Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar



papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet daha once de soylemiştim. Guncelleme olarak gelenle flash atarak yuklediginiz yazilimlar ayni olmayabiliyor.
 
tanercoskun

tanercoskun

Üye
:) Güncelleme tam olarak gelsin bakalım neler olucak.
Birde ben NSU ile güncelledim bitti ardından aynı sürüm bir güncelleme daha var demişti onu yapmamıştım.
Orada farklılık yaratmış olabilir :)
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
Güncelleme gelmeye başladımı yani
 
YkPkY

YkPkY

Üye
O bombanın piminin ucunu göremiyorum ama.sadece Çin işi var
 
pirenuri

pirenuri

Üye
Bunlar nisan ayı diyorsa 30 nisan da gelir
 
drangela61

drangela61

Üye
Bir an önce gelsin artık da şu batarya ve kamera iyileşsin biraz fotoğraf çekimlerimde beyazlık çok belli oluyor flaş açıkken özellikle ama kılıftan da kaynaklı olabilir mi acaba diye düşünmüyor değilim..
 

mühendis_bey

Üye
bugün ikinci lumia 820 mi nokia core suite ile güncelledim. ancak here drive beta gelmedi yerine nokia sürüş geldi maalesef açılmıyor ve güncellenmiyor. (güncelleme sonucu sürüm bilgilerim şöyle Is sürümü: 8. 0.10211.204 yazılım düzetme numarası: 1232.5957.1038.0001) sizce ne yapabilirim. hata kodu:805a0194
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
bugün ikinci lumia 820 mi nokia core suite ile güncelledim. ancak here drive beta gelmedi yerine nokia sürüş geldi maalesef açılmıyor ve güncellenmiyor. (güncelleme sonucu sürüm bilgilerim şöyle Is sürümü: 8. 0.10211.204 yazılım düzetme numarası: 1232.5957.1038.0001) sizce ne yapabilirim. hata kodu:805a0194
Nokia sürüşü kaldırıp mağazadan (Nokia collection/Here drive+ Beta) tekrar yüklemeyi denediniz mi?
 

bj_kmurat

Üye
Güncellemeyi flaşladıktan sonra batarya bozuldu diyebilirim

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 

mühendis_bey

Üye
denedim mağazada çıkmıyor o program. sonra güncelleme linkleri (mağaza güncellemeleri bölümündeki) denedim gene aynı hata numarasını veriyor:(((
Nokia sürüşü kaldırıp mağazadan (Nokia collection/Here drive+ Beta) tekrar yüklemeyi denediniz mi?

- - - Eklendi - - -

şu güncelleme gelsede kurtulsak :)) şu beta olyından

- - - Eklendi - - -

şu güncelleme gelsede kurtulsak :)) şu beta olyından
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
denedim mağazada çıkmıyor o program. sonra güncelleme linkleri (mağaza güncellemeleri bölümündeki) denedim gene aynı hata numarasını veriyor:(((
Tekrar deneyebilir misiniz?

 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Şimdi (tr) mağazaya baktım Here drive+Beta yokmuş:(
 

mühendis_bey

Üye
Yani sadece bana özel değil. Umarım beta olmayan en kisa surede gelir. ABD mağazasından da çıkmadı demi n
Şimdi (tr) mağazaya baktım Here drive+Beta yokmuş:(

- - - Eklendi - - -

Yani sadece bana özel değil. Umarım beta olmayan en kisa surede gelir. ABD mağazasından da çıkmadı demi n
En Çok kullandığım uygulamalardaki.

- - - Eklendi - - -

Yani sadece bana özel değil. Umarım beta olmayan en kisa surede gelir. ABD mağazasından da çıkmadı demi n
En Çok kullandığım uygulamalardaki.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Yani sadece bana özel değil. Umarım beta olmayan en kisa surede gelir. ABD mağazasından da çıkmadı demi n
:evet: ABD mağazasından yüklemek için Ayarlardan Dil+Bölgeyi (Amerika olarak) değiştirip reset yapman yeterli olur. Bu aralar nokia haritalarda yayımcı değişikliği içinde sanırım. :hmmm
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Aynı sorun bendede oluştu.hata kodu
 


Üst Alt