Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

YkPkY

YkPkY

Üye
Hadi bakalım.bu yaptığımız güncellemeye ne gibi extralar katAcak
 


komando04

komando04

Üye
yeni bilgiler için teşekkürler
 
kaltintop

kaltintop

Üye
teşekkürler
 
PureFood

PureFood

Üye
Türkiye için gelmesi yakındır.. Teşekkürler bilgi için.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Her zaman diyorum, dananın kuyruğu wpblue ile kopacaktır. :)



:tşk:
 

baryanli61

Üye
güncellemenin boyutunu bilen varmı benim telefonda 245mb boş alan kaldı :) güncelleme gelirde alamazsam bidaha teli sıfırlayamam :hih:
 

FyZNrN

Üye
ne zamn buraya geliyo yahu her zaman TÜRKİYE en son bu işlerde bide bu kadar yogun talep varken
 
  • Beğen
Tepkiler: yşm
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
ne zamn buraya geliyo yahu her zaman TÜRKİYE en son bu işlerde bide bu kadar yogun talep varken
Gelir aceleye lüzum yok, ayrıca sona kalmıyoruz. Mesela portico güncellemesini alan ilk ülkelerden biri Türkiye. :hmmm
 
Lumiance

Lumiance

Üye
Şu an navifirmdeki son kararlı hali mi? Betalıktan çıktı mı?
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Hayırlısı olsun bakalım:oke: Artık bir iki hafta içinde bizde de görünür güncelleme.
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
peki arkadaşlar daha önce bu gdr2 yi telefonuna flash la yan arkadaşlara bu güncelleme gelecek mi yoksa yine navi den indirip flash mı yapacağız.
 
pirenuri

pirenuri

Üye
peki arkadaşlar daha önce bu gdr2 yi telefonuna flash la yan arkadaşlara bu güncelleme gelecek mi yoksa yine navi den indirip flash mı yapacağız.

ek güncelleme kendiliğinden gelecek senin bir şey yapmana gerek yok. Herkese gelince sana da gelir
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Flaşlayan arkadaşlara tekrar geleceğini sanmıyorum :hmmm
 
n000k

n000k

Üye
Flaşlayan arkadaşlara tekrar geleceğini sanmıyorum :hmmm

Ali kemal abinin dediğine göre oya üzerinden gelcek güncelleme ile bizim flasladigimizin iş durumunu bilmem neti farklı olduğundan bizde guncelleme alcaz.merak etme.o bizim flasladigimiz betaydi :)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Evet kararlı sürüm no farklı olacağı için güncelleme ile yüklenebilir olacaktır.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Flaşlayan arkadaşlara tekrar geleceğini sanmıyorum :hmmm

Ben bu konuda Arda'ya katılıyorum.
Flaşlayan arkadaşlara güncelleme olarak gelmeme ihtimali var.
Her ne kadar beta olsa da yazılım sürüm numarası aynı.

Örneğin portico güncellemesini flaşladığım için bana güncelleme falan gelmemişti. :hmmm

Kesin gelmez demiyorum ama bunu düşününce gelmeme ihtimalini göz önünde bulundurun derim.
Bu durumda da yapabileceğiniz tek şey kararlı sürümün dosyalarını indirip yeniden flaşlamak.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
PureFood

PureFood

Üye
Final sürüm ile beta sürüm arasında belirgin buglar, takılmalar vs. yoksa bence öyle bırakın sonraki güncellemeyi bekleyin arkadaşlar. Siz nasılsa bizden önce kullandınız tüm yeni özellikleri.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Ben sw numarasını değiştirirler diye umuyorum. :hmmm
 
sezrar

sezrar

Üye
hadi inşallah
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yalnız şoyle bir durum oluştu. Amerikada bu guncellemeyi alanlarin bazilarinda baglanti hatasi oluşmuş. Tabi bu diger ulkelerde olmayabilir zira amerikadaki yazilim 4G LTE destegi veriyor.
 


Üst Alt