Nokia Symbian'ın sonu yakın..

Sponsorlu Bağlantılar

Scuderia.

Scuderia.

Üye
bu benim son nokia telefonum olacak herhalde..bundan sonra ya iphone 4s ya da htc one x almayı düşünüyorum..stabilite herşeyden önemli benim için..bir telefonu acaba şimdi reset atacak mı..acaba tarayıcı donacak mı diye kullanmamam lazım..
Bende senle aynı fikirdeyim son nokia telefonum olacak gibi bende senin gibi 4s veya one x düşünüyorum bu yaz veya gelecek yaz kurtulacam bu uygulamasızlıktan yavaş tarayıcıdan ama bi okadarda sevdiğim symbiandan :) gerçekten dogru düzgün hizmet uygulama tarayıcımız olsaydı daha çok kullanıcı olurdu ama nokia işte windowsta windows symbianı bırakan çoğu kişi ios veya androide geçiyor en iyisini yapıyor :D
 


kralberk13

kralberk13

Üye
doğru diyosun kardeş herkez androide geçiyo dediğin gibi en iyisini yapıyolar:D
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
şöyle söyleyim symbian kullanan insanların çoğu nokianın yaptığı bu hareketlerden sonra nokia iosta çıkarsa androidde çıkarsa (olmayacğaını biliyorum örnek veriyorum) çoğu kişi almıycaktır nokia

Cok haklisin. Samsunga hep on yargili bakardim ama yanilmisim. Wpyi tutturamaz bence insallah oyle olurda nokia ortadan kalkar
 
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
Sonunda cenaze gömülüyor. Kahrol Nokia !
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Symbianı s3 te kullan bakalım canavar olur canavar nokia işi bilmiyor şimdi elimdeki c6 yı da önüme ilk çıkan kişiye hediye etmeyi düşünüyorum...
 

by-pegasus

Üye
ben bi tane symbian düşünüyordum ama şimdi nereden bulacam
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
    Konu Sahibi
ben bi tane symbian düşünüyordum ama şimdi nereden bulacam

bu saatten sonra symbian alınmaz dostum..başka platformlara yönel bence..


- - - Eklendi - - -

Bende senle aynı fikirdeyim son nokia telefonum olacak gibi bende senin gibi 4s veya one x düşünüyorum bu yaz veya gelecek yaz kurtulacam bu uygulamasızlıktan yavaş tarayıcıdan ama bi okadarda sevdiğim symbiandan :) gerçekten dogru düzgün hizmet uygulama tarayıcımız olsaydı daha çok kullanıcı olurdu ama nokia işte windowsta windows symbianı bırakan çoğu kişi ios veya androide geçiyor en iyisini yapıyor :D

ben ciddi ciddi iphone 4s düşünüyorum,veya htc windows phone 8x ile one x arasında geliyorum :)
 
CABBAR

CABBAR

Üye
şöyle söyleyim symbian kullanan insanların çoğu nokianın yaptığı bu hareketlerden sonra nokia iosta çıkarsa androidde çıkarsa (olmayacğaını biliyorum örnek veriyorum) çoğu kişi almıycaktır nokia

Bende böyle düşünüyorum ama Lumia'yı da merak ediyorum. Android deneyimim var. Symbian zaten kullanıyorum hiç WP'li telefon kullanmayınca merak ediyorum. Kızıyorum Nokia'ya ama sanırım değiştirirsem Lumia alırım
 
marist

marist

Üye
Bizde hala symbian var. Hadi bakalım hayırlısı..
 

kcr

Üye
S4 ve devamının ardında ancak toz yutar hepsi (ne yazık ki). Samsung'la biraz zor baş ederler artık. Apple'a bile kafa tutuyor...
 
ensonkral06

ensonkral06

Üye
nokıa telefonlara değer vermiyo ki. sadece ilk çıktığı sıralar güncelleme koyuyor. sistemide çok yavaş. bende s2 vardı satmak zorunda kalınca n97 aldım, almaz olsaydım. telefonu elime alasım gelmiyo. valla bıktım. en kısa sürede s3 veya 4 almaya çalışcam :S
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
    Konu Sahibi
malesef artık Ben telefon için Ne adam gibi bir güncelleme geleceğini Ne de destek verileceğini düşünüyorum..bu hali ile kalacak symbian..tarayıcı felç..ve daha pekçok problem ile..
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye


bu saatten sonra symbian alınmaz dostum..başka platformlara yönel bence..


- - - Eklendi - - -



ben ciddi ciddi iphone 4s düşünüyorum,veya htc windows phone 8x ile one x arasında geliyorum :)
Ben 4s düşünüyorum valla ios7de geldi 2 3 sene destek sıkıntım olmaz en azından symbianda güncelleme bekle bekle yaşlandık :D
 
Beşiktaşlı24

Beşiktaşlı24

Üye
birdaha nokıa almam git kendi kendini bitir nokıa symbianı bitirerek milleti wpye geçireceklerini sanıyolar ama yanılıyolar tam mtersine millet wp ye değilde androide gidiyor sen hala wp nin peşinde koş nokıa lumialarla kendini bitir
 
kralberk13

kralberk13

Üye
nokia daha emekli oldu arkadaşım nokia firması kendi kendini çökertti daha nokia almam androide yönelcem nedir bu rezillik android markette herşey parasız uygulama güncelleme sıkıntısı yok
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Hersey parasiz mi :hmmm sen bi gec gorursun parasizi :D
 
Bilgehan94

Bilgehan94

Üye
benim daha farklı bir sorum olacak piyasada symbiana yakın bir işletim sistemi varmı varsa adı ne muhtemelen 701den sonra onu alırım nedense wp8 ios veya android bana hiç samimi gelmiyo onlar süpermarket gibiyse symbian mahalle bakkalı gibi bi şey benim için :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Jolla sailfish var
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Size şunu söylemeliyim ben symbian ın neredeyse çoğu sürümünü kullandım s60v3 , s60v5, anna , belle , fp1 , fp2 symbian doğrfur hantaldır ama diğer sistemlerinde bir artısı yok sayılır symbian ın yanında son 2 yıldır ios kullanıyordum sizde benim gibi ios veya androiddeki oyunları uygulamaları heves edip sistemi değiştireceksiniz her gördüğünüz uygulamayı yükleyeceksiniz ben ios i ilk aldığım hafta heves edip 102tane uygulama&oyun yükledim ama sonunda sıkıldım yine symbiandaki gibi 10-20tane uygulama yüklü şuan Size çok mükemmel geliyor diğer sistemler ama hepsi oyle değil Biri yazmış yukarda yok tarayıcı yok nezaman rest atıcak diye bekliyorum yazmış şuan s4 bile ara ara rest atabiliyor s3 vb cihazlarda reset atabiliyor günlük bu sadece stmbianda yok tarayıcı ise çok kötü ama ben bile iphone 4 te çok 8-9sekme açınca tarayıcı çöküyor yeniden açıyorum bu gayet normal Yani symbian çokta kötü değil diğer sistemler öyle ağım şahım değil ki en güçlü androidler bile takıldığı donduğu zamanlar oluyor Symbian abarttığınız kadar kötü değil.
 

blackcemre

Üye
Nokia Belle kodları yayınlanacak mı?
 


Üst Alt