hasanistan
Üye
doğru söylüyorsun sadece yazılımsal üstünlüğü bile fark atar diğerlerineS Advance ..hem donanımdan dolayı hem de JB güncellemesi alacağından dolayı.

doğru söylüyorsun sadece yazılımsal üstünlüğü bile fark atar diğerlerineS Advance ..hem donanımdan dolayı hem de JB güncellemesi alacağından dolayı.

türkiye ye 4.1.2 geldi mi
ve de hangi oyunları oynuyorsun
bide ram kaç mb sende toplam ram ve kullanılan ram ?
- - - Eklendi - - -
iyi güzel diyon da bu class10 kart bize kaça patlar bide a2sd le mi yükselticez hafızayı yoksa farklı bir tekniği var mı
bide hazır advance kullanan biri olarak ürünün avantajları ve dezavantajları neler söylesen olmaz mı ?

sendeki nfc li mi nfc siz mi acaba ? nfc lilere çıktı diyorlar nfc li mi nfc siz mi önerirsin ?Rusya da çıktı 1 aya kalmaz burada da çıkar sabredemezsen burada resmi yazılım var oradan yüklersin 4.1.2 yi neyse şu ana kadar zorlandığım oyun olmadı m.combat4 ü bile bitirdim hiç kasma olmadı bu oyun 1.5 gb pes fifa filan viz geliyor bu cihaza ortalama jelly beanda 400 450 ram tüketiyor geriye 300 mb ram oyun ve uygulama için paşalar gibi yetiyor ramde sıkıntı olmaz korkma
kart işine gelince öyle yada böyle hafıza kartı almak zorundasın android ile tanışıp hafıza kartı kullanmayanı görmedim duymadım
16gb ları 40 tl gibi onu tavsiye ederim sanalpazarda filan alış veriş sitelerini kurcala çok para değil
en önemli özelliği pikseli acayip yüksek s2 den bile daha kaliteli görüntüsü var birde gerçekten de arkadaşların dediği gibi seri ve hızlı bir cihaz
2. el s3 varmış baya da temiz gördüm ürünü sen ne diyorsun ?S advantec
2. el s3 varmış baya da temiz gördüm ürünü sen ne diyorsun ?
şu i yle ı yı ayırt edenilsen daha iyi olacak
Sikintisi yoksa al derim

Anladım kötü olmuş o zaman s advance al boşver640 flan nexus gelir ama mağlum önümüz tatil 700 tl lik bütçe var 100 tl ye de tatilimizi geçiireliim bir liseli olarak 20 gün tatil ve elimde de 100 tl gerisini sen düşün artık![]()

nasıl iyi mi özellik ve avantaj ve dezavantajları neler ?bunlar yerine xperia p ye bakabilirsin
daha almadı rusya ya gelmiş türkiyeye 2 haftaya gelir diyorlars advance iyi bence tasarımı da iyi zaten jelly bean güncellemesi de aldı

doğru lafa kim ne desins advance![]()

nasıl iyi mi özellik ve avantaj ve dezavantajları neler ?
- - - Eklendi - - -
daha almadı rusya ya gelmiş türkiyeye 2 haftaya gelir diyorlar![]()

haklısın bende türkçe dili yok sanıp düzeni bozasım gelmedi yoksa bende koşa koşa yükliycem ram çok artıyor diyorlarodin ile rusya romunu yükler türkçe dil desteği var![]()

haklısın adı yetergalaxy s advance tabiki samsung olması yetmezmi zaten![]()

haklısın:P klasik cvp bence samsung ii s al

