Yeni Telefon Alacağım yardım edin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
    Konu Sahibi
Yeni Telefon Alacağım yardım edin
Merhaba Arkadaşlar :bye2: şu anda kullandığım 5800 ı yazın almama rağmen çook sıkıldım bu yüzden yeni bir telefon alşacağım

-50 civarında uygulama kaldırmalı
-hızlı bir interneti olmalı
-yeni çıkan oyunlara güncel kalmalı
-iyi bir kamerası olsun pek fazla kamera kullanmıyorum ama çok lazım oluyor
-şarjı tam dolumda en az 2 gün gitmeli
-aspahlt 7 nova 3 gibi oyunları rahatlıkla kaldırsın
-3-4 sene rahat kullanacağım 5800 gibi her gün bir sorun çıkarmayan bir telefon olsun
-sensörlü araba yarışı olsun
- pek uçuk bir fiyat olmasın maksimun 700-800 tl veririm
-sesi tatmin edici derecede olsun
-VE EN ÖNEMLİSİ TELEFONDAN ÇABUK SIKILMAMAK İSTERİM

arkadaşlar benim için uygulama bolluğu ve uygulama performansı önemli . 700-800 tl lik bir telefon olsun ama 1000 tl lik telefonlara kafa tutsun.
Şu anda aklımda galaxy w var
telefona çok sayıda uygulama yüklerim ve telefonun kasmamasını isterim. ve telefonu aldıktan sonra pişman olmak istemem galaxy w hoşuma gitti galaxy w ye oyun atar gibi tuş açma kilidi vs şeyler değiştirebiliyormuyuz

Yardım edecek ve eden herkese şimdiden Teşekkür ederim
:bye2:
 


MrExpert

MrExpert

Üye
Suan 1000 tl ye bile alacagin cihaz dört sene güncel kalmaz 800tl lik cihazdan çok sey istiyorsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
Sarangni

Sarangni

Üye
Güncelleme almayacak ama senin isteklerini karşılayacak cihaz Atrix olmaz dersen 850 - 900 S3 Mini, Xperia P ve ya Motorola Razr alabilirsin. Ben olsam Razr alırım her açıdan güzel cihaz. Wonder güzel ama şu aşamada değmez. Bütçeyi artıramam Atrix almam dersen Galaxy Ace 2, Xperia Sola, Xperia Go, HTC One V bakabilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY

semral777

Üye
VEREYİM SANA BENİM CİHAZI ON NUMARA HIZLI YENİ
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar galaxy w den soğudum ama motorola atrix güzel bir cihaz daha öncedende biliyordum ve hepsiburada da 450 lira idi sanırım ama çok internete girerim ve ordaki yorumlarda 5 dk internete girince çok ısınıyor diyorlar atrix yeni çıkan oyunlara güncel kalırmı
 
Artles

Artles

Üye
Senin özelliklerini saydiğin o telefon Note II 'ye kafa tutar vaziyet almış .. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY ve ~N.A.W.Y~
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
    Konu Sahibi
atrix sorun çıkarırmı ve iyi bir işlemcisi var yeni çıkan oyunlara güncel kalırmı 50 den fazla oyun yükleyince yavaşlarmı yardım edin

- - - Eklendi - - -

Senin özelliklerini saydiğin o telefon Note II 'ye kafa tutar vaziyet almış .. :)

O zaman kısa sürede alırım
 

gysddn34

Üye
Bu fiyat aralığında böyle bi cihaz bulamazsın bana sorarsan s2 almalısın performans mükemmel bende bu yaz alacağım
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
    Konu Sahibi
hepsiburada ya dikkatlice baktım 1 GHZ İŞLEMCİ 1 GHZ SÜPER MİŞ BU TELEFON İNŞALLAH STOKLARI BİTMEZ DE EN KISA SÜREDE ALIRIM
 

yoyofurkan

Üye
atrix 1gb ram 1ghz çift çekirdek 16gb dahili hafıza 5mp kamera vs. Hepsiburada 100tl hediye çekiyle beraber 499tl ye geliyor
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
foreverthe

foreverthe

Üye
S2 al :)

- - - Eklendi - - -

http://www.sahibinden.com/cep-telefonu-modeller-samsung-i9100-galaxy-s-2?pagingOffset=20 al bak buradan İstanbul'da oturuyorsun adamlarla anlaşıp alabilirsin sıfır cihazlarda var :)
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
    Konu Sahibi
atrix çok hoşuma gittide hepsiburadada stok ne kadar ?
 
foreverthe

foreverthe

Üye
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
    Konu Sahibi
ve samsung alsam s4 alırım ve buda ilerki zamanlarda olur şu anda yaşım biraz küçük
 
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
    Konu Sahibi
şu anda windows ile android bir rekabette olduğu için daha güzel cihazlar çıkabilir benim için telefonda oyun çok önemli zaten bir oyun oynamak bir de alo demek için telefon alıyorum şöyle kibar bi telefon olsa her türlü oyunu kaldırsa o telefondan çabuk sıkılmasam ve güzel bir arayüzü olsa bol widgetli çok şey mi istiyorum

bir de samsung un dış görünümü ve dış kalitesi bana çok dandik geliyor ve 5800 almadan önce bir nokia fanatiği olduğum için samsung u pek sevmiyorum
 
fk555897

fk555897

Üye
Motorola Atrix
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY

semral777

Üye
[h=1]LG P705 OPTIMUS L7 BEYAZ AKILLI TELEFON[/h]
BENİM CİHAZ HEM FİYATIDA UYGUN

 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt