Arc s almanı önermem güncellemede sorun yaşabiliyorsun ama kamera ve ses özellikleri iyi
Tek Çekirdek 1.4 ghz işlemcisi var adreno 205 gpu var düşük bi gpu modeli barındırıyor
S advencede güncellemede sorun yaşamazsın 1 ghz dual core mali 400 gpu var güçlü bi donanımı var
Ama eksi yanı 5mp kamera var ses xperia gibi iyi çıkmaz
Bana donanım olarak güçlü telefon lazım diyorsan S advance derim ama ses ve kamera önemli diyorsan Xperia arc s
Karar Senin