Galaxy Note II kullananlar Yorumunu Esirgemesin..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
blacktalon

blacktalon

Üye
ben bizzat denedim teknosada mı bimekste mi hatirlayamadim fakat aynivideoyu acip denedim ayni parlaklikta note2 s3e gore cok canli hele ki yanina s2yi koyarsan iyice iyi oldugunu anlarsin bence note2 de tek sorunekran boyutu gerisi en ideal ozelliklere sahip emin ol

- - - Eklendi - - -

S4 ins benim icin ideal olurda alirim belki o zaman :)
 


Jomolocco

Jomolocco

Üye
guzel telefon
 

Kurfali66

Üye
Ekranı büyük bu benim için avantaj, ekranı canlı ve 720p ve 3100 mah. pili var bu çok çok avantaj yeni çıkacak sony znin tek dezavantajı bu telefona göre 1080p hem de 2300 mah pil 1080p panele o mah yetmez en az 4k lazım kalite olarak plastik kalitesi güzel ama metal olsun isterdim o zaman da yarım kilo olurdu heral :) aksesuar çeşitliliği giderek artıyor. yani biraz bekleyip 1080p 5inç bişey alabilirsin
 
dolorex68

dolorex68

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]büyüklüğünü sorun yapmazsan (ki benim en sevdiğim özelliği büyük olması :))
bence düşünmene bile gerek yok şu an piyasada daha iyisi yok[/SIZE][/COLOR]
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
note 2 al koş koş :D valla o büyük ekranda oyun heleki film izlemenin tadı hiçbirşeyde yok ama tekrar belirtiyorum paran yeterse kaskoda yaptır bak ekrana kooruma kabı al s3le note 2 nin var yana doğru açılıyo onlar güzel ekranada dikkat düşürmemeye çalış onun dışında teelefon değil canavar :) 2-3 sene işini görür eğer durumunda iyi ise note2yi androidden anlamayan telefon hoşuna giden birine verirsin o zamanın en iyi telfonun alırsın ama oyun oynamam dersen 2 sene sonra bu telefon seni bence 5 senede görür ama oyun oynamazsan
 
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
Ya heyecandan uyuyamadım arkadaş saat 02.21 olmuş inşallah alıcam yarın çarşıya inip alırsam yazarım hadi hayırlısı :D
 
aleranol

aleranol

Üye
Sen al sonra samsung bölümdeki uyku modundan çıkamayan kulübe ekleyeyim
 
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
Gri mi kullanıyorsunuz Beyaz mı ?
 
aleranol

aleranol

Üye
Gri. Beyaz renkte bazı kişilerin arka kapağında soyulmalar olmuş. Sanırım sabundan dolayı. Sabunla yıkanmış :) ama grisi biraz daha oturaklı duruyor. Beyazı bence cıvık
 
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
Gri. Beyaz renkte bazı kişilerin arka kapağında soyulmalar olmuş. Sanırım sabundan dolayı. Sabunla yıkanmış :) ama grisi biraz daha oturaklı duruyor. Beyazı bence cıvık

Benimde gri daha çok hoşuma gitmişti zaten :)
 
blacktalon

blacktalon

Üye
paran yeterse kaskoda yaptır
bence de kasko yaptırmak lazım çok istemezlerse çünkü s3 ve note2 de büyük ekran olduğu için kırılıyor ve değişimi dünyanın parası (450-500tl) ben o yüzden büyük ekran almak istemiyorum fakat inatla her firma 5 inç + çıkarıyor heralde kaskolu bi tel alacaz bu gidişle :)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
bence de kasko yaptırmak lazım çok istemezlerse çünkü s3 ve note2 de büyük ekran olduğu için kırılıyor ve değişimi dünyanın parası (450-500tl) ben o yüzden büyük ekran almak istemiyorum fakat inatla her firma 5 inç + çıkarıyor heralde kaskolu bi tel alacaz bu gidişle :)

abi o kaskodada telefon birebir değişmiyor sadece zarar gören kısımlar değişiyor cihazı birebir değiştirmek istersen ve alalı 6 ay olmadıysa %60'ını onlar karşılıyor gerisi sana giriyor :evet:

6 ayı geçincede %40'ını karşılıyorlar

Gold'un kaskosu bu şekilde diğerlerininde pek farklı olduğunu sanmıyorum :evet:
 
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
Kasko 130 liraydi onuda yaptırdım orjinal kilifta aldim ve su an note 2 den yaziyorum ben hayatımda boyle cihaz gormedim Symbian dan sonra cag atlamis gibi oldum adeta :D
 
yigitovski

yigitovski

Üye
Note2 cidden güzel cihaz ya.Ben de demyior değilim erken mi davrandım diye
 
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
Ekran görüntüsü almayi biri soylerse on Numara olur :D
 
aleranol

aleranol

Üye
Spen tuşuna basarak ekrana basılı tut. Alır. Ya da ses kisma menü ve güç tuşu ile.
 
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
Spen tuşuna basarak ekrana basılı tut. Alır. Ya da ses kisma menü ve güç tuşu ile.

Eli ekranın üzerinde gezdirerek alma varmış sanırım aktif yaptım ama alamadım bi türlü :D

- - - Eklendi - - -

Daha kolay bi yolu var mı beyler ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt