xman03
Üye
Merhaba
Benim telefonumda cynogen9 yüklüydü.
4.2.1’i görünce bu romu yükleme kararı aldım ve günü yükleme kararı aldım ve yükledim.
Yükledim yüklemesine ama pek de stabil sonuça alamadım.Belki benim bi yerlerde bir yanlışım hatam olmuş olabilir.Ben karşılaştığım problemler şunlar.
1-Google play yok menüde
2-Üzerinde uygulama ve oyunlar çalışmıyor
3-Bu Ancora dosyasının indirme linki çalışmıyor.Ancora olmadan yükledim.
4-Yüklendikten sonra ilk açılışta xperia teması mı yokda cynogen mi diyor.Xperiyı seçtiğimde bu ana ekranda görünen arama mesajlar ve internet simgesi çıkmıyor.Cynogen temasını seçip yeniden başlatırsam çıkıyor bu simgeler.
5-Telefonun ayarlar menüsünden telefonun andoroid sürümüne baktığımda ise 4.1.2 yazıyor.Yani 4.2.1 olmamış.
Bu tür problemler.
Şimdi sorarım sizlere
Ben nerde ysnlış yaptım?
Benim telefonumda cynogen9 yüklüydü.
4.2.1’i görünce bu romu yükleme kararı aldım ve günü yükleme kararı aldım ve yükledim.
Yükledim yüklemesine ama pek de stabil sonuça alamadım.Belki benim bi yerlerde bir yanlışım hatam olmuş olabilir.Ben karşılaştığım problemler şunlar.
1-Google play yok menüde
2-Üzerinde uygulama ve oyunlar çalışmıyor
3-Bu Ancora dosyasının indirme linki çalışmıyor.Ancora olmadan yükledim.
4-Yüklendikten sonra ilk açılışta xperia teması mı yokda cynogen mi diyor.Xperiyı seçtiğimde bu ana ekranda görünen arama mesajlar ve internet simgesi çıkmıyor.Cynogen temasını seçip yeniden başlatırsam çıkıyor bu simgeler.
5-Telefonun ayarlar menüsünden telefonun andoroid sürümüne baktığımda ise 4.1.2 yazıyor.Yani 4.2.1 olmamış.
Bu tür problemler.
Şimdi sorarım sizlere
Ben nerde ysnlış yaptım?
