Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

blackcat67

blackcat67

Üye
2013-02-19: CM9 rc6 [ ]
MD5SUM: 907388CB949483D119FBD570054DCAF5
  • Fixed issue with no pin unlock screen after reboot
  • Updated BFQ scheduler
  • Camera now uses system heap memory = a bit more free memory for kernel
  • Various other small rom and kernel fixes
 


babyshoot

babyshoot

Üye
reset atma olayı oluyor mu ki acaba:s hala
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Beyler şimdi şöyle bi sorun var telefonu uçak moduna alıyorum gece şarj %95
sabah bi kalktım telefon kapanmış neyse açtım bi baktım şarj %57
neden böyle düşüşler yaşıyorum
2kez oldu bu .
 

LomeX

Üye
rc6 cıkmıs su anda kuralım mı sadık kardesm? yoksa seni bekleyelm mi?
 
alprnx

alprnx

Üye
beyler rc6 yı denicem kesinlikle denemesi bedava :) kurunca izlenimlerimi belirtirim
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
güzel olur :D
 

nsaktn

Üye
Rc 6 yı kurdum, kernelde değişiklikler yapılmış, bootloop sorunu çözülmüş. Kendi kernelinin üzerine bir de lazer droid, xloud ve bravia engine yi kurdum, tadından yenmiyor telefon :) + olarak performansa i/o eklenmiş, onu da nooptan rowa çevirdim, bir de üstüne ali hocamın performans ayarlarını ekleyince tam istediğim gibi oldu :) Anlık bir kasma bile söz konusu değil.
Bir de kamera daha iyi gibi geldi geçenki sürümlere göre :)
 
alprnx

alprnx

Üye
rc6 nın ustune 3x yoon kernel aprodhideyı kuralımmı ?
 

zifir98

Üye
Arkadaşlar size diyorum sakın ama sakın bravia engine kurmayın telefonumda pixellenme oldu 6 tane pixel ölü ne yapmamı önerirsiniz stock roma geçip servise mi vereyim yoksa ilerlemez mi rahatsiz edici deil çünkü
 

bartowski24

Üye
Arkadaşlar size diyorum sakın ama sakın bravia engine kurmayın telefonumda pixellenme oldu 6 tane pixel ölü ne yapmamı önerirsiniz stock roma geçip servise mi vereyim yoksa ilerlemez mi rahatsiz edici deil çünkü

bildigim kadariyla ilerleme ihtimali var orjinal roma donup servise gondermen icin bi bahane dusun derim ben ama senin fikrin
 

zifir98

Üye
bildigim kadariyla ilerleme ihtimali var orjinal roma donup servise gondermen icin bi bahane dusun derim ben ama senin fikrin

Peki kardeşim kullanici hatasina mi girer ?

- - - Eklendi - - -

bildigim kadariyla ilerleme ihtimali var orjinal roma donup servise gondermen icin bi bahane dusun derim ben ama senin fikrin

Arkadaşım ben backuptan stock roma geldim *#0*# yaptım tek pixel ölü sanki ilk baştata vardı eğer ufacık bir ilerleme olursa servise yollarım şimdi cm10 alpha 6 flashladım sen rc6 ya baktın mı rc5 iyi değildi
 

İbrahim_45

Üye
arkadaşlar 310 sayfa var ve oku oku bitmez bana kısaca özet olarak anlata bilecek biri varmı.Bu romu yükleyipte sorun yaşayan oldumu yani sonra yükledikten sonra açılmama gibi fln bi sorun olursa garatidende çıkıyor zaten garantiyede götüremiycem bu yüzden:(.Birde romu yüklediğimizde orjinal roma dönebiliyormuyuz ve bu romda çalışan ve çalışmayan özellikler nelerdir?Yardım eden arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim...
 

bartowski24

Üye
Peki kardeşim kullanici hatasina mi girer ?

- - - Eklendi - - -



Arkadaşım ben backuptan stock roma geldim *#0*# yaptım tek pixel ölü sanki ilk baştata vardı eğer ufacık bir ilerleme olursa servise yollarım şimdi cm10 alpha 6 flashladım sen rc6 ya baktın mı rc5 iyi değildi

Kullanici hatasina girmez tabi cihaza icerden mudahale yapmadiysan ama anlamadigim bunu cihazi ilk aldigin zaman nasil anlamadin ??

ayrica rc 2 kullaniyorum diger surumleri yuklemeyi gerek gormedim
 

vahap66

Üye
arkadaslar merhaba....
rom yukedıkten sonra tekrar orijinal rom yuklemesi yapmak ıstedım... bunun sebebide ön kameranın calişmayışıydı...

yalnız odin ile yukleme yaparken <1> --- cannot open the usb ****** port. code: 5bu hatayı verdı ve bır daha telım acılmadı ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevınırım....
 

bartowski24

Üye
arkadaslar merhaba....
rom yukedıkten sonra tekrar orijinal rom yuklemesi yapmak ıstedım... bunun sebebide ön kameranın calişmayışıydı...

yalnız odin ile yukleme yaparken <1> --- cannot open the usb ****** port. code: 5bu hatayı verdı ve bır daha telım acılmadı ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevınırım....

samsung usb drivers diye googleden arat onu indir odin telinizi gorucektir Odini yonetici olarak baslatmayida unutmayin
 
  • Beğen
Tepkiler: vahap66

vahap66

Üye
samsung usb drivers diye googleden arat onu indir odin telinizi gorucektir Odini yonetici olarak baslatmayida unutmayin

arkadasım tesekkurler ılgınıze odin su an telımı gordu fakat yuklemenın bu kadar uzun surmesı normalmı su anda 10 dk. oldu ne telde nede odınde bır hareket yok...
 

bartowski24

Üye
arkadaşlar 310 sayfa var ve oku oku bitmez bana kısaca özet olarak anlata bilecek biri varmı.Bu romu yükleyipte sorun yaşayan oldumu yani sonra yükledikten sonra açılmama gibi fln bi sorun olursa garatidende çıkıyor zaten garantiyede götüremiycem bu yüzden:(.Birde romu yüklediğimizde orjinal roma dönebiliyormuyuz ve bu romda çalışan ve çalışmayan özellikler nelerdir?Yardım eden arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim...

oncelikle sunu soyliyeyim KENDİNİZE VE TELEFONUNUZA GUVENMİYORSANİZ YUKLEMEYİN YAPQCAGİNİZ HATALAR TELEFONUNUZU BRİCK KONUMUNA DUSUREBİLİR fakat yukledikten sonra odin programi ile orjinal roma geri donebilirsiniz konuda anlatimi mevcut orjinal roma donmekten cok korkuyorsaniz verin bi telefoncuya size max 20 TL ye orjinal rom atar


Romda Calisanlar ve calismayanlar konuda yaziyor zaten ama yinede yazayim

Calismayanlar
______________

FM Radio (Spirit radio isimli proglamla fm radio calisiyor)
3G goruntulu gorusme (Bu Hicbir CM romumda yoktur ve olmayacaktirda cozumude yoktur ama tango gibi programlarla gorusebilirsiniz)

bunun disinda hersey sorunsuz calismaktadir iyi forumlar

- - - Eklendi - - -

arkadasım tesekkurler ılgınıze odin su an telımı gordu fakat yuklemenın bu kadar uzun surmesı normalmı su anda 10 dk. oldu ne telde nede odınde bır hareket yok...

ben yukledigimde yaklasik 8-9 dk surmustu ama kabloyi sakin cekmeyin

oncelikle sorum tlefonun adb modunu actinizmi???
 
  • Beğen
Tepkiler: vahap66

vahap66

Üye
esokmen

esokmen

Üye
Evet acmıştım şu anda 18 dakıka oldu halen aynı hiç bir hareket yok...

Kardesim aci bir haber benden sana telefona orjinali yukleyemeceksin ve brick.olacak.ama.endise etme. Telefonuna tekrar cwm flashla ve kendiliginden cm9 acilir heralde bende oyle olmustu
 


Üst Alt