evrim varmı yokmu soru cevap

Sponsorlu Bağlantılar



kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye


Biliyorum abi :) bir tane adam vardi sadece maymun cenesini insan kafatasina yerlestirmis ama o kanitlandi zaten :hmmm

Ben insan evrimi yoktur ya da evrim yoktur demedim yalnız.İnsan maymundan gelmemiştir dedim.Evrim teorisine göre maymunlar ve insansı maymunlar ortak bir atadan, bir primattan gelirler.Yani atamız şempanzeler değil.Sadece şempanzeler ile atalarımız ortak...

eğer bu videoyu izlerseniz müslümanların (diğer teistlerde pek farklı değil) evrim teorisine nasıl yaklaştığı anlaşılıyor.Eğerki sizde böyle olduğunu düşünüyorsanız gidip biraz kitap okuma ve belgesel izleme zamanınız gelmiş demektir.Malesef kimilerinin çıkarları için ülkemizde evrim gibi din ile ters düşen konular öğretilemiyor, öğrenilemiyor.Elimde bulunan evrim ile ilgili TUBİTAK kitaplarının bile 2 yıl önce yayından kalktığını (!) ya da coğrafya kitabındaki ilk insan evrildi sözünü yaratıldı olarak değiştirildiğini öğrendikten sonra bir şeylerin değiştiğini anladım...
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
bizler maymundan geliyor isek maymun nereden geliyor ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 988579
enterneoll

enterneoll

Üye
evrim bence var ama evrimde herşey sanıldığı gibi değil biraz evrimi araştırın bilip bilmeden hemen evrim yok demeyin ve yok maymundan geliyoruz demeyim darwin'e göre atalarımız ortak ama maymundan evrimleşmedik veya topraktan oluşmadık ve bende buna katılıyorum bilim geliştikçe herşey netlik kazanıcak belki biz göremiyicez ama herşey öğrenilicek
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
evrim bence var ama evrimde herşey sanıldığı gibi değil biraz evrimi araştırın bilip bilmeden hemen evrim yok demeyin ve yok maymundan geliyoruz demeyim darwin'e göre atalarımız ortak ama maymundan evrimleşmedik veya topraktan oluşmadık ve bende buna katılıyorum bilim geliştikçe herşey netlik kazanıcak belki biz göremiyicez ama herşey öğrenilicek

Ayrıca teist arkadaşlarda şöyle bir düşüncede var.Eğerki Darwin yanılırsa evrim çöker çeklinde.Bu doğru değildir çünkü evrim darwinin söylediği şekilde kalmamıştır.Yeni buluşlar, yeni araştırmalar ve gelişen teknoloji evrim teorisine çok şeyler kazandırmıştır.Bende evrime inanıyorum, bilim dünyasının büyük çoğunluğu da.

bizler maymundan geliyor isek maymun nereden geliyor ?

:ah Şimdi insanlar maymundan geliyorsa şimdiki maymunlar neden insan olmuyor sorusunu mumla arar durumdayım :vur Şaka değil mi ? Şaka ?
 
  • Beğen
Tepkiler: enterneoll
KayraBey

KayraBey

Üye
Evrim teorisi İslam dini ile uyuşmaz.İnsan maymundan gelmedi ama ataları bir diyorsunuz.Allah insanı topraktan yaratmıştır.Öyle insansı maymun diye birsey yoktur.Bunlar Allah'a inanmak istemeyenlerin uydurmalarıdır.Kendileri inanmak istemediği gibi inananlara da engel olmak, onların kafalarini karistirmak için uğraşıp dururlar.Meşhur bir söz vardır:

Komünizm parayı bulana kadar, ateizm uçak düşene kadardır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 988579 ve achambo
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Evrim teorisi İslam dini ile uyuşmaz.İnsan maymundan gelmedi ama ataları bir diyorsunuz.Allah insanı topraktan yaratmıştır.Öyle insansı maymun diye birsey yoktur.Bunlar Allah'a inanmak istemeyenlerin uydurmalarıdır.Kendileri inanmak istemediği gibi inananlara da engel olmak, onların kafalarini karistirmak için uğraşıp dururlar.Meşhur bir söz vardır:

Komünizm parayı bulana kadar, ateizm uçak düşene kadardır.

İslam ile uyuşmasıda önemli değildir bilim İslam ya da başka bir din ile uyuşmasına bakmaz ve eğer bilimsel bir konuşma yapıyorsak evrim topraktan oluşmaya göre daha mümkündür.Ayrıca evrim ve biyoloji ile ilgili pek bir bilgin olmadığını da bu mesajdan çıkarabiliyorum.İnsansı maymun diye bir şey yok demişsin.Fakat bizler, şempanzeler v.s insansı maymunlardır.Atamız inansı maymun değil primattır, insansı maymunlar bizleriz.Allah'a inanmak istemeyenlerin uydurmaları falan demişsin daha ne denir sana bilmiyorum.Bilimsel bir teoriyi -ki bilim adamlarının büyük bir çoğunluğu kabul ederler- inkar aracı olarak kabul etmen ilginç olmuş.

Ayrıca o kadar saçma bir söz görmedim hayatımda.Tabi sözü yazan ve sözü söyleyen kişilerin karakteriylede alakalı bir durum.Eğerki siz parayı bulduğunuzda değişecekseniz bu komünizmin değil sizin ayıbınızdır.Ayrıca tanrı kavramını gerçek anlamda bilen, çocukluğunda zorla beyni yıkanmayan bireyler uçakta tanrıya yakarmazlar.Eğer dikkat ederseniz uçak düşerken ne olur ne olmaz belki doğrudur diye Zeus'a ya da FSM'ye tapan 1 insan bile bulamazsınız.Korkak olanlar, bilgisiz olanlar dua edecekse çocukluk tanrılarına dua ederler.Bunun sebebini ise azıcık psikoloji kitabı okursanız anlarsınız.Korkunca bilincin eski zamanardaki korkmalarımızda yaptığımız şeyleri yapma ihtiyacı falan ki bir ateist uçak düşerken tanrıya sığınmaz.Sığınsa bile hiç bir şey değişmez inançlı insanlarla beraber ölür.Aklınızca bu ileti ile teori olan evrimi, ateizmi, agnostisizmi, komünizmi çürüttünüz mü sanıyorsunuz ?

Daha önce dedim kim bilir bu konuda kaç kere daha diyeceğim.Evrim bir hipotez değil teoridir.Yani yer çekimi ile aynı yerdedir bilimde.Gidip Kuran'dan hikayeler sunarak evrim yoktur falan demeyin bana.Evrim hakkında düzgün bilginiz yoksa söyleyin tartışma zahmetine girmeyeyim.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Bu yazıyı okuduktan sonra dini bir inancı olmayan insanların neye inanacaklarina şaşırdıklarını gördüm.bence de en iyisi ben susayim.

Elhamdülillah müslümanım ve Rabbim olan Allah-u Teala hazretleri ilk insan olan Hz.Adem'i çamurdan yarattı.İnsansı bir maymun ırkının bir kısmını maymun bir kısmını insan yapmadı.İnsan Her zaman en üstün varlıktır.Hiçbir zaman başka hiçbir canlı ile soyları birlesmez.Aynı atadan gelemez.İnsan yoktan var edildi.

Benim inancım bu.Bu beni bağlar seni değil.Senin inancın da zaten belli.Bu da seni bağlar beni değil.

Hep söylerim yine söylerim:
Darwin denen kişi atalarının maymundan geldiğini iddia etmesi tamamen onların maymunlara karşı olan cinsel fantezisidir.Onun atası maymunsa bu onu bağlar beni değil.

Ben Hz.Adem gibi yoktan var edildim.Hiçbir canlıdan devşirme değilim Elhamdülillah.
 
  • Beğen
Tepkiler: achambo
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Bu yazıyı okuduktan sonra dini bir inancı olmayan insanların neye inanacaklarina şaşırdıklarını gördüm.bence de en iyisi ben susayim.

Elhamdülillah müslümanım ve Rabbim olan Allah-u Teala hazretleri ilk insan olan Hz.Adem'i çamurdan yarattı.İnsansı bir maymun ırkının bir kısmını maymun bir kısmını insan yapmadı.İnsan Her zaman en üstün varlıktır.Hiçbir zaman başka hiçbir canlı ile soyları birlesmez.Aynı atadan gelemez.İnsan yoktan var edildi.

Benim inancım bu.Bu beni bağlar seni değil.Senin inancın da zaten belli.Bu da seni bağlar beni değil.

Hep söylerim yine söylerim:
Darwin denen kişi atalarının maymundan geldiğini iddia etmesi tamamen onların maymunlara karşı olan cinsel fantezisidir.Onun atası maymunsa bu onu bağlar beni değil.

Ben Hz.Adem gibi yoktan var edildim.Hiçbir canlıdan devşirme değilim Elhamdülillah.

İşte en büyük sorununuzda bu.Bir bilim adamını hemde modern biyolojiye katkısı bu kadar fazla olan bir bilim adamını söylediği sözlerden dolayı "sapık" ilan edebiliyorsunuz.Bende aynı şeyi sizin öyle görmediğiniz birisi için düşünüyorum ne hikmetse...

Daha evrim teorisinin ne olduğu hakkında en ufak bir bilgin yok fakat gelmiş burada ahkam kesiyorsun.Evrim hakkında en ufak bir şey bilmediğine adım gibi eminim.Dini inancı olmayan insanların tutunma aracı değildir evrim "bilimsel bir teoridir" Bilimden ve teoriden ne anlıyorsunuz bilmiyorum fakat çamurdan yaratılmaktan çok daha mantıklı olduğu kesin...

Demişsinki ben çamurdan yaratıldım ve tanrım insansı maymunların bir kısmını öyle bırakıp bir kısmını öyle yapmadı.Bak bu yazında bile bilinçsizlik mevcut.Sen ya da ben daha doğrusu "insan" olarak adlandırıldığımız topluluk bilim karşısında insan değildir.İnsansı maymundur tıpkı şempanzeler gibi.Yani bir kısım insan bir kısımda maymun değil.Aslına bakarsan bizim ilerideki "insan" ya da ne isim verilirse o tür ile aradaki tür olmamız gerekiyor.Fakat ortam şartlarını kendi isteklerimizce değiştirdiğimizden dolayı bizim evrilmemiz kısa bir aksamaya uğradı.Ne zamanki nükleer savaşlar çıkar, medeniyet altüst olur insanlar diğer hayvanlar gibi yaşamaya başlar ve değişmek zorunda kalır o zaman evrilmemiz devam eder.Evrilmek için zorunlu olmak gereklidir ve bu sizin sandığınız gibi hadi ben gelişeyim şeklinde olmaz.Direkt olarak gelişemeyen ölür şeklinde olur ki yok olan hayvan türlerinden tut aynı cinsteki güçsüzlerin ölmesine kadar hepsi evrim teorisi ile birlikte daha çok düşünülmeye başlanan "güçsüz olan ölür" düşüncesini doğrular.Evrim sonucunda coğrafi şartlara göre standart bir toplum oluşur.Biz bu toplumlara ırk diyoruz şuanda.

Eğer senin inancın seni bağlıyor ise teori olmuş bir iddiaya yoktur, gereksiz bir konu (yoktur anlamında) gibi şeyler söylememelisin sonuçta seni ilgilendirmeyen bir konu.Tabiki istediğini söyleyebilirsin, evrim yokturda diyebilirsin fakat bilimsel bir teori hakkında konuşuyorsak ona göre konuşmalısın Kuran'dan ayetlerle değilde bilimsel verilerle.Hala yok ben yinede devam edeceğim böyle dersen bende senin düşüncelerin hakkında istediğimi (hakaret boyutuna gelmeden) söyleyebilirim demektir değil mi ? Söyleyeceksende doğru düzgün bir alternatifin olmalı çünkü bu bilimsel bir konu felsefik değil.


Hala atalarının maymundan şeklinde başlamışsın cümleye.Ben mi anlatamıyorum siz mi anlamak istemiyorsunuz ? Ortak atadan geldiğini iddia etmesi ile cinsel fanteziyi bağdaştırmak ve öyle düşünmek değişikmiş.Darwin'in cinsel fantezilerine alet ettiği maymunlar mı var ? Eğerki boş yere bu onun cinsel fantezisi diyorsanız ve bunu o kişiyi ya da teorisini adam gibi bilmeden diyorsanız afedersiniz ama sorun sizde.Teoriyi ya da Darwin'in sözlerini -kendi kitabından- okumadan, şuanki evrim teorisini biyoloji kitaplarını okumayıp belgesellerini izlemeden böyle emin bir şekilde konuşabiliyor ve Darwin gibi bir bilim insanını bu şekilde eleştirebiliyorsanız bu yeni fikirlere kapalı ve hatta bilime kapalı olduğunuzu gösterir.Şuan aşı oluyorsanız bunu Darwin'in evrim teorisinden yola çıkarak gelişen mikro evrim'e dolayısıyla Darwin'e borçlusunuz.

Sen Adem gibi geldiğine inanıyorsun.Bütün insanların kökeni ortaktır yani bir kısımın atası primat olup bir kısım yaratılmış olamaz.Yani hiçbir canlıdan devşirme değilim, sen primattan geliyor olabilirsin ama ben Adem'in oğullarındanım falan filan bunlar hep laf oyunu.

"İnsan Her zaman en üstün varlıktır."

Ayrıca şu sözünden egonun nasıl tavan yaptığını görüyorum.İnsan bir hayvandır ve diğer hayvanlardan üstünlükleri vardır, fakat üstün olmadığı yerleride vardır.İnsan her zaman en üstün varlık değildir yani.Bütün evrenin hatta evrenlerin insan için yaratılmış olması, insanların diğer canlılardan üstün olması hatta diğer canlıların insanlar için yaratılması falan bunların hepsi insan egosunun sonucudur.Ben merkezli bir sistem tıpkı orta çağda güneşin dünya etrafında döndüğünün sanılması gibi.

Carl Sagan'ın dediği gibi ;

"Eğer tüm evrende yaşam sadece Dünya'da varsa, bu çok büyük bir yer israfı olurdu."
 
enterneoll

enterneoll

Üye
Bu yazıyı okuduktan sonra dini bir inancı olmayan insanların neye inanacaklarina şaşırdıklarını gördüm.bence de en iyisi ben susayim.

Elhamdülillah müslümanım ve Rabbim olan Allah-u Teala hazretleri ilk insan olan Hz.Adem'i çamurdan yarattı.İnsansı bir maymun ırkının bir kısmını maymun bir kısmını insan yapmadı.İnsan Her zaman en üstün varlıktır.Hiçbir zaman başka hiçbir canlı ile soyları birlesmez.Aynı atadan gelemez.İnsan yoktan var edildi.

Benim inancım bu.Bu beni bağlar seni değil.Senin inancın da zaten belli.Bu da seni bağlar beni değil.

Hep söylerim yine söylerim:
Darwin denen kişi atalarının maymundan geldiğini iddia etmesi tamamen onların maymunlara karşı olan cinsel fantezisidir.Onun atası maymunsa bu onu bağlar beni değil.

Ben Hz.Adem gibi yoktan var edildim.Hiçbir canlıdan devşirme değilim Elhamdülillah.
topraktan geldiğine inanabiliyorsun ama maymunla ortak atada olabileceğimize inanamıyorsan sorgulamıyorsun demektir
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Enes

Enes

Üye

topraktan geldiğine inanabiliyorsun ama maymunla ortak atada olabileceğimize inanamıyorsan sorgulamıyorsun demektir
yaş açısından konuşmayı hiç sevmem ama şunu bil ki yaş itibariyle ne kadar sorguladığın tartışılır. Ayrıca üslubuna da bakılırsa "inanabiliyorsun, inanamıyosun, sorgulamıyorsun, sen" kavramını kullandığın kişinin yaşına bakman ve saygı göstermen gerektiğini düşünüyorum. Evrim teorisine gelince eğer müslümanlık varsa, kurallarına inanıyorsan, kalben kabul ettiysen her şeyi sorgulayamazsın din dogmatik bir kavramdır eğer sorgularsan yanlışa ve şüpheye düşersin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
enterneoll

enterneoll

Üye

yaş açısından konuşmayı hiç sevmem ama şunu bil ki yaş itibariyle ne kadar sorguladığın tartışılır. Ayrıca üslubuna da bakılırsa "inanabiliyorsun, inanamıyosun, sorgulamıyorsun, sen" kavramını kullandığın kişinin yaşına bakman ve saygı göstermen gerektiğini düşünüyorum. Evrim teorisine gelince eğer müslümanlık varsa, kurallarına inanıyorsan, kalben kabul ettiysen her şeyi sorgulayamazsın din dogmatik bir kavramdır eğer sorgularsan yanlışa ve şüpheye düşersin.

saygısızlık etmek istemiyorum saygısızlık ettiysemde özür dilerim ama ben sorgulamaktan yanayım. ama herkes araştırmalı kendi dinini iyi bilmelidir bence şu anda sorsak bir çok kişi kendi kutsal kitabını okumamıştır ama ben bu yaşımda bile okudum. tekrardan özür dilerim


- - - Eklendi - - -



Sen sorguladın mı?

evet
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye

Evrim teorisine gelince eğer müslümanlık varsa, kurallarına inanıyorsan, kalben kabul ettiysen her şeyi sorgulayamazsın din dogmatik bir kavramdır

İşte bu kısma katılıyorum...Her şeyi sorgulayamayacağım, düşünemeyeceğim bir dine şahsen inanmam.İnanma hakkınıza sonuna kadar saygı duyarım fakat inandığınız şeye değil...Din tam olarak dogmatik değildir.Hristiyanlar incil ve evrimin ortak bir noktasını arayıp bilimle uyuşmaya çalışıyorlar.Fakat müslümanlar bunu yapmıyorlar, daha doğrusu yapamazlar.Çünkü Kuran'ın mutlak doğru olduğunu düşünüyorlar.

Ayrıca arkadaş ayıp ya da kötü bir şey söylememiş.Sadece eğer böyle düşünüyorsan yeterince sorgulamıyorsun demiş.Eğerki bizden büyük diye birisine böyle bir eleştride bile bulunamayacaksak halimiz cidden kötü.Ayrıca bu sorgulama, düşünme işi falan yaşa bağlı değildir.Yaşın gereği üniversite okuyor olman gerekiyor sanırsam.10 yaşında zekası ile oraya gelebilen insanlar varken 16 yaşında sadece sorgulama işini bir kişi neden yapamasın ? Bu işler yaşla falan olmaz...
 
  • Beğen
Tepkiler: MrCaesar ve Dede
KayraBey

KayraBey

Üye


saygısızlık etmek istemiyorum saygısızlık ettiysemde özür dilerim ama ben sorgulamaktan yanayım. ama herkes araştırmalı kendi dinini iyi bilmelidir bence şu anda sorsak bir çok kişi kendi kutsal kitabını okumamıştır ama ben bu yaşımda bile okudum. tekrardan özür dilerim


- - - Eklendi - - -



evet

Madem sorguladın.Söyle o zaman sen yoktan mı var edildin yoksa başka bir sekilde mi bu hale geldin?
 
Enes

Enes

Üye


İşte bu kısma katılıyorum...Her şeyi sorgulayamayacağım, düşünemeyeceğim bir dine şahsen inanmam.İnanma hakkınıza sonuna kadar saygı duyarım fakat inandığınız şeye değil...Din tam olarak dogmatik değildir.Hristiyanlar incil ve evrimin ortak bir noktasını arayıp bilimle uyuşmaya çalışıyorlar.Fakat müslümanlar bunu yapmıyorlar, daha doğrusu yapamazlar.Çünkü Kuran'ın mutlak doğru olduğunu düşünüyorlar.

Ayrıca arkadaş ayıp ya da kötü bir şey söylememiş.Sadece eğer böyle düşünüyorsan yeterince sorgulamıyorsun demiş.Eğerki bizden büyük diye birisine böyle bir eleştride bile bulunamayacaksak halimiz cidden kötü.Ayrıca bu sorgulama, düşünme işi falan yaşa bağlı değildir.Yaşın gereği üniversite okuyor olman gerekiyor sanırsam.10 yaşında zekası ile oraya gelebilen insanlar varken 16 yaşında sadece sorgulama işini bir kişi neden yapamasın ? Bu işler yaşla falan olmaz...
sorgulama kısmında değilim ben, üslup kısmındayım. Evet bir insan inandığını sonuna kadar savunmalı ve kimse buna engel olmamalı, ayrıca inandığını savunmuyorsa o zaman sıkıntı var demektir buna itirazım yok. Ancak saygı çerçevesi çok önemlidir belki ince bir ayrıntıdır ama "sen" ve "siz" kavramları arasında dağlar kadar fark vardır.
 
enterneoll

enterneoll

Üye


Madem sorguladın.Söyle o zaman sen yoktan mı var edildin yoksa başka bir sekilde mi bu hale geldin?

evet işin en can alıcı noktasına geldik şu anda ben kendime göre olan düşüncemi açıklıyım:
ben şu an için bunun açıklanamayacağını düşünüyorum bilim ve teknoloji ilerledikçe bu açıklanıcaktır biliyorsunuz ki bir yıla kadar dünyanın düz olduğu varsayıldı ve kuran'da böyle yazar (!) ama bir süre sonra yuvarlak olduğu kesinlikle belli oldu bunun gibi düşünün bir süre sonra herşey ortaya çıkıcaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye

sorgulama kısmında değilim ben, üslup kısmındayım. Evet bir insan inandığını sonuna kadar savunmalı ve kimse buna engel olmamalı, ayrıca inandığını savunmuyorsa o zaman sıkıntı var demektir buna itirazım yok. Ancak saygı çerçevesi çok önemlidir belki ince bir ayrıntıdır ama "sen" ve "siz" kavramları arasında dağlar kadar fark vardır.

"topraktan geldiğine inanabiliyorsun ama maymunla ortak atada olabileceğimize inanamıyorsan sorgulamıyorsun demektir" yani buradaki tek sorun inanabiliyorsunuz v.s şeklinde size göre çekimlenmemesi mi ? Anlamadığım için soruyorum çünkü bana göre bu yazı gayet normal bir yazı.Üslubu hafif sert fakat "Kendileri inanmak istemediği gibi inananlara da engel olmak, onların kafalarini karistirmak için uğraşıp dururlar." gibi sözlerin ardından bu mesajdan daha sevecen ve hafif bir dille konuşmak -kendi adıma söylüyorum- bence doğru değil.


- - - Eklendi - - -



evet işin en can alıcı noktasına geldik şu anda ben kendime göre olan düşüncemi açıklıyım:
ben şu an için bunun açıklanamayacağını düşünüyorum bilim ve teknoloji ilerledikçe bu açıklanıcaktır biliyorsunuz ki bir yıla kadar dünyanın düz olduğu varsayıldı ve kuran'da böyle yazar (!) ama bir süre sonra yuvarlak olduğu kesinlikle belli oldu bunun gibi düşünün bir süre sonra herşey ortaya çıkıcaktır.

Zayıf agnostisizm yani :good: Sanırsam zayıf ateist agnostiksin ?
 
enterneoll

enterneoll

Üye


"topraktan geldiğine inanabiliyorsun ama maymunla ortak atada olabileceğimize inanamıyorsan sorgulamıyorsun demektir" yani buradaki tek sorun inanabiliyorsunuz v.s şeklinde size göre çekimlenmemesi mi ? Anlamadığım için soruyorum çünkü bana göre bu yazı gayet normal bir yazı.Üslubu hafif sert fakat "Kendileri inanmak istemediği gibi inananlara da engel olmak, onların kafalarini karistirmak için uğraşıp dururlar." gibi sözlerin ardından bu mesajdan daha sevecen ve hafif bir dille konuşmak -kendi adıma söylüyorum- bence doğru değil.


- - - Eklendi - - -



Zayıf agnostisizm yani :good: Sanırsam zayıf ateist agnostiksin ?

evet biraz agnostistlik var :)
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Fakat müslümanlar bunu yapmıyorlar, daha doğrusu yapamazlar.Çünkü Kuran'ın mutlak doğru olduğunu düşünüyorlar...

Demek ki sen mutlak doğru olduğunu düşünmüyorsun.
Ben Allah-u Teala'ya iman ettim ve Kuran'ın O'nun kelamı olduğuna inanıyorum.bu yüzden ne yazıyorsa doğrudur zerre şüphe duymam.Bu cok doğal.
Kim neye inanıyorsa onun peşinden gider. öldüğümüz zaman gerçek ortaya çıkacak zaten.Bizi bir yaratan mı var yoksa ondan bundan mı oluştuk diye.
Ben ölmeden önce Allah-u Teala'nın beni yarattığına inandım ve O'na iman ettim.İnsallah son nefeste de bu sekilde can veririm.Benim için gerisi boş.
 
  • Beğen
Tepkiler: achambo


Üst Alt