işlemcinizin hızını test etmek için güncel test programı 06.2012

Sponsorlu Bağlantılar

Polymath

Polymath

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe


DgnGkmn

Üye

jublomo22 ==== phenom II x4 965 @3500 Mhz - 36.949 sn
heavenhawk === phenom II x4 965 @3411 Mhz - 37.463 sn
ayyas1907 === Athlon x3 B55 (x4) @3311 Mhz - 38.999 sn
TheFenomen === inten i7 3610QM @ 2294 Mhz -39.652 sn
alpayoktay ===== xxxxxxxxxxxxx @3114 Mhz - 40.709 sn
cozturk ======== AMD FX-8350 @4027 Mhz - 42.582 sn
Polymath ==== Core2 Quad Q9400 @3200 Mhz - 49.047 sn
İsmail ======== intel i7 2630QM @1995 Mhz - 48.927 sn
ersinbakar ===== xxxxxxxxxxxxx @3199 Mhz - 62.737 sn
Anıl Umut ==== Core Quad Q9300 @2500 Mhz - 68,394 sn
can karayel ====== Core i5 460m @2527 Mhz - 75.200 sn
MaxipmaN ====== intel i5 2450m @2494 Mhz - 79.509 sn
" Tehlike " ====== intel i5 2410m @2300 Mhz - 85.417 sn
spy ghost ===== dual-core E6600 @3066 Mhz - 106,824 sn
L-LumieRe ===== core2 duo E6750 @3162 Mhz - 108.867 sn
sametalbayrak == core2 duo P8700 @2527 Mhz - 124.805 sn
L-LumieRe ===== core2 duo E6750 @2664 Mhz - 129.3 sn
umt07 ====== pentium dual E2180 @2600 Mhz - 143.666 sn

L-LumieRe ===== core2 duo T6500 @2094 Mhz - 150.46 snn

amd intel farkı bu mu ; diyecem i7'ciler 2 ghz - amd'ciler 3,5 ghz ? neden i7 sahipleri 4 ghz ile rekor kırmıyor? =)
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
    Konu Sahibi
amd intel farkı bu mu ; diyecem i7'ciler 2 ghz - amd'ciler 3,5 ghz ? neden i7 sahipleri 4 ghz ile rekor kırmıyor? =)

çünkü intelde K serisi işlemciler dışında overclock yapılmıyor. :kop:
yediğin kazıkla oturuyorsun :aha:
 
  • Beğen
Tepkiler: Polymath
Polymath

Polymath

Üye
amd intel farkı bu mu ; diyecem i7'ciler 2 ghz - amd'ciler 3,5 ghz ? neden i7 sahipleri 4 ghz ile rekor kırmıyor? =)


İyide listedeki i7ler laptop işlemcileri.. Birinci masaüstü işlemci. Yani laptop işlemcilerinin geride kalması doğal.. Ah şu benim işlemciye voltaj verip gözümü karartsam 4 ghz ye kadar.. Belki 1. olurdum :D
 
PremiumWork

PremiumWork

Üye



İyide listedeki i7ler laptop işlemcileri.. Birinci masaüstü işlemci. Yani laptop işlemcilerinin geride kalması doğal.. Ah şu benim işlemciye voltaj verip gözümü karartsam 4 ghz ye kadar.. Belki 1. olurdum :D

:d: dene istersen üstünde mangal yaparsın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Polymath
Türe

Türe

Üye


intel i-3
 
  • Beğen
Tepkiler: Polymath
nike7

nike7

Üye


Şaşırdım bu kadar beklemiyordum :yuru

amd phenom II x6 1090T
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
    Konu Sahibi


Şaşırdım bu kadar beklemiyordum :yuru

amd phenom II x6 1090T

elinde efsane phenom II serisinden x6 var değerini bil :ehe
şimdiki fx ler o kadar ıyı degıl. yarın listeye eklerım :oke:
fan alınca 4ghz üzeri bekleriz :eller:
 
nike7

nike7

Üye


elinde efsane phenom II serisinden x6 var değerini bil :ehe
şimdiki fx ler o kadar ıyı degıl. yarın listeye eklerım :oke:
fan alınca 4ghz üzeri bekleriz :eller:

Tabiki onuda eklerim :D işlemcim kötü sanıyordum ama gözlerimi doldurdu :alkis
 

umut4444

Üye
arkadaşlar casper nirvana cyk i7 3632 QM 2.2ghz işlemcim var 39.1 saniyede yukarıdaki programı tamamlıyor ancak ekran kartım 2gb ve 128 bit Adı NVIDIA GeForce GT 630 m ve güncel bu bilgisayarın nfs run da kasması normal mi yardımcı olursanız sevinirim
 
Polymath

Polymath

Üye


Buda laptop'un. i7 2630qm
 
nalcam22

nalcam22

Üye
amd fx 6100 ::d SÜRÜNÜYO

 
  • Beğen
Tepkiler: Polymath
nalcam22

nalcam22

Üye
o işlemcinin fiyatı nekadar
 
Polymath

Polymath

Üye
o işlemcinin fiyatı nekadar

3 sene önce 420 tl ye almıştım :) 4 senede olmus olabılır tam hatırlamıyorum ama sonucta eski işlemci :) Senın ıslemcı 4.5 ghz oc yapmıssın sanırım ve 6 çekirdek. Eğer testte bir sıkıntı yoksa amdnin durumu biraz vahimm :)
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
    Konu Sahibi
4.5ghz olduguna bakma o sistem stabil degildir o sebepten 53sn çıkmış olabilir :oke:
 

Benzer Konular

Cevap
4
Görüntüleme
782
Silinen Üye 476002
Cevap
5
Görüntüleme
1K
Van Hohenheim
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Van Hohenheim
Ue-Gazi
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Ue-Gazi


Üst Alt