x-scarface
Üye
Hediye falan yok kandırdık sizi
Farketmez maxinin canı sağolsun.
Hediye falan yok kandırdık sizi
Gerçekten ihtiyacın varsa verebilirim kardeşim?

Bari yarismacilarin verdigi oylari paylasin
Peki, paylaşayım. Nasıl paylaşayım? sadece sonuçları mı göstereyim yoksa oylamaya katılan herkesten tek tek ss alıp buraya mı yükleyeyim?
Vieoyla katılmadı mp3 ile katıldı ben video yaptım onu. Oylama konusunda da belirttim bunu.
Sadece düşüncenizi merak ettiğimden soruyorum hiçbir art diyetim yok "balcolu" videoda niçin gitar çalıp söylerken kendini çekmediğinizi çok merak ettim
Ben içeriğimi mp3 olarak göndermiştim. Neyin görüntüsünü bekliyorsun ?
kendim zaten şüphem yoktu seçilmeyeceğimi biliyodum
ilk 5 te bile olmam açıkçası beni gururlandırdı o bile yeter bana
bu birazda zevk meselesi herkes gözüne veya kulağına hoş gelene oy verdi sonuçta, sizler aylarınızı yıllarınızı harcamış olabilirsiniz ben o resmi 15 dakikada hazırlamıştım ve ilk 5 e girdim
aslında girmeyi bile düşünmüyodum bir anda karar verip bir anda yaptım gitti
zaten kazansam napcamı bilmezdim hatıra olarak kullanırdım çıkan hediyeyi çünkü zaten 2 tane canavar gibi telim var ikisinide çok sewiyorum aynı piranha tabletim var ama 7 inç elektronik hastasıyımdır herşeyden elimde bulunsun isterim
umarım arkadaşlar ihtiyacı dahilinde kazanmıştır hediyelerini hepsini tekrar tekrar tebrik ediyorum. bence kazanamayanlar daha fazla mırın kırın etmeyin seçimler doğru kazananlar da hakkıyla kazandı.bakıyorum hala yakınanlar var niye bu kadar dert haline getirdiniz bilmem herkes emek harcadı sonuçta ve bence gerçekten doğru seçim yapıldı ben özellikle x-scareface in resmini çok beğendim ve ilk 3 e gireceğinden emindimkendim zaten şüphem yoktu seçilmeyeceğimi biliyodum
ilk 5 te bile olmam açıkçası beni gururlandırdı o bile yeter bana
bu birazda zevk meselesi herkes gözüne veya kulağına hoş gelene oy verdi sonuçta, sizler aylarınızı yıllarınızı harcamış olabilirsiniz ben o resmi 15 dakikada hazırlamıştım ve ilk 5 e girdim
aslında girmeyi bile düşünmüyodum bir anda karar verip bir anda yaptım gitti
zaten kazansam napcamı bilmezdim hatıra olarak kullanırdım çıkan hediyeyi çünkü zaten 2 tane canavar gibi telim var ikisinide çok sewiyorum aynı piranha tabletim var ama 7 inç elektronik hastasıyımdır herşeyden elimde bulunsun isterim
umarım arkadaşlar ihtiyacı dahilinde kazanmıştır hediyelerini hepsini tekrar tekrar tebrik ediyorum. bence kazanamayanlar daha fazla mırın kırın etmeyin seçimler doğru kazananlar da hakkıyla kazandı.
Kazanmakta var, kazanamamakta var. Mod olupta katılamamakta var
Kazananlara tebrikler, kazanamayanlara katıldıkları için teşekkürler.

Gerçekten çok ihtiyacım vardı elzem oldu

Çok doğru söyledin Sensei.biz ödüllere öylece baktık elimizi bile süremedik![]()
isterseniz bi yarışmada üyeler modlar için düzenlesin aramızda para toplar 3 ödül belirleriz bide siz gösterirsiniz sevginizi bizlerde seçeriz
Çok doğru söyledin Sensei.biz ödüllere öylece baktık elimizi bile süremedik![]()
Bu sayede sizde hediye almış olursunuz
zaten kaç üye var forumda adam başı bi lira versek 3 sağlam ödül çıkartırız bence 
bakıyorum hala yakınanlar var niye bu kadar dert haline getirdiniz bilmem herkes emek harcadı sonuçta ve bence gerçekten doğru seçim yapıldı ben özellikle x-scareface in resmini çok beğendim ve ilk 3 e gireceğinden emindimkendim zaten şüphem yoktu seçilmeyeceğimi biliyodum
ilk 5 te bile olmam açıkçası beni gururlandırdı o bile yeter bana
bu birazda zevk meselesi herkes gözüne veya kulağına hoş gelene oy verdi sonuçta, sizler aylarınızı yıllarınızı harcamış olabilirsiniz ben o resmi 15 dakikada hazırlamıştım ve ilk 5 e girdim
aslında girmeyi bile düşünmüyodum bir anda karar verip bir anda yaptım gitti
zaten kazansam napcamı bilmezdim hatıra olarak kullanırdım çıkan hediyeyi çünkü zaten 2 tane canavar gibi telim var ikisinide çok sewiyorum aynı piranha tabletim var ama 7 inç elektronik hastasıyımdır herşeyden elimde bulunsun isterim
umarım arkadaşlar ihtiyacı dahilinde kazanmıştır hediyelerini hepsini tekrar tekrar tebrik ediyorum. bence kazanamayanlar daha fazla mırın kırın etmeyin seçimler doğru kazananlar da hakkıyla kazandı.
bakıyorum hala yakınanlar var niye bu kadar dert haline getirdiniz bilmem herkes emek harcadı sonuçta ve bence gerçekten doğru seçim yapıldı ben özellikle x-scareface in resmini çok beğendim ve ilk 3 e gireceğinden emindimkendim zaten şüphem yoktu seçilmeyeceğimi biliyodum
ilk 5 te bile olmam açıkçası beni gururlandırdı o bile yeter bana
bu birazda zevk meselesi herkes gözüne veya kulağına hoş gelene oy verdi sonuçta, sizler aylarınızı yıllarınızı harcamış olabilirsiniz ben o resmi 15 dakikada hazırlamıştım ve ilk 5 e girdim
aslında girmeyi bile düşünmüyodum bir anda karar verip bir anda yaptım gitti
zaten kazansam napcamı bilmezdim hatıra olarak kullanırdım çıkan hediyeyi çünkü zaten 2 tane canavar gibi telim var ikisinide çok sewiyorum aynı piranha tabletim var ama 7 inç elektronik hastasıyımdır herşeyden elimde bulunsun isterim
umarım arkadaşlar ihtiyacı dahilinde kazanmıştır hediyelerini hepsini tekrar tekrar tebrik ediyorum. bence kazanamayanlar daha fazla mırın kırın etmeyin seçimler doğru kazananlar da hakkıyla kazandı.

Metin söyleseydin ben sana yollardım bende ki tableti![]()

