544, triangular output rate of 55M / S pixel fill rate for the 1600M / S
Rr3 takılma yoktuyu bırak grafıkler high veya extra high'dı.600liraya satılan bir telefonun o oyunu o grafikte oynatması bile çok çok iyi.bencede mükemmel bir cihaz o.
yabancı kaynaklı bir sitede yazan ozellikler şu şekilde:
aynı cihazı samsung çıkarsa en az 1100den falan satar.acaba romlar varmıdırki buna
)