GALAXY W GT-I8150 Android 4.2.2 JB SpannerMOD10.1 V1.3 KERNEL 2.6 VERSION.( 30 Mart 2013)

Sponsorlu Bağlantılar

blackcat67

blackcat67

Üye
harbiden android 4.2.1 mi la ?? kamera falan çalışıyormu
 


pinokyotr

pinokyotr

Üye
    Konu Sahibi
4.1.2 dogukan sadece 4.2.1 goruntusu var belirli bir zamandan sonra sistem yavasliyor bugunlerde cok yavasladi ilk hizinda devam etseydi iyiydi bu yonden memnun degilim artik
 

mesdi

Üye
gayet stabil ve neredeyse calışmayan yok.tavsiye ederim. 20 gündür kullanıyorum.
 

yusufdj

Üye
Merhabalar yükledim bende herşey sorunsuz fakat wifide sorun var neden bir türlü baglanamadım wifi ile.
 
pinokyotr

pinokyotr

Üye
    Konu Sahibi
Wifide bağlanmada ben en ufak bir sorun yaşamadım belli bir zaamndan sonra artık yavaşlıyor bu rom tek sıkıntısı o
 
patapirana

patapirana

Üye
hocam uzun süredir açılmıyo sen açılış uzun sürecek demişin ama nekadar uzun sürecek yaklaşık yarım saat 45 dakkadır açılmadı cihaz
 
pinokyotr

pinokyotr

Üye
    Konu Sahibi
Yeniden yukle kardes uzun derken 3. 5 dakika en fazla
 
patapirana

patapirana

Üye
yükledim yüklemez olaydım adamı çileden çıkarır ilk çalıştığı bi kaç saatten sonra ramı kasıyor orjinal romu daha iyiydi valla bide 3g ye bağlanmıyor daha doğrusu açamadım bi türlü.bide stabil diyorlar neresi stabil devamlı onu açamadım bunu açamadım bunu durdurdum diyip duruyor otobüste yolculuk yaptım sesi kapatım şimdi açtım ses çıkmıyor bu nasıl iş anlamadım bi türlü valla arkadaşlar benden size söylemesi yüklemeyin çok tırt
 

yusufdj

Üye
bir çok gereksiz uygulama var onları kökten nasıl silebiliriz?
 
bilen19

bilen19

Üye
bir çok gereksiz uygulama var onları kökten nasıl silebiliriz?

silme bir gün idare et akşama büyük ihtimal Android 4.1.2 JelyBean CyanogenMod 10 Alpha7 sürümünü yayınlacak arco. çok bekledik zaten olurda yarın da gelmezse cumaya banko gelecek.
 

yusufdj

Üye
silme bir gün idare et akşama büyük ihtimal Android 4.1.2 JelyBean CyanogenMod 10 Alpha7 sürümünü yayınlacak arco. çok bekledik zaten olurda yarın da gelmezse cumaya banko gelecek.

Peki kardeşim.
 

cavciv

Üye
Arkadaşlar bu yazılim türkçe mi
 

Turuncudon

Üye
ram toolbax programıyla telefonda istediğin herşeyi silebilirsin kardeş al linkte vereyim
 
pinokyotr

pinokyotr

Üye
    Konu Sahibi
Yeni sürüm ejlendi
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Emegine saglik kardesim:)
 

hakan572123

Üye
bu romda androidin orjinal task manager varmı
 

sefa__54

Üye
ben yukledim programlar surekli durduruluyor diyor 3 parti yukledim birlestirecemmi nasil olcak tam anlamadim?
 

yusufdj

Üye
ben yukledim programlar surekli durduruluyor diyor 3 parti yukledim birlestirecemmi nasil olcak tam anlamadim?

Bu Rom pek sağlıklı değil kardeşim. bataryayıda su gibi çekip bitiriyor. Farklı romlara göz at derim.
 

sefa__54

Üye
onerdigin varmi? 4.2.2 olan
 


Üst Alt