Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

alprnx

alprnx

Üye
rica ederim :)...

mesela ayarlara felan girince hala cm9dakı tema şekli var.+ bi temayla o bölümleride deiştirebilirsin tamamıyla touchwiz olur ozaman :)
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07


redcock

Üye
Merhaba Arkadaşlar;

Konuyu uzun zamandır belirli aralıklarla takip ediyorum. Çok şey öğrendim sayenizde ve bende bir soru sormak istedim, umarım takip ederken arada kaçırdığım birşey değildir.

Ben CM9 RC6 kullanıyorum. Oyun oynayan ya da sürekli internet açık gezen biri değilim, widget de kullanmam, interneti sadece lazım olduğunda kullanır geri kapatırım. Arada office programını kullanıyorum (arada dediğime bakmayın ayda yılda bi lazım olacak da öyle)
Neyse benim amacım performans konusunda yerlerde sürünmeden, mümkün olduğunca uzun süre sarjı kullanabilmek. Birkaç sayfa önce sanırsam governer'lardan bahsedilmiş fakat bahsedilen "sio I/O schedul" RC6 da mevcut değil. RC6 da mevcut olan I/O schedule ve Governer'lerle en iyi batarya performansını hangi ayarlarla alabilirim (sadece performans ayarları değil, teldeki tüm ayarlar dahil olabilir)

NOT: Stock Rom ile rahat 2 gün batarya kullanıyordum...

Teşekkürler
 

refoo07

Üye
Admin pc im telefonu görmuyo
Kies ide denedim ama windows 64 bit türkçe versyonla kies uyumlu degildir diyoo
Naapmalıyım
 
KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
Xda da root istemeyen tw 5 launcher vardi sanirim bi arastirmanizi oneririm
 

nimeemin

Üye
arkadaşlar önceki sayfalarda modern Combat 4 zero hour u yüklediğinizi söylediniz fakat ben internette hiç root lu dosya bulamadım hep apkmania a da olur du root lusu yani titanium backup dosyası siz nerden indirdiniz?
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
rica ederim :)...

mesela ayarlara felan girince hala cm9dakı tema şekli var.+ bi temayla o bölümleride deiştirebilirsin tamamıyla touchwiz olur ozaman :)
O bölümleri hangi tema ile değiştirebiliriz? Kullandığın bir şey var mı?
 

gbzlim

Üye
merhaba arkadaşlar ben telefonum sadece rootladım başka hiç bir şey yapmadım telefonuma alpha9 rc6 romunu yüklemek istiyorum fakat bir kaç tane sorum var yardım edebilir misiniz

-Romu yüklemek için kernel vs birşey yapmak gerekiyor mu ?
-Romdan geri stock roma dönülebiliyor mu eğer dönülebiliniyorsa kolay mı ?
-Bu romu yükledikten sonra google playe girebiliyormuyuz ?
-BU rom için cwm nin hangi sürümünü kullanmak gerekiyor ?
şimdiden teşekkürler
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
merhaba arkadaşlar ben telefonum sadece rootladım başka hiç bir şey yapmadım telefonuma alpha9 rc6 romunu yüklemek istiyorum fakat bir kaç tane sorum var yardım edebilir misiniz

-Romu yüklemek için kernel vs birşey yapmak gerekiyor mu ?
-Romdan geri stock roma dönülebiliyor mu eğer dönülebiliniyorsa kolay mı ?
-Bu romu yükledikten sonra google playe girebiliyormuyuz ?
-BU rom için cwm nin hangi sürümünü kullanmak gerekiyor ?
şimdiden teşekkürler
-Gerekmiyor.
-Dönülebiliyor, kolay.
-Girebiliyorsun.
-http://www.maxicep.com/android-modi...-galaxy-w-cwm-yukleme-675569.html#post5033922
 

halil7294

Üye
arkadaslar samsung galaxy w 4.2.1 surum cıkmıs yuklemek isteyenler yuklesin
 

slvestre-99

Üye
chronos kernelde sorun var video cekmiyor
 

Berk E.

Üye
Arkadaşlar yoon kernelde yeniden başlatma problemi vardı o düzeldimi ? Düzeldiyse link atarsanız sevinirim.
 

k.99bora

Üye
bu gerçekten android sürümünü yükseltiyomu? ve yaptıktan sonra garanti gidiyomu?
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye

merveren31

Üye
dediğinizin yarısını yapmadım daha doğrusu yapamadım cünkü hiç bir secenek yoktu wipe cache ya girdigimde sadece kuruyo dediğiniz diğer secenekler cıkmadı bende formatladıgım için sistemi kurdum ama kurulum bitince ne dil sordu ne google kimliği yada kullanıcı bilgileri sizce olmadımı ne yapmam gerekiyor



 
Qrdap

Qrdap

Üye
arkadaslar rom yuklemek icin root sartmi ?birde cmw felan ne oluyo .hangi sirayla yapmam lazim rom yuklerken . ?
 

merveren31

Üye
bide play store da girmio indirdim ettim ama fotograf gayet guzel cekıo bide ben fazla bilmiyorumda yardımcı olursanız gercekten sevincem


 

merveren31

Üye
allahına az yardım edin yaptım olmadı daha dogrusu dediğiniz gibi olmuyo kurulum yaptım play store acılmıyo yüklenmıyo hiç bi program indiremiyorum google kimliği kaydı istemedi dil secenegi çıkmadı yardım edın lütfen :'(
 


Üst Alt