Makale_Helvetia
Üye
Size şunu söylemeliyim ben symbian ın neredeyse çoğu sürümünü kullandım s60v3 , s60v5, anna , belle , fp1 , fp2 symbian doğrfur hantaldır ama diğer sistemlerinde bir artısı yok sayılır symbian ın yanında son 2 yıldır ios kullanıyordum sizde benim gibi ios veya androiddeki oyunları uygulamaları heves edip sistemi değiştireceksiniz her gördüğünüz uygulamayı yükleyeceksiniz ben ios i ilk aldığım hafta heves edip 102tane uygulama&oyun yükledim ama sonunda sıkıldım yine symbiandaki gibi 10-20tane uygulama yüklü şuan Size çok mükemmel geliyor diğer sistemler ama hepsi oyle değil Biri yazmış yukarda yok tarayıcı yok nezaman rest atıcak diye bekliyorum yazmış şuan s4 bile ara ara rest atabiliyor s3 vb cihazlarda reset atabiliyor günlük bu sadece stmbianda yok tarayıcı ise çok kötü ama ben bile iphone 4 te çok 8-9sekme açınca tarayıcı çöküyor yeniden açıyorum bu gayet normal Yani symbian çokta kötü değil diğer sistemler öyle ağım şahım değil ki en güçlü androidler bile takıldığı donduğu zamanlar oluyor Symbian abarttığınız kadar kötü değil.
sende haklısın dostum ama ''ara sıra'' ile ''sık sık'' arasında epey bir fark var
iphone da ara sıra uygulamadan atar..symbian da sık sık
android ara sıra donar..symbian sık sık..ben ara sıraya razıyım açıkçası
gecenlerde adamin biri s3 unu satti takilip res attigi icin 
