Artles
Üye
iPhone 5 mi Samsung Galaxy S3 mü Note II mi ?
Beyler yeni telefon alıcam allahın izniyle ama aklımda su 3 telefon kaldi..
Telefondan beklentilerim yüksek uygulama/performans/kalite/KAMERA/OYUN/sadelik..
Bi kere bunlarin fiyatlari birbirine yakin olsa düşünmeden iPhone 5 alirdim ama 2.500 Falan 32 GB'i.. Samsung Galaxy S3 16 Gb 1.200 TL falan hepsiburada'da ciddi bi fiyat farki var..
iPhone'u hem isteyip hem istemememin tek sebebi fiyati ama onuda verebilirim yeterki verdikten sonra içim yanmasın .. Yani değsin !
S3 istemememin sebebi belediye dağıtıyomuş gibi herkesde olmasi.. Artik telefonun pek bi esprisi kalmadi.
Note II ise aşırı büyük ve iş telefonu olarak geçiyo onun yerine S3 düşünebilirim zaten.. Ve S3 ün ekranı tam ideal geliyo bana
Evet beyler yorumları bekliyorum.. Sizce iPhone 5 o parayi verdikten sonra içim acır mı yoksa harbiden haketmiş helal olsun mu derim..
Lütfen telefon sahipleri yorum yapsin özellikle iPhone konusunda
Beyler son olarak Siri'nin Türkçe dil desteği alma gibi bi ihtimali var mi
Telefondan beklentilerim yüksek uygulama/performans/kalite/KAMERA/OYUN/sadelik..
Bi kere bunlarin fiyatlari birbirine yakin olsa düşünmeden iPhone 5 alirdim ama 2.500 Falan 32 GB'i.. Samsung Galaxy S3 16 Gb 1.200 TL falan hepsiburada'da ciddi bi fiyat farki var..
iPhone'u hem isteyip hem istemememin tek sebebi fiyati ama onuda verebilirim yeterki verdikten sonra içim yanmasın .. Yani değsin !
S3 istemememin sebebi belediye dağıtıyomuş gibi herkesde olmasi.. Artik telefonun pek bi esprisi kalmadi.
Note II ise aşırı büyük ve iş telefonu olarak geçiyo onun yerine S3 düşünebilirim zaten.. Ve S3 ün ekranı tam ideal geliyo bana
Evet beyler yorumları bekliyorum.. Sizce iPhone 5 o parayi verdikten sonra içim acır mı yoksa harbiden haketmiş helal olsun mu derim..
Lütfen telefon sahipleri yorum yapsin özellikle iPhone konusunda
Beyler son olarak Siri'nin Türkçe dil desteği alma gibi bi ihtimali var mi

diğer Avrupa ülkelerine o söylediğin destekler hep vardı ama siri hiç birinin dillerinde yok hala belli dillerde var
ayrıca en iyi kamera ip5te var not 2den de s3ten de iyi.