Link çalışıyorselambende link calismiyor pp25 indiremiyorumlutfen yardim
Bilgisayardaki iTunes'u kullanıyorsan büyük ihtimal ondandır. Kullanma.
Appstoreden istediğiniz gibi uygulama indirebilirsiniztelefondaki appstore den bir şey indirsek olur mu? yani yinede sorun çıkarır mı.
bide bir şey soracam apple kimliği olmadan app storeden ücretsiz oyun-uygulama indirebilirmiyiz?
Bilmiyorum kafam karıştı tam anlamadım :SBen kurdum teşekkürler oyunlarımı yüklüyorum onları attım diyelim itunesten yüklediğim bir video yükleme programı var onu kullanıp film yüklüyorum.bişey olurmu
acaba pp de asphalt 7 yok mu ben mi bulamadım?


Bir şekilde indirildikten sonra silinmiş olsa gerek.Neden öyle oldu bilmiyorum.Tekrar indirmeyi denediniz mi ?arama kısmına 7 yazıp arayın çıkıyo. yazılar çince ama ekran gürüntüsü asphalt 7 sanırım 1.19 gb
- - - Eklendi - - -
*Programımız indirildiğinde kırmızı bildirim ortadan kalkacaktır. Kalktıktan sonra resimde oklarla gösterdiğim bölmeye tıklıyoruz;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ben 3-4 tane oyunun indirme butonuna bastım hepsini sonuna kadar indirdi sonra nereye attı bilmiyom kayboldu![]()
- - - Eklendi - - -
Arkadaşlar indirilen uygulamaların açılmama sorununu yaşayanlar ; 25pp açıkken avuç içinde elma olan simgeye gelin, sağ üst köşedeki mavi yere basın, o bölge griye dönüşecek. Tekrar mavi olduğunda sorun çözülmüş olacak. İtunesla eş zamanlama yapınca bu problem oluyor.
En kısa zamanda ekliyorum.Bende de aynı hata olmuştu çözümü başka siteden buldum. Konuyu açan arkadaş, bu hatanın çözümünü de eklerse iyi olur.
Bir şekilde indirildikten sonra silinmiş olsa gerek.Neden öyle oldu bilmiyorum.Tekrar indirmeyi denediniz mi ?

İlk defa bu sorunla karşılaştım.Belki virüs programı sıkıntı yaratıyordur.+ Alakası var mı bilmiyorum ama dns yi 8.8.8.8 8.8.4.4 olarak değiştirip indirmeyi deneyin bakalım.oyun ve programları ''..... .ipa'' diye aradım yerel disk d (D:\downloads\apps) de çıktı indirdiğim şeyler, boyutu felanda tam sorun yok yani ama pp indirilenler klasöründe görünmüyor, programı sildim tekrar yükledim olmadı, itunes i sildim yine olmadı. Ne yapacağımı bilmiyorum. Bu programı tamda sevmeye başlamıştım bu sorun çıktı indirdiğim şeyleri yükleyemiyorum telefona![]()
Uygulamayı silip tekrar yüklemekten başka birşey gelmiyor aklımamerhaba ben uygulama yükledim daha düne kadar çalışıyordu şimdi uygulamaya girdigimde tekrar menüye geliyor açılmıyor ittunesede baglamadım kendiliginden gelişti pp25 teki elma tutan elde sağ üst köşedeki mavi butonada tıklıyorum ama degişmiyor sonuç aynı ne yapmalıyım![]()
Bazen hiç bilemiyorum...(çinlilere sormak lazım)Ayrıca birşey soracığım; PP25 kandırmacamıdır?
