jublomo22 ==== phenom II x4 965 @3500 Mhz - 36.949 sn
heavenhawk === phenom II x4 965 @3411 Mhz - 37.463 sn
ayyas1907 === Athlon x3 B55 (x4) @3311 Mhz - 38.999 sn
TheFenomen === inten i7 3610QM @ 2294 Mhz -39.652 sn
alpayoktay ===== xxxxxxxxxxxxx @3114 Mhz - 40.709 sn
cozturk ======== AMD FX-8350 @4027 Mhz - 42.582 sn
Polymath ==== Core2 Quad Q9400 @3200 Mhz - 49.047 sn
İsmail ======== intel i7 2630QM @1995 Mhz - 48.927 sn
ersinbakar ===== xxxxxxxxxxxxx @3199 Mhz - 62.737 sn
Anıl Umut ==== Core Quad Q9300 @2500 Mhz - 68,394 sn
can karayel ====== Core i5 460m @2527 Mhz - 75.200 sn
MaxipmaN ====== intel i5 2450m @2494 Mhz - 79.509 sn
" Tehlike " ====== intel i5 2410m @2300 Mhz - 85.417 sn
spy ghost ===== dual-core E6600 @3066 Mhz - 106,824 sn
L-LumieRe ===== core2 duo E6750 @3162 Mhz - 108.867 sn
sametalbayrak == core2 duo P8700 @2527 Mhz - 124.805 sn
L-LumieRe ===== core2 duo E6750 @2664 Mhz - 129.3 sn
umt07 ====== pentium dual E2180 @2600 Mhz - 143.666 sn
L-LumieRe ===== core2 duo T6500 @2094 Mhz - 150.46 snn
amd intel farkı bu mu ; diyecem i7'ciler 2 ghz - amd'ciler 3,5 ghz ? neden i7 sahipleri 4 ghz ile rekor kırmıyor? =)


amd intel farkı bu mu ; diyecem i7'ciler 2 ghz - amd'ciler 3,5 ghz ? neden i7 sahipleri 4 ghz ile rekor kırmıyor? =)

İyide listedeki i7ler laptop işlemcileri.. Birinci masaüstü işlemci. Yani laptop işlemcilerinin geride kalması doğal.. Ah şu benim işlemciye voltaj verip gözümü karartsam 4 ghz ye kadar.. Belki 1. olurdum![]()
dene istersen üstünde mangal yaparsın 
ondaki soğutucu bende olsa
dene istersen üstünde mangal yaparsın
![]()
p4 le 5ghz yaparım 
ondaki soğutucu bende olsap4 le 5ghz yaparım
![]()

ondaki soğutucu bende olsap4 le 5ghz yaparım
![]()

Şaşırdım bu kadar beklemiyordum
amd phenom II x6 1090T



elinde efsane phenom II serisinden x6 var değerini bil
şimdiki fx ler o kadar ıyı degıl. yarın listeye eklerım
fan alınca 4ghz üzeri bekleriz![]()
işlemcim kötü sanıyordum ama gözlerimi doldurdu 
Şaşırdım bu kadar beklemiyordum
amd phenom II x6 1090T

amd fx 6100 ::d SÜRÜNÜYO
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
İntel farkı herhalde budao işlemcinin fiyatı nekadar
4 senede olmus olabılır tam hatırlamıyorum ama sonucta eski işlemci
Senın ıslemcı 4.5 ghz oc yapmıssın sanırım ve 6 çekirdek. Eğer testte bir sıkıntı yoksa amdnin durumu biraz vahimm 
