İpucu Microsoft Lumia Kullanıcıları Kulübü [361 Üye]

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Arkadaşlar bi sorum olacak mağazadaki -evernote -uygulamasını kullanan varmı , en son güncelleden sonra uygulamaya girmeden atmaya başladı sorun ne olabilir ? mağaza linki nasıl konur bilmediğimden paylaşamıyorum kusura bakmayın cevaplarınız için teşekkürler

magaza linkini almak icin uygulamaya girdiginde sag altta paylaş cikar veya uygulama listesinden uygulamanin uzerine basili tut paylaşa tikla hotmaili sec linki mail olarak oluşturur. Oradan linki kopyala ve bbcodelarla buraya ekle. Uygulamayi kullanmiyorum ama denemek icin yukledim. Sorunsuz calişiyor.
 


a10m6t

Üye
sildim yükledim ama logo ve başlangıçtaki yeşil ekran geldıği gibi kapanıyo tel l620
 

kartal-78

Üye
arkadaşlar l920 yi nokia pc suit gormuyor neden acaba l920 yi pc suitte kullanaıyormuyuz
 
pirenuri

pirenuri

Üye
Ali Kemal abnin de her telefonun altında ismi var :D:D
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Evet arkadaşlar yine ben .)))

Şu benim servisdeki telefon hakkında bir kaç sorum olacak.. Bugün tam 8 iş günü oldu değişim talebinde bulundum. Yada arızanın mutlak giderilmesini istedim.. İnternetten takip ediyorum cihazın durumu hala beklemede.. Yasal olarak 10 iş günü tamamlanınca yedek bir cihaz talep etme hakkım vardı değil mi? Yada bu 15 iş günümüydü?
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Evet arkadaşlar yine ben .)))

Şu benim servisdeki telefon hakkında bir kaç sorum olacak.. Bugün tam 8 iş günü oldu değişim talebinde bulundum. Yada arızanın mutlak giderilmesini istedim.. İnternetten takip ediyorum cihazın durumu hala beklemede.. Yasal olarak 10 iş günü tamamlanınca yedek bir cihaz talep etme hakkım vardı değil mi? Yada bu 15 iş günümüydü?
YÖNETMELİK
Sanayi ve Ticaret Bakanlığından:
MADDE 3 Malın tamir süresi, ekli listede ilan edilen azami tamir süresini geçemez. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.
Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.?
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Cevabın için teşekkürler Gökçen,

Yalnız firmalar bu yasal haklara karşı nasıllar. Buda çok önemli, bunu 10 işi günü dolduğunda, yedek cihaz talep ettiğimde anlarız herhalde. Teşekkürler.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Cevabın için teşekkürler Gökçen,

Yalnız firmalar bu yasal haklara karşı nasıllar. Buda çok önemli, bunu 10 işi günü dolduğunda, yedek cihaz talep ettiğimde anlarız herhalde. Teşekkürler.

Rica ederim, bu konuda pek özenli değiller. Ama inşallah muadil bir cihaz verirler.
 
ademoz05

ademoz05

Üye


Rica ederim, bu konuda pek özenli değiller. Ama inşallah muadil bir cihaz verirler.

Ben telpa'da staj yaperken (3 yildan fazla oldu galiba) veriyorduk bu tur durumlarda. Ama pek benzer olmuyordu sanirim. Gerci o zaman en kral telefon wave falandi galiba :)
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Ben telpa'da staj yaperken (3 yildan fazla oldu galiba) veriyorduk bu tur durumlarda. Ama pek benzer olmuyordu sanirim. Gerci o zaman en kral telefon wave falandi galiba :)

Yedek cihaz olayını geçtim.. Allah'a şükür cihaz gelene kadar kullandığım eski model bir nokia telefonum var. Ama sırf kanunlar gevşemesin diye 10 iş günü dolduğu zaman nokia' ile irtibat kuracağım ve direteceğim. İlerleyen zamanda 20 iş gününün dolmasını bekleyeceğim cihazın 20 iş günü içinde gelmesinin zor olduğunu düşünüyorum. Ozamanda hakkımı para iadesi yada cihaz değişimi olarak kullanmak istiyorum. Bu benim yasal hakkım öyle değil mi? 1645 TL veriyoruz.. Bunun karşılığını bize vermek zorundalar! Yazılımsal hatalara yada sonradan doğabilecek donanımsal sorunlara lafım yok! Bunlar olağan şeyler. Cihaz toz alıyor! Bunun açıklaması "Üretim Hatası" Yani sonuçta insan yapıyor, olur böyle şeyler diye bir şey yok! Mal ayıplı ise paşa, paşa değiştireceksin..
Olmadı aynı sorundan 3 kez daha gönderirim servise hiç acımadan yine o cihazın değişmesini sağlarım...
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Yedek cihaz olayını geçtim.. Allah'a şükür cihaz gelene kadar kullandığım eski model bir nokia telefonum var. Ama sırf kanunlar gevşemesin diye 10 iş günü dolduğu zaman nokia' ile irtibat kuracağım ve direteceğim. İlerleyen zamanda 20 iş gününün dolmasını bekleyeceğim cihazın 20 iş günü içinde gelmesinin zor olduğunu düşünüyorum. Ozamanda hakkımı para iadesi yada cihaz değişimi olarak kullanmak istiyorum. Bu benim yasal hakkım öyle değil mi? 1645 TL veriyoruz.. Bunun karşılığını bize vermek zorundalar! Yazılımsal hatalara yada sonradan doğabilecek donanımsal sorunlara lafım yok! Bunlar olağan şeyler. Cihaz toz alıyor! Bunun açıklaması "Üretim Hatası" Yani sonuçta insan yapıyor, olur böyle şeyler diye bir şey yok! Mal ayıplı ise paşa, paşa değiştireceksin..
Olmadı aynı sorundan 3 kez daha gönderirim servise hiç acımadan yine o cihazın değişmesini sağlarım...
Hadi bakalım inşallah umduğun gibi bir sonuç çıkar dostum, hayırlısı olsun:oke: Benim telefondaki toz daha bir adet olarak duruyor her gün bakıyorum bir tane daha eklenirse senin alacağın sonuca göre ben de bir şeyler yapacağım artık :)
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Hadi bakalım inşallah umduğun gibi bir sonuç çıkar dostum, hayırlısı olsun:oke: Benim telefondaki toz daha bir adet olarak duruyor her gün bakıyorum bir tane daha eklenirse senin alacağın sonuca göre ben de bir şeyler yapacağım artık :)

İnan servise cihazı vermek istemiyordum. Ama baktım ki, bildiğin sigara tütün parçası bile girmiş, yani tozdan büyük parçalarda vardı.
Bu demek oluyor ki, durum vahim. Ahizenin yanında büyük açıklık gördüm oradan alabileceğini düşündüm. Yada kasa ile ekranın arasında ince bir boşluk var o aralarada toz alıyor ister, istemez oradan alt tarafa süzülebileceğinide düşündüm. Aslına bakarsan benim Ne yeni cihaz'da nede para iadesinde gözüm yok! Adam akıllı toz alan yeri izole edip yollasınlar başka bir şey istemiyorum..

Yani şöyle bakıyorumda bazı arkadaşlarda hiç toz yok.. Ulan diyorum bizde şansın ş'i yok :)))
 
drangela61

drangela61

Üye
Arkadaşlar kamerada şöyle bir iyileştirme bekliyorum:
evet L920nin kamerasına diyecek yok fakat yazılımsal olduğunu düşündüğüm sorun var o da beyazlık ve fluluk özellikle gece çekimlerinde flaş açıksa resmi bir görmelisiniz sanki hayalet var resmin içinde bu durum ışıkta da böyle gündüz çekimlerinde sorun yok
işte bu sorunun giderilmesini bekliyorum
Saygılar
 


Üst Alt