Galaxy Note II kullananlar Yorumunu Esirgemesin..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Cruxman

Üye
valla arkadaş ben oyun dışında pc açmaz oldum diyorum gerisini sen anla oda Heroes of Newerth tarzı oyun ,

birde bir arkadaş ekran görüntüsünü almayı sormuş , kalemi çıkar düğmesine basılı tutarak ekrana dokunsun ekran görüntüsünü alırsın o şekilde
 


Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
Heh işte bu kolaymış teşekkürler :)
 
yusufzihas

yusufzihas

Üye
Elini zi sağdan sola doğru kaydirarak ekran görüntüsü alinabiliyor
 
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
Onu yapamadım işte...
 
aleranol

aleranol

Üye
Eli ekranın üzerinde gezdirerek alma varmış sanırım aktif yaptım ama alamadım bi türlü :D

- - - Eklendi - - -

Daha kolay bi yolu var mı beyler ?
Yazdım. Menüden hareketi etkinleştir. Elinin yan yüzünün tamamı ekranda hareket etmeli ayrıca
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Kasko 130 liraydi onuda yaptırdım orjinal kilifta aldim ve su an note 2 den yaziyorum ben hayatımda boyle cihaz gormedim Symbian dan sonra cag atlamis gibi oldum adeta :D
hayırlı olsun kardeşim bir şey sorucam klavyesini istediğin kadar büyütebiliyormusun ben orada takıldım ortada düdük gibi kalmıştı klavye incelemeler de :D

- - - Eklendi - - -

hayırlı olsun kardeşim bir şey sorucam klavyesini istediğin kadar büyütebiliyormusun ben orada takıldım ortada düdük gibi kalmıştı klavye incelemeler de :D
bende note 3 almayı düşünüyorumda note ailesinde bir tek kalavyeye takıldım :ehe
 
blacktalon

blacktalon

Üye


abi o kaskodada telefon birebir değişmiyor sadece zarar gören kısımlar değişiyor cihazı birebir değiştirmek istersen ve alalı 6 ay olmadıysa %60'ını onlar karşılıyor gerisi sana giriyor :evet:

6 ayı geçincede %40'ını karşılıyorlar

Gold'un kaskosu bu şekilde diğerlerininde pek farklı olduğunu sanmıyorum :evet:

eğer bu yüzdeler sadece komple değişim içinde çok sorun olmaz bence çünkü telefonlarda kasaya pek bişey olmuyor fakat ekran tuzla buz olabiliyor ve telefon fiyatının neredeyse yarısı bu konuda zaten mağdur çoğu kullanıcı fiirmalarda biliyor ama yapacak bişeyleri yok heralde gorilla glass 3 te çıksa durum aynı olur :)
 
aleranol

aleranol

Üye
hayırlı olsun kardeşim bir şey sorucam klavyesini istediğin kadar büyütebiliyormusun ben orada takıldım ortada düdük gibi kalmıştı klavye incelemeler de :D

- - - Eklendi - - -


bende note 3 almayı düşünüyorumda note ailesinde bir tek kalavyeye takıldım :ehe
Klavye ortada duruyor tam boy olarak
 
caglar b

caglar b

Üye
beyler oyun oynamak ve not amaçlı kullanmak için düşünüyorum note 2 ihtiyaçlarımı karşılar mı?
 
codblackops2

codblackops2

Üye
fazlasıyla karşılar
 
mustimix41

mustimix41

Üye
Vallahi ben alali bir ay olmadi n8 den note 2 ye gectim pc ye dokunmuyorum bir iki oyun buldum kafama gore orjinal rom la kullaniyorym sikintim yok.bende cok dusundum buyuklugunden dolayi ama pisman olmadim olmam da insallah...kesinlikle tavsiyem almak isteyenlere....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt