Kaldı 3 Telefon Gelin birini seçin !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


gonuldostu82

gonuldostu82

Üye
türkiye ye 4.1.2 geldi mi
ve de hangi oyunları oynuyorsun
bide ram kaç mb sende toplam ram ve kullanılan ram ?

- - - Eklendi - - -


iyi güzel diyon da bu class10 kart bize kaça patlar bide a2sd le mi yükselticez hafızayı yoksa farklı bir tekniği var mı
bide hazır advance kullanan biri olarak ürünün avantajları ve dezavantajları neler söylesen olmaz mı ?

Rusya da çıktı 1 aya kalmaz burada da çıkar sabredemezsen burada resmi yazılım var oradan yüklersin 4.1.2 yi neyse şu ana kadar zorlandığım oyun olmadı m.combat4 ü bile bitirdim hiç kasma olmadı bu oyun 1.5 gb pes fifa filan viz geliyor bu cihaza ortalama jelly beanda 400 450 ram tüketiyor geriye 300 mb ram oyun ve uygulama için paşalar gibi yetiyor ramde sıkıntı olmaz korkma

kart işine gelince öyle yada böyle hafıza kartı almak zorundasın android ile tanışıp hafıza kartı kullanmayanı görmedim duymadım :)

16gb ları 40 tl gibi onu tavsiye ederim sanalpazarda filan alış veriş sitelerini kurcala çok para değil

en önemli özelliği pikseli acayip yüksek s2 den bile daha kaliteli görüntüsü var birde gerçekten de arkadaşların dediği gibi seri ve hızlı bir cihaz
 
hasanistan

hasanistan

Üye
    Konu Sahibi
Rusya da çıktı 1 aya kalmaz burada da çıkar sabredemezsen burada resmi yazılım var oradan yüklersin 4.1.2 yi neyse şu ana kadar zorlandığım oyun olmadı m.combat4 ü bile bitirdim hiç kasma olmadı bu oyun 1.5 gb pes fifa filan viz geliyor bu cihaza ortalama jelly beanda 400 450 ram tüketiyor geriye 300 mb ram oyun ve uygulama için paşalar gibi yetiyor ramde sıkıntı olmaz korkma

kart işine gelince öyle yada böyle hafıza kartı almak zorundasın android ile tanışıp hafıza kartı kullanmayanı görmedim duymadım :)

16gb ları 40 tl gibi onu tavsiye ederim sanalpazarda filan alış veriş sitelerini kurcala çok para değil

en önemli özelliği pikseli acayip yüksek s2 den bile daha kaliteli görüntüsü var birde gerçekten de arkadaşların dediği gibi seri ve hızlı bir cihaz
sendeki nfc li mi nfc siz mi acaba ? nfc lilere çıktı diyorlar nfc li mi nfc siz mi önerirsin ?
 

Samet.25

S advantec
 
skywalker06

skywalker06

Üye
640 flan nexus gelir ama mağlum önümüz tatil 700 tl lik bütçe var 100 tl ye de tatilimizi geçiireliim bir liseli olarak 20 gün tatil ve elimde de 100 tl gerisini sen düşün artık :D
Anladım kötü olmuş o zaman s advance al boşver :D
 
  • Beğen
Tepkiler: hasanistan
erhank98

erhank98

Üye
xperia arc s
 

Krofessional

Galaxy
 
adam john

adam john

Üye
bunlar yerine xperia p ye bakabilirsin
 
Android Police

Android Police

Üye
s advance iyi bence tasarımı da iyi zaten jelly bean güncellemesi de aldı
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
s advance ;)
 
Android Police

Android Police

Üye
nasıl iyi mi özellik ve avantaj ve dezavantajları neler ?

- - - Eklendi - - -


daha almadı rusya ya gelmiş türkiyeye 2 haftaya gelir diyorlar :)


odin ile rusya romunu yükler türkçe dil desteği var :good:
 
LimePie

LimePie

Üye
galaxy s advance tabiki samsung olması yetmezmi zaten :)
 
Heroata

Heroata

Üye
:P klasik cvp bence samsung ii s al
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt