Maxicep Galaxy S3 Mini Hediyeli Yarışma Kazananlar

Sponsorlu Bağlantılar



balcolu

balcolu

Üye
Arkadaşlar şu an ne diyeceğimi bilemiyorum sevinçten :D Hiç olmadığım kadar mutluyum.

Herkese çok teşekkür ediyorum ..
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe, bulutsuzgece, x-scarface ve 1 kişi daha
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Bütün emek harcayanlara teşekkürler, kazanan arkadaşlara tebrikler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy, najanaja ve cancan59
cancan59

cancan59

Üye
Sadece düşüncenizi merak ettiğimden soruyorum hiçbir art diyetim yok "balcolu" videoda niçin gitar çalıp söylerken kendini çekmediğinizi çok merak ettim
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy
EroL

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Vieoyla katılmadı mp3 ile katıldı ben video yaptım onu. Oylama konusunda da belirttim bunu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy
balcolu

balcolu

Üye
Sadece düşüncenizi merak ettiğimden soruyorum hiçbir art diyetim yok "balcolu" videoda niçin gitar çalıp söylerken kendini çekmediğinizi çok merak ettim


Ben içeriğimi mp3 olarak göndermiştim. Neyin görüntüsünü bekliyorsun ?
 
asigsasi

asigsasi

Üye
tebrikler arkadaşlar :alkis
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy
najanaja

najanaja

Üye
bakıyorum hala yakınanlar var niye bu kadar dert haline getirdiniz bilmem herkes emek harcadı sonuçta ve bence gerçekten doğru seçim yapıldı ben özellikle x-scareface in resmini çok beğendim ve ilk 3 e gireceğinden emindim :) kendim zaten şüphem yoktu seçilmeyeceğimi biliyodum :) ilk 5 te bile olmam açıkçası beni gururlandırdı o bile yeter bana :) bu birazda zevk meselesi herkes gözüne veya kulağına hoş gelene oy verdi sonuçta, sizler aylarınızı yıllarınızı harcamış olabilirsiniz ben o resmi 15 dakikada hazırlamıştım ve ilk 5 e girdim :ehe aslında girmeyi bile düşünmüyodum bir anda karar verip bir anda yaptım gitti :) zaten kazansam napcamı bilmezdim hatıra olarak kullanırdım çıkan hediyeyi çünkü zaten 2 tane canavar gibi telim var ikisinide çok sewiyorum aynı piranha tabletim var ama 7 inç elektronik hastasıyımdır herşeyden elimde bulunsun isterim :) umarım arkadaşlar ihtiyacı dahilinde kazanmıştır hediyelerini hepsini tekrar tekrar tebrik ediyorum. bence kazanamayanlar daha fazla mırın kırın etmeyin seçimler doğru kazananlar da hakkıyla kazandı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Metin MF ve Nextman
Metin MF

Metin MF

Üye
bakıyorum hala yakınanlar var niye bu kadar dert haline getirdiniz bilmem herkes emek harcadı sonuçta ve bence gerçekten doğru seçim yapıldı ben özellikle x-scareface in resmini çok beğendim ve ilk 3 e gireceğinden emindim :) kendim zaten şüphem yoktu seçilmeyeceğimi biliyodum :) ilk 5 te bile olmam açıkçası beni gururlandırdı o bile yeter bana :) bu birazda zevk meselesi herkes gözüne veya kulağına hoş gelene oy verdi sonuçta, sizler aylarınızı yıllarınızı harcamış olabilirsiniz ben o resmi 15 dakikada hazırlamıştım ve ilk 5 e girdim :ehe aslında girmeyi bile düşünmüyodum bir anda karar verip bir anda yaptım gitti :) zaten kazansam napcamı bilmezdim hatıra olarak kullanırdım çıkan hediyeyi çünkü zaten 2 tane canavar gibi telim var ikisinide çok sewiyorum aynı piranha tabletim var ama 7 inç elektronik hastasıyımdır herşeyden elimde bulunsun isterim :) umarım arkadaşlar ihtiyacı dahilinde kazanmıştır hediyelerini hepsini tekrar tekrar tebrik ediyorum. bence kazanamayanlar daha fazla mırın kırın etmeyin seçimler doğru kazananlar da hakkıyla kazandı.

Gerçekten çok ihtiyacım vardı elzem oldu
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy ve najanaja
KayraBey

KayraBey

Üye
Kazanmakta var, kazanamamakta var. Mod olupta katılamamakta var :ehe
Kazananlara tebrikler, kazanamayanlara katıldıkları için teşekkürler.

Çok doğru söyledin Sensei.biz ödüllere öylece baktık elimizi bile süremedik :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy
Şehriyar

Şehriyar

Üye


Çok doğru söyledin Sensei.biz ödüllere öylece baktık elimizi bile süremedik :)

Abi bi izin verseler plan da hazırdı.
Siteyi hackleyecektim. Açılan sayfaya "Maxicep'i öyle seviyorum ki benden başkası görsün istemiyorum, kıskanıyorum" yazacaadım.
Ödülü alınca açardım geri
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy ve Dede
najanaja

najanaja

Üye


Çok doğru söyledin Sensei.biz ödüllere öylece baktık elimizi bile süremedik :)
isterseniz bi yarışmada üyeler modlar için düzenlesin aramızda para toplar 3 ödül belirleriz bide siz gösterirsiniz sevginizi bizlerde seçeriz :) Bu sayede sizde hediye almış olursunuz :) zaten kaç üye var forumda adam başı bi lira versek 3 sağlam ödül çıkartırız bence :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy ve Dede
cancan59

cancan59

Üye
bakıyorum hala yakınanlar var niye bu kadar dert haline getirdiniz bilmem herkes emek harcadı sonuçta ve bence gerçekten doğru seçim yapıldı ben özellikle x-scareface in resmini çok beğendim ve ilk 3 e gireceğinden emindim :) kendim zaten şüphem yoktu seçilmeyeceğimi biliyodum :) ilk 5 te bile olmam açıkçası beni gururlandırdı o bile yeter bana :) bu birazda zevk meselesi herkes gözüne veya kulağına hoş gelene oy verdi sonuçta, sizler aylarınızı yıllarınızı harcamış olabilirsiniz ben o resmi 15 dakikada hazırlamıştım ve ilk 5 e girdim :ehe aslında girmeyi bile düşünmüyodum bir anda karar verip bir anda yaptım gitti :) zaten kazansam napcamı bilmezdim hatıra olarak kullanırdım çıkan hediyeyi çünkü zaten 2 tane canavar gibi telim var ikisinide çok sewiyorum aynı piranha tabletim var ama 7 inç elektronik hastasıyımdır herşeyden elimde bulunsun isterim :) umarım arkadaşlar ihtiyacı dahilinde kazanmıştır hediyelerini hepsini tekrar tekrar tebrik ediyorum. bence kazanamayanlar daha fazla mırın kırın etmeyin seçimler doğru kazananlar da hakkıyla kazandı.

Bizim de çok ihtiyacımız vardı ama kısmet. İnşallah dediğin gibi ihtiyacı olanlara gitmiştir hediyeler.
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
x-scarface

x-scarface

Üye
bakıyorum hala yakınanlar var niye bu kadar dert haline getirdiniz bilmem herkes emek harcadı sonuçta ve bence gerçekten doğru seçim yapıldı ben özellikle x-scareface in resmini çok beğendim ve ilk 3 e gireceğinden emindim :) kendim zaten şüphem yoktu seçilmeyeceğimi biliyodum :) ilk 5 te bile olmam açıkçası beni gururlandırdı o bile yeter bana :) bu birazda zevk meselesi herkes gözüne veya kulağına hoş gelene oy verdi sonuçta, sizler aylarınızı yıllarınızı harcamış olabilirsiniz ben o resmi 15 dakikada hazırlamıştım ve ilk 5 e girdim :ehe aslında girmeyi bile düşünmüyodum bir anda karar verip bir anda yaptım gitti :) zaten kazansam napcamı bilmezdim hatıra olarak kullanırdım çıkan hediyeyi çünkü zaten 2 tane canavar gibi telim var ikisinide çok sewiyorum aynı piranha tabletim var ama 7 inç elektronik hastasıyımdır herşeyden elimde bulunsun isterim :) umarım arkadaşlar ihtiyacı dahilinde kazanmıştır hediyelerini hepsini tekrar tekrar tebrik ediyorum. bence kazanamayanlar daha fazla mırın kırın etmeyin seçimler doğru kazananlar da hakkıyla kazandı.

Üstad düşüncen için teşekkür ederım lakin benimki resim değildi oyun moduydu :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja ve Dede


Üst Alt