Kaldı 3 Telefon Gelin birini seçin !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

idamm

Üye
Xperia arc cunku bir ben samsung a hic yaklasmam oldum olasi sevmem neden mi ? Cunku uzun sureli kullanmia gelmiyor ben 10 saat teli elimden dusurmedimi bilirim o yuzden htc i xperia karsisinda konusmaya zaten gerek yok
 


karayel90

karayel90

Üye
Arc s almanı önermem güncellemede sorun yaşabiliyorsun ama kamera ve ses özellikleri iyi
Tek Çekirdek 1.4 ghz işlemcisi var adreno 205 gpu var düşük bi gpu modeli barındırıyor

S advencede güncellemede sorun yaşamazsın 1 ghz dual core mali 400 gpu var güçlü bi donanımı var
Ama eksi yanı 5mp kamera var ses xperia gibi iyi çıkmaz

Bana donanım olarak güçlü telefon lazım diyorsan S advance derim ama ses ve kamera önemli diyorsan Xperia arc s

Karar Senin
 
hasanistan

hasanistan

Üye
    Konu Sahibi
Arc s almanı önermem güncellemede sorun yaşabiliyorsun ama kamera ve ses özellikleri iyi
Tek Çekirdek 1.4 ghz işlemcisi var adreno 205 gpu var düşük bi gpu modeli barındırıyor

S advencede güncellemede sorun yaşamazsın 1 ghz dual core mali 400 gpu var güçlü bi donanımı var
Ama eksi yanı 5mp kamera var ses xperia gibi iyi çıkmaz

Bana donanım olarak güçlü telefon lazım diyorsan S advance derim ama ses ve kamera önemli diyorsan Xperia arc s

Karar Senin
o zaman advance :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt