slvestre-99
Üye
Stok cwm'yi acip wipe'lari yapcaksin.yoksa acilmaz
hocam ben 1 haftadan beri donemedim teli garantiye gondercm gondrremiyom ilk once ben wipe islrmlerini cwm den yapmistim sonra odin ile rom flashladim aclis ekraninda kaldi hep restart atti stock cwm de wipe islemlerini yapinca acilirmi

)
