Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Kerim.

Kerim.

Üye
Root şart.

Root > CMW > ROM

Root sart degil


- - - Eklendi - - -

Issues with custom kernels should be taken up in their respective threads, as I have no control over what problems they may cause. All I know is that with stock kernel I have never experienced a single random shutdown or reboot, since I switched to using it in CM9. That said, I'm getting sick of these reports, so I'm probably gonna switch back to 2.6 kernel and make one final build of CM9. After that it will be EOL.
Bunu cevirebilecek var mi arco boyle yazmis?
 


blackcat67

blackcat67

Üye
2.6 kerneline donup final surumu cikacakmis anladigim kadaryla

- - - Eklendi - - -

arco rom isini birakiyor galiba
 
Kurt.AdaM

Kurt.AdaM

Üye
allahına az yardım edin yaptım olmadı daha dogrusu dediğiniz gibi olmuyo kurulum yaptım play store acılmıyo yüklenmıyo hiç bi program indiremiyorum google kimliği kaydı istemedi dil secenegi çıkmadı yardım edın lütfen :'(

bak arkadaşım ben 1 saat yükledim sonra geri döndüm..gaabs diye bişey var onu yükleme gerekiyor..google uygulamaları için..
 

woltaj_07

Üye
arkadaşlar usb depolama birimini aç dediğimde bağlanamıyorum boşa dönüyo sonra gene bu seçenek çıkıyo ne yapmam gerekiyo ?
 

tolpp

Üye
Performans farkı ciddi şekilde hissediliyor :) Telefonun zırt bırt takılmaması ne güzel şeymiş :)

Bir de sorum olacak:

Yeni bir versiyon geldiğinde yeniden kurulum mu yapmak gerekiyor, yoksa telefon üzerinden güncelleme mi yapılıyor?
 
blackcat67

blackcat67

Üye
cm9 final sürümü kernel 2.6 ile çıkcak
 
alprnx

alprnx

Üye


Root sart degil


- - - Eklendi - - -

Issues with custom kernels should be taken up in their respective threads, as I have no control over what problems they may cause. All I know is that with stock kernel I have never experienced a single random shutdown or reboot, since I switched to using it in CM9. That said, I'm getting sick of these reports, so I'm probably gonna switch back to 2.6 kernel and make one final build of CM9. After that it will be EOL.
Bunu cevirebilecek var mi arco boyle yazmis?
hocam anladıgım kadarıyla 3.0 kernelnide restart sorunları ve diger sorunlardan dolayı çok şikayet geliyormuş.bu yüzden 2.6 kernelli bi cm9 final sürümü yapıcakmış.
umarım dogru anlamışımdır
 
Rocker84

Rocker84

Üye


arkadaşlar bu sorunu nasıl çözeceğim bilen varmı saati ayarla kısmında gözüken saat doğru saat
ancak durum çubuğunda geri gösteriyor ana ekrandada widgette geri gözüküyor ancak tuş kilidinde normal saat gözükmekte ağ ayarlarını seçsemde kaldırsamda birşey değişmiyor..saati ayarla seçeneğine tıklayınca düzeliyor sadece..sürekli beni yanıltıyor saate bakınca :/
 

deadhero

Üye


Root sart degil


- - - Eklendi - - -

Issues with custom kernels should be taken up in their respective threads, as I have no control over what problems they may cause. All I know is that with stock kernel I have never experienced a single random shutdown or reboot, since I switched to using it in CM9. That said, I'm getting sick of these reports, so I'm probably gonna switch back to 2.6 kernel and make one final build of CM9. After that it will be EOL.
Bunu cevirebilecek var mi arco boyle yazmis?

3.0 kernelindeki sorunlardan bıktığını ve tekrar 2.6 kerneline geçiceğini söylüyor. xda da yorum olarakta lütfen 3.0 kerneline devam et filan demişler.

- - - Eklendi - - -

birde söylemeyi unutmuşum final sürümünü çıkarcakmış.
 

cCccevocCc

Üye
arkadaşlar ben telefonuma (galaxy w I8150) cwm kurdum tam da cm9 romunu yuklucektim az yorumları okudum kimisi kamera çalışmıyor demiş kimisi video çekemiyor demiş kimisi radyo çalışmıyo demiş bana bunu açıklar mısınız cm9 u yüklemekte hata mı ederim bu söylenenler doğrumu

- cm9 romunda çalışmayanları yazar mısınız

Teşekkürler...
 

falcond86

Üye
Arkadaslar ben telimi rootladim cok super iki sey disinda bu anlatilanlardan ve romu yukledikten sonra tel hafiza kartini goruyor ama islrm yapsrken sdcard yok diyor mesela foto cekerken hafiza karti takin diyor ayrica klavyeyi ben en eski sekline yani tek tusta 3harf vardiya o moda ceviremedim bu konularda yardimci olursaniz cok sevinicem...
Yardim arkadaslar
 

slvestre-99

Üye
arkadaşlar ben telefonuma (galaxy w I8150) cwm kurdum tam da cm9 romunu yuklucektim az yorumları okudum kimisi kamera çalışmıyor demiş kimisi video çekemiyor demiş kimisi radyo çalışmıyo demiş bana bunu açıklar mısınız cm9 u yüklemekte hata mı ederim bu söylenenler doğrumu

- cm9 romunda çalışmayanları yazar mısınız

Teşekkürler...

hocam kamera video stabil saglam calisiyor radyo icinde bir uygulamasi var onla calisiyor yani hersey stabil calisiyor
 

Efrasiyabb

Üye
Telefonuma rom'u attım gayet stabil çalışıyor fakat mesajların yedeğini almamışım , tüm mesajlar gitti. Bunları geri getirmenin bir yolu varmıdır acaba ?
 
blackcat67

blackcat67

Üye
720p video kaydında kasma var stok romdaki gibi 30 fps ile kaydetmiyor
 

falcond86

Üye
Arkadaslar ben telimi rootladim cok super iki sey disinda bu anlatilanlardan ve romu yukledikten sonra tel hafiza kartini goruyor ama islrm yapsrken sdcard yok diyor mesela foto cekerken hafiza karti takin diyor ayica klavyeyi ben en eski sekline yani tek usta 3harf vardiya o moda ceviremedim bu konularda yardimci olursaniz cok sevinicem...
Yardim arkadaslar
 
alprnx

alprnx

Üye
aynen video modunda ekran yanlardan kırpılıyor ve çekerken kasıyor :(
 

falcond86

Üye
Arkadaslar ben telimi rootladim cok super iki sey disinda bu anlatilanlardan ve romu yukledikten sonra tel hafiza kartini goruyor ama islrm yapsrken sdcard yok diyor mesela foto cekerken hafiza karti takin diyor ayica klavyeyi ben en eski sekline yani tek usta 3harf vardiya o moda ceviremedim bu konularda yardimci olursaniz cok sevinicem...
Yardim arkadaslar
Arkadaslar tele hicbisi yukluyemiyorum sdcard yok dio hafiza karti degil kendi dahili hafizasini gormuyor bi yardim arkadaslar pleasee :))
 


Üst Alt