onurahmet03
Üye
Beğenmeyle konu ismini karıştırmısım k.bakmakonuyu ben açmadım ki- - - Eklendi - - -
![]()

Beğenmeyle konu ismini karıştırmısım k.bakmakonuyu ben açmadım ki- - - Eklendi - - -
![]()

Beğenmeyle konu ismini karıştırmısım k.bakma![]()
işlemci modelini tam yazarsan listeye eklerim.3.06 ghz işlemci yüklü bellek :4.00 GB sistem türü : 32 bit işlemci sistemi

Pentium Dual-Core CPU E6600 @3.06 Ghz (2CPUs) , 3.1 Ghz
işlemci modelini tam yazarsan listeye eklerim.![]()
bu arada format sonrası ; 105.447 olduLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Cpu: AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor 3.40 GHZ

Tehlike ";4934268][COLOR="DarkRed' Alıntı:Yeni test yaptım
[/COLOR]Ne 27 saniyemi ? bu win8 çok hızlı anlaşılan aynı işlemci bende var arada 58 saniye var
İntel Core i5 2450m @2494 Mhz
(Çalışan bütün işlemler sonlandırıldı. - W8 işletim sistemi.)

Ekran kartın nedir?
Ben çok memnunum. Denemek için GTA 4 yükledim herşey en yüksekte. 40 fps![]()
Aynen hacı win8 e geçelim hemenberke napak W8 mi geçek hee ??![]()

