Romlu galaxy W için Batarya ömrünüz nasıl ?

Sponsorlu Bağlantılar

alattinctn

alattinctn

Üye
    Konu Sahibi
Romlu galaxy W için Batarya ömrünüz nasıl ?
en iyi batarya ömrü??ve önlemler??
 


canersonmez94

canersonmez94

Üye
2 Gün
 
Heroata

Heroata

Üye
Asfgfsfshdjdjd bnmki 1 gun ble diil .e
 
-Emre

-Emre

Üye
Pek iyi sayılmaz aslında :( ama verdiği performans ve kolyaliga değer. En basitinden bildirim barindan sms cevaplama bile yeter.
Önlem olarak ekran parlaklığını en aza indirin cihazı sadece 2g aglarında kullanın mobil veriyi gerekmedikce açmayın kullaniminza göre bir işlemci profili oluşturun :oke:
 
alattinctn

alattinctn

Üye
    Konu Sahibi
anlamıyorum ya galiba burda ya pek romla uğraşan yok yada paylaşımcı olmayı bilen yok konu 46 defa görülmüş 3 cevap var hani şarj konusunda bi tavsiye vermek lazım sonuçta burda herkes birbirinine yardım etmeli yani tecrübelerden faydalanmalıyız bence.

- - - Eklendi - - -

Pek iyi sayılmaz aslında :( ama verdiği performans ve kolyaliga değer. En basitinden bildirim barindan sms cevaplama bile yeter.
Önlem olarak ekran parlaklığını en aza indirin cihazı sadece 2g aglarında kullanın mobil veriyi gerekmedikce açmayın kullaniminza göre bir işlemci profili oluşturun :oke:
hocam sms kolaylığı istiyorsan ben bunu öneririrm blackmart ta ücretsiz indirebilirsiniz.ayrıca tavsiyeler için teşekkürler.:))
 
-Emre

-Emre

Üye
anlamıyorum ya galiba burda ya pek romla uğraşan yok yada paylaşımcı olmayı bilen yok konu 46 defa görülmüş 3 cevap var hani şarj konusunda bi tavsiye vermek lazım sonuçta burda herkes birbirinine yardım etmeli yani tecrübelerden faydalanmalıyız bence.

- - - Eklendi - - -

hocam sms kolaylığı istiyorsan ben bunu öneririrm blackmart ta ücretsiz indirebilirsiniz.ayrıca tavsiyeler için teşekkürler.:))

Önemli değil ben teşekkür ederim =)
 

atessss

Üye
cm 10 alpha 7 ..4,5 qün şarj qidior..tavsiyemdir..yüzlerce rom denedim şu an için bu rom..4.2 de bt problemi var..
 
alattinctn

alattinctn

Üye
    Konu Sahibi
cm 10 alpha 7 ..4,5 qün şarj qidior..tavsiyemdir..yüzlerce rom denedim şu an için bu rom..4.2 de bt problemi var..
kardeş sen ne yapıyorsunda 4.5 gün gidiyor ben bi gün gidiyor diye şükrediyorum su anda.
 
iskader

iskader

Üye
kardeş sen ne yapıyorsunda 4.5 gün gidiyor ben bi gün gidiyor diye şükrediyorum su anda.

Kardeş olayı çözdüm ben evet kapalı tutarsam benim wonder 4,5 gün dayanıyor. Ama açarda akşamdan fişten çekersem sabah %70 kalmış oluyor. Öğleye tekrar takıyorum. En iyisi kapalı tutmak.
 

Benzer Konular



Üst Alt