Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

slvestre-99

Üye
Stok cwm'yi acip wipe'lari yapcaksin.yoksa acilmaz

hocam ben 1 haftadan beri donemedim teli garantiye gondercm gondrremiyom ilk once ben wipe islrmlerini cwm den yapmistim sonra odin ile rom flashladim aclis ekraninda kaldi hep restart atti stock cwm de wipe islemlerini yapinca acilirmi
 


İbrahim_45

Üye
Arkadaşlar benim telefonum daha 6 aylık ve garantisi devam ediyor benim korkum ben bunu romu yükliycem ama telefonda bir sorun olduğunda garanti dışı kalırmı bunu yüklediğimden dolayı?
 
Kerim.

Kerim.

Üye
hocam ben 1 haftadan beri donemedim teli garantiye gondercm gondrremiyom ilk once ben wipe islrmlerini cwm den yapmistim sonra odin ile rom flashladim aclis ekraninda kaldi hep restart atti stock cwm de wipe islemlerini yapinca acilirmi

Evet usta acilir.yalniz stok cwm biraz farkli aciliyor bilmiyosan anlatiyim mi?
 

halil7294

Üye
(bu işlemle uygulamalarda artık hiç kasma olmayacak )K ay yoldan ext2 alanı oluşturmayı anlatacagım.Gidipte mini tool partition cart curt uğraşmassınız.Söylediklerimi harfiyen uygulayın ve dikkat edin.

Öncelikle telefonumuzda CWM recovery yüklü olması gerekiyor.

1- T efonunuzu kapatın.
2- Ses kısma power recovery menüyü açalım.
3-
Böyle bir ekran gelicek telefona.
4- Ses kısma ve açma tuş ı ile advanced seçeneğine gelip kamera tuşu ile tıklıyalım.
5- Adcanced sekmesine girdikten sonra, partition Sd storage'yi seçiyoruz.
6- Karşımıza miktarlar çıkıyor ( 256,512 mb) Gibi.
7- Ext 2 alanını kaç miktar olarak belirlemek istiyorsanız seçin,karar sizin.
8- 2.ci bir seçenek çıkac ilk çıkanın aynısını tekrar seçin.
9- Bekleyiniz kendisi ext2 alanını y tıcaktır az bekleyiniz.
10- Geri tuşuna basıp, reboot system yapıp telefonu açıyoruz ve ext2 alanımız yaratılmış oluyor.

Not: Hafıza kartı biçimlendirilecektir, işleme başlamadan önce önemli dosyalarınızın ye ğini alınır.

Cwm recovery kurulan telefonda işe yarıyor

Swap alanı Yaratma "$£L!M54" Arkadaşımızın anlatımı ile.

Swap alani olusturmak icin
ilk mesajdaki adimlari uyguladiktan sonra A2SdGui uygulamasini aciyoruz. altta bizden 1-100 arasi swap degeri istiyor..İstediginizi yapin ben 100 yaptim.



(İlk cmw den alan acarken) Ext bölümünü swap alanindan büyük yaptisaydiniz Dalvik bölümünü benim gibi yapabilirsiniz yada istediginiz gibi..




rada görüldüğü gibi swap taki bos kisim toplam ram'a dahil ediliyor.

A2SDGUI burdan indirin
telefonunuza atın ve apkeyi çalıstırın


Not :Bütün bu işlemler Root gerektirir. alıntıdır...................................... ............
[/B]​

 

slvestre-99

Üye

dracula501

Üye
bende wonder kullanıcısıyım jelt bean yapmak istiyorum tek sorum jelly bean oldukdan sonra android market giriliyormu ve yeni uygulamarı kullanana biliyozmu örnek Chrome cvp bekliyorum
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
bende wonder kullanıcısıyım jelt bean yapmak istiyorum tek sorum jelly bean oldukdan sonra android market giriliyormu ve yeni uygulamarı kullanana biliyozmu örnek Chrome cvp bekliyorum

Chrome felan tabii ki kullanırsın Markete giriliyor evet.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaişar yorumlara stock cwm falan diye yazmışsınız ancak stock cwm diye birşey olmaz stock demek orjinal fabrika çıkışlı demek cwm ise bir custom recovery hiçbir telefon üzerinde fabrika çıkışlı olarak yer almaz.Stock Recovery olur.Ve cwmde bir custom recoverydir.Nasıl orjinal ve custom romlar varsa recoverydede aynı şekilde orjinal ve custom olanları var.

- - - Eklendi - - -

Orjinal rom linki güncellenmştir.

- - - Eklendi - - -

Arkadşlar birde artık konularla ilgilenemeyebilirim telefonumu değiştirdim.Ancak konunun kapatılmasını istemedeim moderratörlerden.Burada ali hocam ve bu konuda bilgili diğer arkadaşlar sizlere yardımcı olacaktır.
 
kuzey79

kuzey79

Üye
arkadaslar rom cok iyi iki aydır kullanıyorum anlatıldıgı gıbı hafıza kartı ile tel hafızasınıda degıstırdım 16gb tel hafızası oldu moswanted mc3 gibi yuksek oyunları kurdum oynuyorum sorunsuz wonder olan arkadaslar kesınlikle yapın super anlatım da cok gızel olmus tesekkur
 
knight97

knight97

Üye
Arkadaişar yorumlara stock cwm falan diye yazmışsınız ancak stock cwm diye birşey olmaz stock demek orjinal fabrika çıkışlı demek cwm ise bir custom recovery hiçbir telefon üzerinde fabrika çıkışlı olarak yer almaz.Stock Recovery olur.Ve cwmde bir custom recoverydir.Nasıl orjinal ve custom romlar varsa recoverydede aynı şekilde orjinal ve custom olanları var.

- - - Eklendi - - -

Orjinal rom linki güncellenmştir.

- - - Eklendi - - -

Arkadşlar birde artık konularla ilgilenemeyebilirim telefonumu değiştirdim.Ancak konunun kapatılmasını istemedeim moderratörlerden.Burada ali hocam ve bu konuda bilgili diğer arkadaşlar sizlere yardımcı olacaktır.

Sadık hocam hayırlı olsun öncelikle sanırım s3 ü aldiniz. Sizsiz olmaz abi yine arada yardımcı olursun bize :))
 
blackcat67

blackcat67

Üye
konuyla bende ilgilenirim :D

- - - Eklendi - - -

FM Radio Beyler Ben kendim test edemedim cm10 kurulu cm9 romun dan aldım fm radio çalışıyormu çalışmıyormu bi bakın siz

CWM ile yükleyin

http://www.yukletr.com/download.php?file=e9969b6e60e196d54520d2e4b830fed1
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Bakın bir gönüllü çıktı bile merak etmeyin galaxy w ile ilgilenecek arkadaşlar var ben yokum diye burası boş kalmaz.Hem maxicepten ayrılmıyorum yine buralardayım konuları güncel tutmaya çalışıcam en azından cm9 ve cm10 konusu.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
yaw sadıkhocam s3 için tekrar maxicepte :D cm 10.1 alcak tabi o ayrı mesele bende destek veririm elimden geldiğince
 

deadhero

Üye
Lütfen biri bana yardım etsin:
Telefonumda 4gb'lık sdcard var fakat romu kurduğumdan beri sdcard'da hiçbir veri yok (external_sd) tüm verileri telefona kaydediyor telefonda yer kalmadı artık fotoğraf bile çekemiyorum nasıl varsayılanı sdcard yaparım verileri sdcard'a atar?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Lütfen biri bana yardım etsin:
Telefonumda 4gb'lık sdcard var fakat romu kurduğumdan beri sdcard'da hiçbir veri yok (external_sd) tüm verileri telefona kaydediyor telefonda yer kalmadı artık fotoğraf bile çekemiyorum nasıl varsayılanı sdcard yaparım verileri sdcard'a atar?

Konudaki linkten yararlanarak sdswap yapın.Yada kamera için ayarlarda kayıt yerini değiştirme var ama sdswap tavsiye ederim.

- - - Eklendi - - -

yaw sadıkhocam s3 için tekrar maxicepte :D cm 10.1 alcak tabi o ayrı mesele bende destek veririm elimden geldiğince
Cm10.1 galaxy w için gelicek tabikide.Hala galaxy w elimin altında duruyor satmadım merak etmeyin :D

- - - Eklendi - - -

Galaxy w desteğini tamamen kesmedim sadece eskisi kadar ilgilenemem.cm romlarını paylaşmaya ve güncellemeye devam ederim diye düşünüyorum.Zaten s3 şimdilik orjinal haliyle iyi daha bir süre kurcalamam onu
 

deadhero

Üye
performans konusunda sdswap işleminin zararlı olduğu yazılmış?

- - - Eklendi - - -

Bu doğru mu?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
performans konusunda sdswap işleminin zararlı olduğu yazılmış?

- - - Eklendi - - -

Bu doğru mu?

Hayır kesinlikle bir düşüş yapmaz.Benim elimde en yavaş olan class2 hafıza kartı var ve o sorun yapmıyorsa bence daha hızlı olan class4 class 6 yada class10 da hiç sanmıyorum.
 

deadhero

Üye
yanlış anladınız performans konusunda derken performans düşünü kastetmedim Performans ve Stabiliteyi Artırma konusunda sdswap işleminin sdcard'a zararlı olduğunu yazmışlar

- - - Eklendi - - -

bu doğru mu?
 


Üst Alt