Tavsiye Pp25 kullanımı (jb'siz uygulama yükleme programı)

Sponsorlu Bağlantılar

beyreli

Üye
selambende link calismiyor pp25 indiremiyorumlutfen yardim
 


creeper

creeper

Üye
işe yaradı teşekkürler..
 

metinoktaybeyaz

Üye
Bilgisayardaki iTunes'u kullanıyorsan büyük ihtimal ondandır. Kullanma.


telefondaki appstore den bir şey indirsek olur mu? yani yinede sorun çıkarır mı.


bide bir şey soracam apple kimliği olmadan app storeden ücretsiz oyun-uygulama indirebilirmiyiz?
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
telefondaki appstore den bir şey indirsek olur mu? yani yinede sorun çıkarır mı.


bide bir şey soracam apple kimliği olmadan app storeden ücretsiz oyun-uygulama indirebilirmiyiz?
Appstoreden istediğiniz gibi uygulama indirebilirsiniz
Apple kimliği olmadan bildiğim kadarıyla zaten telefon aktif olmuyor.Yani teli ilk kullanmaya başladığınızda kullanabilmek için apple kimliğinizle giriş yapıyorsunuz.
 

tokhan90

Üye
Ben kurdum teşekkürler oyunlarımı yüklüyorum onları attım diyelim itunesten yüklediğim bir video yükleme programı var onu kullanıp film yüklüyorum.bişey olurmu
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Ben kurdum teşekkürler oyunlarımı yüklüyorum onları attım diyelim itunesten yüklediğim bir video yükleme programı var onu kullanıp film yüklüyorum.bişey olurmu
Bilmiyorum kafam karıştı tam anlamadım :S
 

metinoktaybeyaz

Üye
acaba pp de asphalt 7 yok mu ben mi bulamadım?

arama kısmına 7 yazıp arayın çıkıyo. yazılar çince ama ekran gürüntüsü asphalt 7 sanırım 1.19 gb

- - - Eklendi - - -









*Programımız indirildiğinde kırmızı bildirim ortadan kalkacaktır. Kalktıktan sonra resimde oklarla gösterdiğim bölmeye tıklıyoruz;




ben 3-4 tane oyunun indirme butonuna bastım hepsini sonuna kadar indirdi sonra nereye attı bilmiyom kayboldu :( :hmmm:bilmm

- - - Eklendi - - -






 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
arama kısmına 7 yazıp arayın çıkıyo. yazılar çince ama ekran gürüntüsü asphalt 7 sanırım 1.19 gb

- - - Eklendi - - -









*Programımız indirildiğinde kırmızı bildirim ortadan kalkacaktır. Kalktıktan sonra resimde oklarla gösterdiğim bölmeye tıklıyoruz;




ben 3-4 tane oyunun indirme butonuna bastım hepsini sonuna kadar indirdi sonra nereye attı bilmiyom kayboldu :( :hmmm:bilmm

- - - Eklendi - - -
Bir şekilde indirildikten sonra silinmiş olsa gerek.Neden öyle oldu bilmiyorum.Tekrar indirmeyi denediniz mi ?
 

dincerZ

Üye
Arkadaşlar indirilen uygulamaların açılmama sorununu yaşayanlar ; 25pp açıkken avuç içinde elma olan simgeye gelin, sağ üst köşedeki mavi yere basın, o bölge griye dönüşecek. Tekrar mavi olduğunda sorun çözülmüş olacak. İtunesla eş zamanlama yapınca bu problem oluyor.
 
creeper

creeper

Üye
Arkadaşlar indirilen uygulamaların açılmama sorununu yaşayanlar ; 25pp açıkken avuç içinde elma olan simgeye gelin, sağ üst köşedeki mavi yere basın, o bölge griye dönüşecek. Tekrar mavi olduğunda sorun çözülmüş olacak. İtunesla eş zamanlama yapınca bu problem oluyor.

Bende de aynı hata olmuştu çözümü başka siteden buldum. Konuyu açan arkadaş, bu hatanın çözümünü de eklerse iyi olur.
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Johncine

Johncine

Üye
Çin malı itunes denilebilir ücretli olan her uygulama bedavaya indirilebiliyor nasıl kullanılacağı internette resimlerle gayet açık anlatılmış jailbreak gerektirmiyor tavsiye ederim.
 

gokkhan_81

Üye
Merhabalar

Ben pp25ten whats app uygulamasını indirdim ama daha sonrasında bır kac gun sonra uygulamayı acıyorum hemen kapanıyor

uygulamada sorun yasıyorum acılmıyor ama bır kac gun kullandım yani itunes acık ıken ındırmedım ama neden bu sekılde oldu anlıyamadım bana yardımcı olursanız cok sevınırım

sımdıden tesekkur ederım
 

metinoktaybeyaz

Üye
Bir şekilde indirildikten sonra silinmiş olsa gerek.Neden öyle oldu bilmiyorum.Tekrar indirmeyi denediniz mi ?




oyun ve programları ''..... .ipa'' diye aradım yerel disk d (D:\downloads\apps) de çıktı indirdiğim şeyler, boyutu felanda tam sorun yok yani ama pp indirilenler klasöründe görünmüyor, programı sildim tekrar yükledim olmadı, itunes i sildim yine olmadı. Ne yapacağımı bilmiyorum. Bu programı tamda sevmeye başlamıştım bu sorun çıktı indirdiğim şeyleri yükleyemiyorum telefona :ağlarım:
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
oyun ve programları ''..... .ipa'' diye aradım yerel disk d (D:\downloads\apps) de çıktı indirdiğim şeyler, boyutu felanda tam sorun yok yani ama pp indirilenler klasöründe görünmüyor, programı sildim tekrar yükledim olmadı, itunes i sildim yine olmadı. Ne yapacağımı bilmiyorum. Bu programı tamda sevmeye başlamıştım bu sorun çıktı indirdiğim şeyleri yükleyemiyorum telefona :ağlarım:
İlk defa bu sorunla karşılaştım.Belki virüs programı sıkıntı yaratıyordur.+ Alakası var mı bilmiyorum ama dns yi 8.8.8.8 8.8.4.4 olarak değiştirip indirmeyi deneyin bakalım.
 

hako304

Üye
Gardeş ben uygulamayı güncelleyemiyorum. Senin anlattığın gibi ben Temple Run Oz'u indirdim. Programda güncelleme olduğunu gösteriyor. Üstüne tıklıyoru sarı renkte bir tane ünlem çıkıyor. Bunun nedenini biliyorsan lütfen yardım eder misin?
 

unreal12

Üye
merhaba ben uygulama yükledim daha düne kadar çalışıyordu şimdi uygulamaya girdigimde tekrar menüye geliyor açılmıyor ittunesede baglamadım kendiliginden gelişti pp25 teki elma tutan elde sağ üst köşedeki mavi butonada tıklıyorum ama degişmiyor sonuç aynı ne yapmalıyım :)
 

hako304

Üye
Ayrıca birşey soracığım; PP25 kandırmacamıdır?
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
merhaba ben uygulama yükledim daha düne kadar çalışıyordu şimdi uygulamaya girdigimde tekrar menüye geliyor açılmıyor ittunesede baglamadım kendiliginden gelişti pp25 teki elma tutan elde sağ üst köşedeki mavi butonada tıklıyorum ama degişmiyor sonuç aynı ne yapmalıyım :)
Uygulamayı silip tekrar yüklemekten başka birşey gelmiyor aklıma

- - - Eklendi - - -

Ayrıca birşey soracığım; PP25 kandırmacamıdır?
Bazen hiç bilemiyorum...(çinlilere sormak lazım)
 


Üst Alt