Telefon Önerilerinizi Bekliyorum...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kerim.

Kerim.

Üye
Sgh544 yok yazmışsın da , neye dayanarak bunu yazdın! Gir telpanın sitesine ; orda yazıyor. Youtube da donanimhaberde ki bir arkadaş videoları nıda çekti cihazın , rr3 de takılma yoktu. Hatta kablosuz olarak televizyonada bağlayıp oynadı rr3 u gene takılma yoktu. Benide yanlış anlama ben s3 kullanıcısiyim , bu telefonu da 1 haftadır araştırıyorum ; ve eşime almayı düşünüyorum. Bence fiyat ve donanım olarak mükemmel bir cihaz.

Düzeltme : telpanın sitesinde yazıyor dedim ama , yanlış hatirliyormusum :( yabancı kaynaklı bir sitede yazan ozellikler şu şekilde:
MTK6589Architecture: Cortex-A7 quad-core process: 28nmFrequency: 1.0GHz ~ 1.2GHzGPU: PowerVR SGX 544, triangular output rate of 55M / S pixel fill rate for the 1600M / S

Rr3 takılma yoktuyu bırak grafıkler high veya extra high'dı.600liraya satılan bir telefonun o oyunu o grafikte oynatması bile çok çok iyi.bencede mükemmel bir cihaz o.
 
  • Beğen
Tepkiler: juba71 ve H.TOGAN


H.TOGAN

H.TOGAN

Üye


Rr3 takılma yoktuyu bırak grafıkler high veya extra high'dı.600liraya satılan bir telefonun o oyunu o grafikte oynatması bile çok çok iyi.bencede mükemmel bir cihaz o.

Kesinlikle katılıyorum sana :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: juba71

yoyofurkan

Üye
s2 aşkım bitti ikinci ele 650 vereceğime 600 e bunu alırım daha iyi dahili hafızası sıkıntı yapmıyormuş galiba uygulamaları hafıza kartına yüklenecek şekilde ayarlayabiliyormuşuz 16gb lik bir class 10 la tamamdır bu iş
 
  • Beğen
Tepkiler: juba71
fk555897

fk555897

Üye
Arkadaşlar SGX544 GPU derken S4'deki GPU'da aynı GPU'nun geliştirilmiş olan modeli (SGX544 MP3). S4'deki GPU 3 çekirdekli, Discovery'de ki GPU tek çekirdekli yanlış hatırlamıyorsam.
 
  • Beğen
Tepkiler: juba71
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
Antutu benchmark programında donanım bilgileri göründü :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: juba71
Kerim.

Kerim.

Üye
Antutu benchmark programında donanım bilgileri göründü :oke:

Valla müthiş telefon ya wonderı satıp alsam mı ki:hmmmaynı cihazı samsung çıkarsa en az 1100den falan satar.acaba romlar varmıdırki buna:hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: juba71
fingerback5

fingerback5

Üye


Rr3 takılma yoktuyu bırak grafıkler high veya extra high'dı.600liraya satılan bir telefonun o oyunu o grafikte oynatması bile çok çok iyi.bencede mükemmel bir cihaz o.

Takılma dedigim fps dusmeleri.RR3 optimizasyon konusunda muthis bir oyun ciddi bir takilma zaten sergilemez ama arada kare atliyor videoyu izlerseniz anlarsiniz.Derseniz ki 600 tl bu alet o da olsun artik orda haklisiniz iste.
 
  • Beğen
Tepkiler: juba71
juba71

juba71

Üye
    Konu Sahibi
®cevaplarınız icin teşekkürler arkadşlar. Başka önerisi olan varsa bekliyorum ¿¿¿
Birde xperia L var o nasıl bir telefon bilgisi olan paylaşırsa sevinirim...

Bütçemi biraz arttırcamda Galiba :))
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Takılma dedigim fps dusmeleri.RR3 optimizasyon konusunda ıguthis bir oyun ciddi bir takilma zaten sergilemez ama arada kare atliyor videoyu izlerseniz anlarsiniz.Derseniz ki 600 tl bu alet o da olsun artik orda haklisiniz iste.

Grafikler extra high'daydı.o grafikte xperia z, htc one gibi 2000liralık cihazlarda bile fps düşmeleri olurken 600liralık bir telefonda da aynı şekilde oynatması bile çok iyi.grafikleri low veya medium alırsan yag gibi oynatır zaten
 
juba71

juba71

Üye
    Konu Sahibi
Farklı telefon önerilerinizi bekliyorumm...
900 -1000 tl ye kadar olur fiyat aralığımı arttırdım :)
2. el olmasın ama :)
 

yoyofurkan

Üye
s4 deki powervr 3 çekirdekli denmiş ama onun ekranı 1080p discovery nin ekranı ise 720p bunuda düşünmek lazım aralarında uçurum yoktur bence

- - - Eklendi - - -

babamı ikna ediym bende alcam onun kredi kartına ihtiyacım var parasını gene ben vercem çalışıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: juba71
fingerback5

fingerback5

Üye


Grafikler extra high'daydı.o grafikte xperia z, htc one gibi 2000liralık cihazlarda bile fps düşmeleri olurken 600liralık bir telefonda da aynı şekilde oynatması bile çok iyi.grafikleri low veya medium alırsan yag gibi oynatır zaten

O cihazlardaki takılma sebebi 1080p uyumsuzlugu.Bu arada şu rr3de grafik ayarını bir türlü bulamadım.Ayarlarda hiçbi yerde yok.Ben de bi extra higha alıp test etmek istiyorum çok fark oluyormu diye.

- - - Eklendi - - -

Farklı telefon önerilerinizi bekliyorumm...
900 -1000 tl ye kadar olur fiyat aralığımı arttırdım :)
2. el olmasın ama :)

Galaxy Nexus iyi bir seçim olur o fiyata :). Ama saf performans istersen Lg optimus 4x hd de var.Bu iki telefon şu an için o fiyata en iyileri.
 
  • Beğen
Tepkiler: juba71
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Kullanım amacınız nedir?
 
  • Beğen
Tepkiler: juba71
Kerim.

Kerim.

Üye
Butceni 900-1000 yaptigina gore s3 alabilirsin.veya ikinci el note2
 
  • Beğen
Tepkiler: juba71
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Öğrenciyim işte internet ve oyun icin diyebilrim :)

Bence ikinci el düşünün ;) Wp8li Lumia 820 tam ihtiyacınızı karşılar. İnternet Explorer ile internet kullanımının keyfini sürersin. Kamera on numara diyebiliriz. Oyun oynamak içinde yeterli donanım mevcuttur. Tek sıkıntı markette yer alan kaliteli oyunlar pahalı biraz. Ama arada sırada bedava kampanyalar ile oyunlar beleşe geliyor. Sistem yeni olduğu için eksiklikleri var. Pişman etmez alırsanız.
 
  • Beğen
Tepkiler: juba71
serihan

serihan

Üye
ben kullanıyorum s3 miniyi gayet memnunum takılma kasma çok olmuyor sadace modern combat 4 te biraz kasıyor ama onun dışında internet performansı çok iyi s3 mini en iyisi senin için.
 
  • Beğen
Tepkiler: juba71
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
Bence de s3 mini
 
  • Beğen
Tepkiler: juba71
gkcll

gkcll

Üye
Farklı telefon önerilerinizi bekliyorumm...
900 -1000 tl ye kadar olur fiyat aralığımı arttırdım :)
2. el olmasın ama :)
nedir bu milletin s3 minisi bırakın arkadaşım mini işini 5 para etmez bak kardeşim teknosada HTC desire sv 4.3 büyüklüğündeki canlı ekranı ve güzl donanımı ve tasarımı ile 699 tl git bu telefonu al kesinlikle çok güzel karşılaştır s3 mininin yüzüne bakmazsın önerimi dikkate al derim
 
  • Beğen
Tepkiler: juba71
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Karşınızdaki üyelere karşı kullandığınız kelimelere dikkat edin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt