Placebo-
Üye
Ekran kartım meşhur HD6610
Casper'ın melezlerinden biri yani.
W8 muhteşem ama size bir şeyde soracağım, bilgisayar birden kitleniyor bazen. Reset atmam gerekiyor. Daha test aşamasında olduğu içindir belkide. Birde sistem 30 gün deneme süreli dediler doğru mu? 30 gün sonunda pc yi açamayacakmıyım.
kaldım gene w7'ye.
Casper'ın melezlerinden biri yani.W8 muhteşem ama size bir şeyde soracağım, bilgisayar birden kitleniyor bazen. Reset atmam gerekiyor. Daha test aşamasında olduğu içindir belkide. Birde sistem 30 gün deneme süreli dediler doğru mu? 30 gün sonunda pc yi açamayacakmıyım.
kaldım gene w7'ye.

Sağ tık menüsü uyumluluk sorununu gider diye bir yazı koymuşlar. Basıyorsun tık açılıyor. 
:
