GALAXY W GT-I8150 Android 4.2.2 JB SpannerMOD10.1 V1.3 KERNEL 2.6 VERSION.( 30 Mart 2013)

Sponsorlu Bağlantılar

xman03

Üye
Merhaba
Benim telefonumda cynogen9 yüklüydü.
4.2.1’i görünce bu romu yükleme kararı aldım ve günü yükleme kararı aldım ve yükledim.
Yükledim yüklemesine ama pek de stabil sonuça alamadım.Belki benim bi yerlerde bir yanlışım hatam olmuş olabilir.Ben karşılaştığım problemler şunlar.

1-Google play yok menüde
2-Üzerinde uygulama ve oyunlar çalışmıyor
3-Bu Ancora dosyasının indirme linki çalışmıyor.Ancora olmadan yükledim.
4-Yüklendikten sonra ilk açılışta xperia teması mı yokda cynogen mi diyor.Xperiyı seçtiğimde bu ana ekranda görünen arama mesajlar ve internet simgesi çıkmıyor.Cynogen temasını seçip yeniden başlatırsam çıkıyor bu simgeler.
5-Telefonun ayarlar menüsünden telefonun andoroid sürümüne baktığımda ise 4.1.2 yazıyor.Yani 4.2.1 olmamış.

Bu tür problemler.
Şimdi sorarım sizlere
Ben nerde ysnlış yaptım?
 


sadikbircan

Üye
Nerede sorun yaptığınızı bilmiyorum ama bu rom zaten 4.1.2 üzerine 4.2 görünümü eklenmiş.
 

xman03

Üye
Ama konu başlığında 4.2.1 diye yazıyor.
Bir de ekran görüntüleri eklenmiş ordaki resimde de versiyon 4.2.1 yazıyor.
 
pinokyotr

pinokyotr

Üye
    Konu Sahibi
Ama konu başlığında 4.2.1 diye yazıyor.
Bir de ekran görüntüleri eklenmiş ordaki resimde de versiyon 4.2.1 yazıyor.

Evet resimler bizzat benim telefonumdan eklenmistir surum 4.2.1 yaziyor ama 4.1.2 ile pek farki yok gorsellik ve stabil acidan cok guzel kesinlikle tavsiye ediyorum

Sizin sorununuza gelince romu yeniden kurun nerede hata yaptiginizi bilmiyorum xperia launcheri secin kurulumdan sonra kolay gelsin

- - - Eklendi - - -

Nasil oluyorda benim ekledigim link deisiyor 1 part silinmis yerine baska bir link eklenmis part1 i yeniden duzenledim arkadaslar
 

xman03

Üye
Şimdi 1.link hatalı mı da ben problero yaşadım?
 
pinokyotr

pinokyotr

Üye
    Konu Sahibi
hatalı linkleri 1 hafta sonra değiştirdin.
ilk sayfada hatalı olduğu yazılıydı

- - - Eklendi - - -



1.7 ghz 6476
Slimbean 3.1.0 1.4 ghz 6400 civarında puan almıştı.


ben o linkleri indirdim ve telefonuma kurdum ama diğer forumdan kopy paste yaptım kurup linkleri indirip kullanan arkdaşlarda oldu bu işte bir yanlışlık var

eindroix II diye bir romkurmuştum 6600 almıştı ama stabil değildi slimbeanı hiç denemedşm bilmiyorum
 

xman03

Üye
Arkadaşım 1. linki düzelttim diyorsun iyi hoşda görülen o ki başarılı bir düzeltme yapamamışsın.
1.linki değiştirmissin ama sadece 1 .linki değiştirince indirilen 1.part dosyası açılmıyor.
Anlaşılan o ki sen bu 2 part ı da değiştirmen gerekiyor.
Pazar gününden beri buna uğraşıyorum.
Madem bi iş yapıyorsunuz bi konu açıyorsunuz tam yapın
 

cabır

Üye
az dogru linkleri paylasirmisinz
 
alprnx

alprnx

Üye
kardeş nasıl kurcaz bi anlatsan partları dışarı çıkartcaz.2tane aynısından oluyor bi detaylıca kurulumu anlatsan
 

erdaluzun

Üye
kardeş nasıl kurcaz bi anlatsan partları dışarı çıkartcaz.2tane aynısından oluyor bi detaylıca kurulumu anlatsan

Kardeş part1 sağ tıkla Buraya Çıkar de, tek zip dosyasına dönüşecek, onu telefon sd hafızasına at, gerisi konubaşında yazılı zaten
 
alprnx

alprnx

Üye
romu bı deneyelım bakalm
 
pinokyotr

pinokyotr

Üye
    Konu Sahibi
Bu romu mutlaka deneyin arkadaslar kesinlikle süper daha iyisi yok
 
alprnx

alprnx

Üye
pinokyotr kardeşim buna kurdugun yoon lınk versene
 

xman03

Üye
Arkadaşıma öncelikle emeğine ve ilginiz sağlık.
Ben telefonumun sürümü 4.2.1 olsun diye yükledim. Ama cynogen 9'daki hızı alamadım. Telefonum yüke binmeye gelmiyor. Mesela internete girdiğimde kasıyor kitleniyor. Birçok uygulamada da kasıyor ve kitleniyor. Ben de tekrar cynogen 9'a dönmeyi düşünüyorum. Çünkü cynogen 9'da telefonumun hızı orjinale stockromanı göre verimliliği gözle görülür derecede çok artmıştı. Bunda ise orjinal rom gibi hatta ondan daha ağır oldu gibi geldi bana.
 
pinokyotr

pinokyotr

Üye
    Konu Sahibi
Antutu ile test ettim 5700 cikti kardesim cm9 dada asagi yukari ayni degerler var senin kullandigin romu kullandim ben kesinlikle hic biryerde kasilma yok cok stabil
 

cabır

Üye
bunda hangi kernel kullaniliyor
 


Üst Alt