hllsvrn
Üye
Lumia 920 - Wifi bağlantı yok [ÇÖZÜLDÜ]
Merhabalar,
Lumia 920 kullanıcısıyım cihazı alalı bir hafta olmamıştır.
Wifi ile sıkıntılar yaşıyorum, yalnız sorunun cihazda değil modemde olduğunu düşünüyorum.
İşin içinden çıkamadım Evde kullandığım kablosuz modem "TP Link TL-WA701ND" Access Point Masaüstüne bağlı,
Bir dizüstü var. birde telefonla düne kadar bağlanıyordum dün şarj yemesin diye Cihazdan wifiyi kapattım bir süre sonra tekrar açtım
Kablosuz ağı "Modemi" Görüyor ama bağlantı gelmiyor. Yardımlarınızı bekliyorum.
Çözüme ulaşmak için yaptıklarım :
Modemi reboot yaptım nafile.
Telefona reboot yaptım nafile..
Soft format attım nafile.
Modemin ayarlarını resetledim, sıfırladım tekrar baştan kurdum nafile!
Kablosuz modemim şifrelidir "WPA-PSK/WPA2-PSK" şeklinde
Başka bir modemde deneme şansın oldumu diye soracak olursanız, iş yerindeki kablosuz modemde girebiliyorum.
Lumia 920 kullanıcısıyım cihazı alalı bir hafta olmamıştır.
Wifi ile sıkıntılar yaşıyorum, yalnız sorunun cihazda değil modemde olduğunu düşünüyorum.
İşin içinden çıkamadım Evde kullandığım kablosuz modem "TP Link TL-WA701ND" Access Point Masaüstüne bağlı,
Bir dizüstü var. birde telefonla düne kadar bağlanıyordum dün şarj yemesin diye Cihazdan wifiyi kapattım bir süre sonra tekrar açtım
Kablosuz ağı "Modemi" Görüyor ama bağlantı gelmiyor. Yardımlarınızı bekliyorum.
Çözüme ulaşmak için yaptıklarım :
Modemi reboot yaptım nafile.
Telefona reboot yaptım nafile..
Soft format attım nafile.
Modemin ayarlarını resetledim, sıfırladım tekrar baştan kurdum nafile!
Kablosuz modemim şifrelidir "WPA-PSK/WPA2-PSK" şeklinde
Başka bir modemde deneme şansın oldumu diye soracak olursanız, iş yerindeki kablosuz modemde girebiliyorum.

