İpucu Microsoft Lumia Kullanıcıları Kulübü [361 Üye]

Sponsorlu Bağlantılar

ardacumhur

ardacumhur

Üye
Selâmünaleyküm arkadaşlar siyah Nokia Lumia 920'me kavuştum sonunda :)
 
  • Beğen
Tepkiler: serinaga ve PureFood


ecel54

ecel54

Üye
windows phone genel bölümünde takip edemediğim tek konu bu konu :D çok fazla mesaj yazılıyor :)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
bana yardım edebilecek biri yokmu acaba
Telefondan mağazaya gir Nokia Collection/Here city lens, Here drive+ Beta, Here Maps ve diğer uygulamalara tıklayarak güncellemelerini alabilirsin.
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye

Hayırlı olsun Arda, güle güle kullan inşallah.



Aleyküm selam kardeşim sonunda :alkis Derdini tasasını görmeden doya doya kullanırsın inşallah dostum.

Ooooo ARDA ! Nihayet muradına erdin sonunda, haydi iyi günlerde kullanman dileğiyle hayırlı olsun :alkis

Çok teşekkür ederim arkadaşlar sağ olun :)


- - - Eklendi - - -



Güle güle kullan kardeşim, kulübe resmi olarak adım atmış oldun :oke:



hayırlı olsuuuun

Çok Teşekkürler abilerim sağ olun :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun Arda güle güle güzel günlerde kullan.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Arda hayırlı olsun kardeşim iyi günlerde kullan :)
 
PureFood

PureFood

Üye
Yav dün Temple Run 2'yi bir kez daha oynadım 3gs'de, çok güzelmiş bize de hemen gelse keşke :D
 
n000k

n000k

Üye
Arda hoşgeldin kardeşim aramıza :) sonunda kulübe katıldın..dertsiz tasasiz kullanırsin inşallah kardeşim :) :)
 

a10m6t

Üye
Arkadaşlar bi sorum olacak mağazadaki -evernote -uygulamasını kullanan varmı , en son güncelleden sonra uygulamaya girmeden atmaya başladı sorun ne olabilir ? mağaza linki nasıl konur bilmediğimden paylaşamıyorum kusura bakmayın cevaplarınız için teşekkürler
 
tanercoskun

tanercoskun

Üye
Ben kullanıyorum bende sorun yok. Ama son sürümü güncelleyerek geçmedim direk o sürümü kurdum. Belki ondan fark yapabilir.
 


Üst Alt