Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Galaxy Note II kullananlar Yorumunu Esirgemesin..
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cruxman
Üye
valla arkadaş ben oyun dışında pc açmaz oldum diyorum gerisini sen anla oda Heroes of Newerth tarzı oyun ,
birde bir arkadaş ekran görüntüsünü almayı sormuş , kalemi çıkar düğmesine basılı tutarak ekrana dokunsun ekran görüntüsünü alırsın o şekilde
Artles
Üye
Konu Sahibi
Heh işte bu kolaymış teşekkürler
yusufzihas
Üye
Elini zi sağdan sola doğru kaydirarak ekran görüntüsü alinabiliyor
Kasko 130 liraydi onuda yaptırdım orjinal kilifta aldim ve su an note 2 den yaziyorum ben hayatımda boyle cihaz gormedim Symbian dan sonra cag atlamis gibi oldum adeta
hayırlı olsun kardeşim bir şey sorucam klavyesini istediğin kadar büyütebiliyormusun ben orada takıldım ortada düdük gibi kalmıştı klavye incelemeler de
hayırlı olsun kardeşim bir şey sorucam klavyesini istediğin kadar büyütebiliyormusun ben orada takıldım ortada düdük gibi kalmıştı klavye incelemeler de
abi o kaskodada telefon birebir değişmiyor sadece zarar gören kısımlar değişiyor cihazı birebir değiştirmek istersen ve alalı 6 ay olmadıysa %60'ını onlar karşılıyor gerisi sana giriyor
6 ayı geçincede %40'ını karşılıyorlar
Gold'un kaskosu bu şekilde diğerlerininde pek farklı olduğunu sanmıyorum
eğer bu yüzdeler sadece komple değişim içinde çok sorun olmaz bence çünkü telefonlarda kasaya pek bişey olmuyor fakat ekran tuzla buz olabiliyor ve telefon fiyatının neredeyse yarısı bu konuda zaten mağdur çoğu kullanıcı fiirmalarda biliyor ama yapacak bişeyleri yok heralde gorilla glass 3 te çıksa durum aynı olur
hayırlı olsun kardeşim bir şey sorucam klavyesini istediğin kadar büyütebiliyormusun ben orada takıldım ortada düdük gibi kalmıştı klavye incelemeler de
- - - Eklendi - - -
bende note 3 almayı düşünüyorumda note ailesinde bir tek kalavyeye takıldım
beyler oyun oynamak ve not amaçlı kullanmak için düşünüyorum note 2 ihtiyaçlarımı karşılar mı?
codblackops2
Üye
fazlasıyla karşılar
mustimix41
Üye
Vallahi ben alali bir ay olmadi n8 den note 2 ye gectim pc ye dokunmuyorum bir iki oyun buldum kafama gore orjinal rom la kullaniyorym sikintim yok.bende cok dusundum buyuklugunden dolayi ama pisman olmadim olmam da insallah...kesinlikle tavsiyem almak isteyenlere....