Apple’ın iPhone 5S modelinde kullanacağı A7 yonga seti görüntülendi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Apple’ın iPhone 5S modelinde kullanacağı A7 yonga seti görüntülendi
Apple iPhone modelleri ile büyük başarı kazanmış bir şirket. İlk iPhone akıllı telefon modeli ile sektörü sallayan Apple, daha sonra geliştirerek sunduğu diğer iPhone modelleri ile de yüksek satış rakamlarına ulaşmasını bilmişti. Firma hatırlanacağı üzere geçtiğimiz sene Eylül ayında yeni akıllı telefon modeli iPhone 5‘i satışa sunmuştu.



2013 senesi ile birlikte bütün gözler iki büyük firma olan Samsung ve Apple‘da. Güney Kore kökenli Samsung‘un yeni amiral gemisi Galaxy S IV‘ü gelecek ay ortasında düzenleyeceği etkinlikle dünyaya sunması beklenirken, Apple‘ın da yeni akıllısı merak ediliyor.

Bazı çevreler tarafından iPhone 5‘in yakında bir güncelleme alacağı dile getiriliyor. Donanım olarak yükseltilmiş modelin de iPhone 5S olarak adlandırılabileceği gelen diğer bilgiler arasında. Apple’ın yeni akıllısında yonga seti olarak A7 kullanılması büyük ihtimal ve bu yonga setine ait bir fotoğraf iOSDoc tarafından yayınlandı. Resimde A7 oldukça net bir şekilde görünüyor.

Apple iPhone 5S hakkında ki donanım iddialar ise şöyle:

-4″ 640x1536piksel dokunmatik ekran
-1.2Ghz dört çekirdekli A7 yonga seti
-2GB sistem belleği
-PowerVR SGX554MP4 GPU

 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN


MrExpert

MrExpert

Üye
Bu donanımla çıkarsa hemen birtane alırım :D
 
Kerim.

Kerim.

Üye
ekran buyuseydi ya
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Nedir bu 4" merakı ya. 4.5" yap işte şu ekranı..
 
LimePie

LimePie

Üye
4.3" yapsalar tam ele uyar geniş ekran olması daha iyi olurdu ama apple bu haber için teşekkürler
 
Türe

Türe

Üye
Nedir bu 4" merakı ya. 4.5" yap işte şu ekranı..

Merak degil Apple in farki. Amaclari tek elle kullandirabilmek. Zaten bu yuzden enine buyume yapmadilar ekranda. Gerci ben s3 u bile tek elle rahat kullaniyorum ya neyse. :ehe
 
Kerim.

Kerim.

Üye
arayuz nasil olacak bakalim:eller:
 
fk555897

fk555897

Üye
Aynen bu özellikle çıksa hemen alırım. Ancak bir de ev ekranı yapması ve parmak izi okuyucu koyması gerekiyor.
 
Türe

Türe

Üye
Aynen bu özellikle çıksa hemen alırım. Ancak bir de ev ekranı yapması ve parmak izi okuyucu koyması gerekiyor.

Parmak izi okuyucusu cok gerekli degil sifre koyabiliyoruz sonucta. Ev ekrani da var. "Menu" yok. Apple in menu lu bir tasarima gececegini dusunmuyorum ama belki ios 7 prototipindeki ozelliklerden birkacini getirebilir ki bunlar gelse cok iyi olur.
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
Apple 4çekirdek ve 2gb ramle mi gelecek ? Yok artık lebron James' :D
 
SilentOne

SilentOne

Üye
bilde io7 dede bt yi her telefona kullanımına ve home screen widget flen gelirse bide birazcık daha bir ios olursa parası ne olursa olsun alırım
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
bilde io7 dede bt yi her telefona kullanımına ve home screen widget flen gelirse bide birazcık daha bir ios olursa parası ne olursa olsun alırım

Widget ben de bekliyorum açıkçası. Bluetoothdan umudum yok. İstediği birşey var ki her telefona izin vermiyor.
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye

O donanınımla daha uygun stabil çalışan bir işletim sistemi olucak tabi. Böylelikle eski modelleri eskitmiş olur . Bu donanımlı bir iphone un 4s ile aynı stabilitede çalışacak ortak bir işletim sistemi çıkaracağını düşünmüyorum
 
phasan

phasan

Üye
Bu ozellikle cıksın cok satar
 
Türe

Türe

Üye
O donanınımla daha uygun stabil çalışan bir işletim sistemi olucak tabi. Böylelikle eski modelleri eskitmiş olur . Bu donanımlı bir iphone un 4s ile aynı stabilitede çalışacak ortak bir işletim sistemi çıkaracağını düşünmüyorum

Amaç bu zaten. 4s hala hızlı çalışacak olsa millet niye yeni cihazı alsın ki
 
avcitalip

avcitalip

Üye


Merak degil Apple in farki. Amaclari tek elle kullandirabilmek. Zaten bu yuzden enine buyume yapmadilar ekranda. Gerci ben s3 u bile tek elle rahat kullaniyorum ya neyse. :ehe

herkesin eli büyük olmuyor :ehe ama bende 5s eğer hac zamanından önce çıkar ve Jarir Bookstore'a düşerse 5s alacağım yoksa note 3 :evet:


- - - Eklendi - - -



Amaç bu zaten. 4s hala hızlı çalışacak olsa millet niye yeni cihazı alsın ki

birazda araya yenilik sıkıştırsalar ne güzel olur dimi ? :evet:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt