Nokia Symbian'ın sonu yakın..

Sponsorlu Bağlantılar

Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
    Konu Sahibi
Size şunu söylemeliyim ben symbian ın neredeyse çoğu sürümünü kullandım s60v3 , s60v5, anna , belle , fp1 , fp2 symbian doğrfur hantaldır ama diğer sistemlerinde bir artısı yok sayılır symbian ın yanında son 2 yıldır ios kullanıyordum sizde benim gibi ios veya androiddeki oyunları uygulamaları heves edip sistemi değiştireceksiniz her gördüğünüz uygulamayı yükleyeceksiniz ben ios i ilk aldığım hafta heves edip 102tane uygulama&oyun yükledim ama sonunda sıkıldım yine symbiandaki gibi 10-20tane uygulama yüklü şuan Size çok mükemmel geliyor diğer sistemler ama hepsi oyle değil Biri yazmış yukarda yok tarayıcı yok nezaman rest atıcak diye bekliyorum yazmış şuan s4 bile ara ara rest atabiliyor s3 vb cihazlarda reset atabiliyor günlük bu sadece stmbianda yok tarayıcı ise çok kötü ama ben bile iphone 4 te çok 8-9sekme açınca tarayıcı çöküyor yeniden açıyorum bu gayet normal Yani symbian çokta kötü değil diğer sistemler öyle ağım şahım değil ki en güçlü androidler bile takıldığı donduğu zamanlar oluyor Symbian abarttığınız kadar kötü değil.

sende haklısın dostum ama ''ara sıra'' ile ''sık sık'' arasında epey bir fark var :) iphone da ara sıra uygulamadan atar..symbian da sık sık :) android ara sıra donar..symbian sık sık..ben ara sıraya razıyım açıkçası :)
 


MaxipmaN

Üye
bi sistemin mukemmel olması ımkansız
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
    Konu Sahibi
​biz de mükemmele yakın olanı seçeriz :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Android arasirami takiliyor :hmmm gecenlerde adamin biri s3 unu satti takilip res attigi icin :)
 
pRime.

pRime.

Üye


sende haklısın dostum ama ''ara sıra'' ile ''sık sık'' arasında epey bir fark var :) iphone da ara sıra uygulamadan atar..symbian da sık sık :) android ara sıra donar..symbian sık sık..ben ara sıraya razıyım açıkçası :)

symbian bende hiçbir zaman "sık sık" uygulamadan atmadı. hatta uygulamadan atmadı desek yeridir. çakılan uygulamalar ya sorunlu oluyor ya da uyumsuz.
 

MaxipmaN

Üye
symbian bende hiçbir zaman "sık sık" uygulamadan atmadı. hatta uygulamadan atmadı desek yeridir. çakılan uygulamalar ya sorunlu oluyor ya da uyumsuz.

bende reset atalı yıl oldu
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
    Konu Sahibi
​benim telefonun sorunu o da herhalde :) gerçi epeydir bende de atmıyor
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Birde şu var önüne gelen adamın cfwsini yüklersen telefona Durup durup rest atar uygulama çöker sorunlu cfwlerde çok olur ne yazıkki önüne gelen cfw yapıp yayınlıyor ...
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
    Konu Sahibi
o yüzden en güzeli kendin pişir kendin ye :)
 

MaxipmaN

Üye
evols iyi ya
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye

Ruhun şad olsun reis :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Makale_Helvetia

mustafanokia

Üye


Üst Alt