Para biriktirmenin yollari

Sponsorlu Bağlantılar

chatluck07

Üye
    Konu Sahibi
Para biriktirmenin yollari
Merhaba arkadaşlar. Bir süre önce nokia 603 aldım. Fakat telefonumu beğenmiyorum. Benim için en büyük etken android olmamasıydı. Bende android almaya karar verdim. Motorola atrix almayı düşündüm. Hepsiburada.com'da 480 TL atrix. Benimde para biriktirmem lazım. Şuan için 105 TL var. Telefonumu satacağım ( Minimum 250 ). Sizden isteğim sizinde para biriktirmek için yöntemleriniz vardır. Onu merak ediyorum. Şans oyunları oynamayı düşünüyorum(İddaa vb.) Ama pek güvenemiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
 


Metin MF

Metin MF

Üye
İddaaya hiç bulaşma kardeşim, kazanmak yerine zarara geçersin.
 
yunus4554

yunus4554

Üye
aynen idda oynama mesela az harca biraz tutarli ol insallh biriktire bilirsin kardesim :)
 

chatluck07

Üye
    Konu Sahibi
Sağolun arkadaşlar. Fakat haftada 15-20 TL arası koyabiliyorum. Ve sabırsız bir insanım :) Ah be kalın kafam 180 TL vardı. Gittim harcadım ya :) Geri biriktirmem lazım :)
 
yunus4554

yunus4554

Üye
Sağolun arkadaşlar. Fakat haftada 15-20 TL arası koyabiliyorum. Ve sabırsız bir insanım :) Ah be kalın kafam 180 TL vardı. Gittim harcadım ya :) Geri biriktirmem lazım :)

kesinlikle sabirli ol sabirli olursan hep kazanan sen olursun :)
 
Metin MF

Metin MF

Üye
603'ü sat?
 

chatluck07

Üye
    Konu Sahibi
Satacağım kardeş de , Alıcı bulamıyorum :) Telefoncuya 280 e filan satmayı düşünüyorum
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
bir işe gir çalış ilk maasnda alırsın
 

chatluck07

Üye
    Konu Sahibi
Öğrenciyim. Bunu göz önünde bulundurarak başka ne önerirsin acaba kardeş ?
 
x-scarface

x-scarface

Üye
Parayla yıllık ödev yaz :ok2:
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
sabır o zaman kardeş sabreden derviş muradına ermiş :D
 

chatluck07

Üye
    Konu Sahibi
Doğru söylüyorsunuz. Ekstra olarak haftasonları bir işte çalışsam iyi olur
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: TheMadness

ümran

Üye
sabırlı olacaksın paranda olacak :)
 

chatluck07

Üye
    Konu Sahibi
Aslında kumbaraya ihtiyacım olduğunu sanmıyorum :) Çünki çoğunlukla para kağıt oluyor :)
 
-KlcMuho_

-KlcMuho_

Üye
Bence tutumlu ol zaten para birikir :)
 

muzocuk.

Üye
mesela ben soyle yapiyorum kardes :-) bende ogrenciyim ewe kumbara attim hergun ewe geldigimde cebimdeki sadece bozuklari icime atiyorium bayada isime yariyo 3 kere actim simdiye kadar toplam 7 ayda bi 800 milyon falan cikti kucuk kucuk diyo insan ama birikince buyuyo
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
bende aynı sorunu yaşıyorum boğazımdan kesemem gezip tozmadan da kesemem en iyisi harcamaya devam :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
Jomolocco

Jomolocco

Üye
o telefon 250 etmez sana soyleyim
 

Benzer Konular



Üst Alt