Huawei Ascend Y200 U8655 Root Rehberi

Sponsorlu Bağlantılar

yavuzbey07

yavuzbey07

Üye
    Konu Sahibi
cpu rendering olayı var telefonu hızlandırıyor vereceğim linkten indir cwm ile yükle
 


alican58550

Üye
aylardır uğraşıyorum dediklerini yapıyorum olmuyor olmuyor
 
semih26x

semih26x

Üye
yavuz telefon açılmıo huweı yazısı yanıp sönüo lütfen yardım
 
yavuzbey07

yavuzbey07

Üye
    Konu Sahibi
ne yazptın kernelmi attın alican ses kısma+güç tuşuna 10saniye basılı tutarak açıcaksın elini huawei yazısı geldikten 10saniye sonra çek ve pc ye bağla verdiğim program ile recovery yükle
 
semih26x

semih26x

Üye
nolur yardım et tel açılmıo

- - - Eklendi - - -

TELEFONU AÇIYOM HUWEI ASCEND YAZSI YANIP SÖNÜYOR YARDIM ET LÜTFEN

- - - Eklendi - - -

yardım!!!
 
yavuzbey07

yavuzbey07

Üye
    Konu Sahibi
ne yükledin benim verdiğimimi ?

- - - Eklendi - - -

eğer benim verdiğimi yükleyipte bu duruma getirdiysen şunu denermisin http://www.myhuawei.net/attachment.php?aid=232

- - - Eklendi - - -

oda olmazsa şunu dene http://www.myhuawei.net/attachment.php?aid=233
 
semih26x

semih26x

Üye
yok saol kardeşim bn şöle yaptım ıcs rommu kurdum tel açıldı o senin verdiğin şey hızlandırıo demi kuruyimmi şimdi

- - - Eklendi - - -

- - - Eklendi - - -

yavuz telefon bozuldu diye endişelndindim sende mesaj yazmayınca

:alkis

- - - Eklendi - - -

bn telefonu yapmaya çalışırken cwm yi kurcalarken sd partion gördüm ex alanı flan vardı bi baksana swap yapabilirmiyiz sen anlarsın

- - - Eklendi - - -

hay ya yavuz kernel yaptım bu seferde huweı yazsı takılı kalıo D:
yardım edermsin

- - - Eklendi - - -

yardım
 

alican58550

Üye
olmuyor
 
yavuzbey07

yavuzbey07

Üye
    Konu Sahibi
Alican neresi olmuyor hacı ses kısma + güç tuşuna basılı tutarak açıcaksın ve ardından pc ye bağlıyacaksın pc aygıtı yükleyecek verdiğim .batı açacaksın buraya kadar yaptınmı cwmyi açmak için ses açma+güç tuşuna basılı tutarak açıcaksın bu arada huawei yazısı geldiğinde elini çekmiyeceksin tuşlardan.Eğer bunları yaptıysan ve yine olmuyorsa büyük ihtimalle telefonun yeni updatedir ve şu .bat ile dene
 
yavuzbey07

yavuzbey07

Üye
    Konu Sahibi
videolu anlatım eklenmiştir
 

bayburtluaydın

Üye
Arkadaşların dedigi gibi yavuz dediklerini uyguladım ama Huawei Ascend Yazısında takılıyor telefon 1 dk sonra kendini resetliyor takıldı kaldı ne yapıcaz ?
 
yavuzbey07

yavuzbey07

Üye
    Konu Sahibi
Bilgisayarım yanımda değil konumdaki son mesajlarda yeni update için link verdim cwmyi flashla ve myhuawei.net/forum adresinden genover kerneli indirip flashla
 

bayburtluaydın

Üye
yok yavuz hepsini denedim sonuç cıkmadı 2 gündür denemedigim şey kalmadı son olarak stock rom indirip kurdum fakat bununda cwm si acayip yeni bi custom rom yükleyemiyorum root atamıyorum sıkıntı teşekkür ederim yinede .
bu konu hakkında bi fikrin varmı ya eski ilk sürümüne dönmek istiyorum yada custom romlardan birine
 

anlam2059

Üye
omuyor olmuyor olmuyor 2,resimdeki olay olmuyor ses açma + power basılı tutuyorum huawei de takılı kalıyor 10sn diil 1 dk yakın tuttum yıne gelmıyor
 
yavuzbey07

yavuzbey07

Üye
    Konu Sahibi
anlam2059 cihazın yeni update olabilir bu linki indirip aynı adımları uygulayınız
 

anlam2059

Üye
anlam2059 cihazın yeni update olabilir bu linki indirip aynı adımları uygulayınız

aynen yaptım fakat win 7 kullanıyorum superuser dosyasını bende imaj dosyası olarak goruyor.root5,2 de sorun yok pili çıkardıktan sonrakı ekran yine gelmiyor
 

emrdmr1

Üye
arkadaşlar bu telefondan babamda var.FM radio yok telefonda.Nasıl yükleriz?
 


Üst Alt