iPhone 5 mi Samsung Galaxy S3 mü Note II mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
iPhone 5 mi Samsung Galaxy S3 mü Note II mi ?
Beyler yeni telefon alıcam allahın izniyle ama aklımda su 3 telefon kaldi..

Telefondan beklentilerim yüksek uygulama/performans/kalite/KAMERA/OYUN/sadelik..

Bi kere bunlarin fiyatlari birbirine yakin olsa düşünmeden iPhone 5 alirdim ama 2.500 Falan 32 GB'i.. Samsung Galaxy S3 16 Gb 1.200 TL falan hepsiburada'da ciddi bi fiyat farki var..

iPhone'u hem isteyip hem istemememin tek sebebi fiyati ama onuda verebilirim yeterki verdikten sonra içim yanmasın .. Yani değsin !

S3 istemememin sebebi belediye dağıtıyomuş gibi herkesde olmasi.. Artik telefonun pek bi esprisi kalmadi.

Note II ise aşırı büyük ve iş telefonu olarak geçiyo onun yerine S3 düşünebilirim zaten.. Ve S3 ün ekranı tam ideal geliyo bana

Evet beyler yorumları bekliyorum.. Sizce iPhone 5 o parayi verdikten sonra içim acır mı yoksa harbiden haketmiş helal olsun mu derim..

Lütfen telefon sahipleri yorum yapsin özellikle iPhone konusunda

Beyler son olarak Siri'nin Türkçe dil desteği alma gibi bi ihtimali var mi
 


Symbianize

Symbianize

Üye
iPhone 5 alma ihtimali var çünkü apple store falan herşey türkiyede var artık siride yakındır 1 2 yıla
 
aleranol

aleranol

Üye
Valla bilmem onu bunu tek bildigim not2de her oyun iPhone'a göre en az 2 kat zevk veriyor.
 
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
Valla bilmem onu bunu tek bildigim not2de her oyun iPhone'a göre en az 2 kat zevk veriyor.

Abi aşırı büyük ya. S3 bile yanında çocuk gibi kalıyor.. Acikcasi gönlüm iPhone 5den yana iOs deneyimini yaşamadan ve Apple Store'u sömürmeden ölmek istemiyorum :D
 

furkey

Üye
iPhone 5 alma ihtimali var çünkü apple store falan herşey türkiyede var artık siride yakındır 1 2 yıla

Çok iyimsersin :) diğer Avrupa ülkelerine o söylediğin destekler hep vardı ama siri hiç birinin dillerinde yok hala belli dillerde var
 

furkey

Üye
Hocam cevabina gelince inan bana gördüğüm iphone miktarı s3 miktarından fazla. Ipini koparan apple için iphone alıyor. Karar senin tabii ama iphone un bir sürü sorunu var diyorlar...
 
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
Ya tamam Siri'ye takilmayin allah icin :D
Aralarindaki en iyi kamera kimde peki ?

Hocam dogru cogu kiside iphone var ama iPhone 5 yok..
 
aleranol

aleranol

Üye
Abi aşırı büyük ya. S3 bile yanında çocuk gibi kalıyor.. Acikcasi gönlüm iPhone 5den yana iOs deneyimini yaşamadan ve Apple Store'u sömürmeden ölmek istemiyorum :D

O zaman sana ip5 iyi gider. Ancak jb varmı yokmu henüz bilmiyorum. Yoksa somurmen ve hile yapman zor :ehe ayrıca en iyi kamera ip5te var not 2den de s3ten de iyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Artles
Symbianize

Symbianize

Üye


O zaman sana ip5 iyi gider. Ancak jb varmı yokmu henüz bilmiyorum. Yoksa somurmen ve hile yapman zor :ehe ayrıca en iyi kamera ip5te var not 2den de s3ten de iyi.

Kamera 4Sle aynı jb yok ama 25 PP ile sömürürsün bi ayada jb çıkar
 
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi


O zaman sana ip5 iyi gider. Ancak jb varmı yokmu henüz bilmiyorum. Yoksa somurmen ve hile yapman zor :ehe ayrıca en iyi kamera ip5te var not 2den de s3ten de iyi.

Hocam valla sana helal olsun Note II kullandığın halde fanboyluk yapmayip objektif baktin :)))

- - - Eklendi - - -

Hocam valla sana helal olsun Note II kullandığın halde fanboyluk yapmayip objektif baktin :)))

@Symbianize 25 PP nedir ustam ?

Bir de JB telefonun stabilliğini cok bozuyo diyolar hata falan veriyomus sürekli dogru mu
 

hasan0338

Üye
Kardesim sen zaten kararini vermissin gibime geliyor,bildigin iPhone 5'e karar vermişsin.Samsung 'un cihazlarina karsi cok önyargılı davrandığını düşünüyorum.Bence S3
 
aleranol

aleranol

Üye
Hocam valla sana helal olsun Note II kullandığın halde fanboyluk yapmayip objektif baktin :)))

- - - Eklendi - - -



@Symbianize 25 PP nedir ustam ?

Bir de JB telefonun stabilliğini cok bozuyo diyolar hata falan veriyomus sürekli dogru mu
Sağol dostum forumda insanları bilgilendirmek görevim. Bir arkadaş 4s ile aynı demiş evet hemen hemen aynı ancak 4s de hepsinden iyi androidlerin. Bir tek one x biraz iyi.

Jailbreak sistemin stabilitesini bozmaz. Nafiren hata verir. O da amatörler gidip parayla jb yapıp bilmeyince olur. Yoksa jb çok iyi. Ayriyetten benim objektif olmamın sebebi de önceleri. N9-lumia920-htc one x ve iphone 5 almak istemem olabilir :ehe aslında azıcık hack işlerine merakın varsa yeter kendin untethered jb yaparsın bir iki hile uygulaması beleş uygulama ve dosya yönetici yuklersin hemen hemen tam takım jbli ip5in olur.


- - - Eklendi - - -

25pp beleş iyun için uygulama yav
 
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
Kardesim sen zaten kararini vermissin gibime geliyor,bildigin iPhone 5'e karar vermişsin.Samsung 'un cihazlarina karsi cok önyargılı davrandığını düşünüyorum.Bence S3

Herhangi bi önyargım yok. Evet kararim %80 ihtimalle iPhone 5 ama sonucta yüklü bi para vericez fikirlerinizi almak istedim
 

pckobat_78

Üye
Arkadaşım ip 5 aldı bir diğer arkadaşımdada s3 var. Ip bencede ekran vs olarak daha mantıklı. Ele daha yakışıyor s3 bencede büyük Biraz. Lumia 920 yi Bende çok merak ediyorum bence Oda kurtaramayacak nokiayi
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Ben olsam direk not2 alirim hem önü acık hem performansı yüksek i phone 5 4s gibi olmamış boyu uzatmışlar eni kalmış öyle söbü gibi duruyor :)
 
foreverthe

foreverthe

Üye
Senin için büyük ekran önemli değilse kesinlikle iPhone5 al :)
 
Symbianize

Symbianize

Üye
25 PP cihazınızda jailbreak olmadan uygulama yüklemenizi sağlar
Ve eğer telefonu JBli kullanacaksan al kullanmayacaksan note 2 in hayırlı olsun
 
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
Beyler cok düsündüm iPhone 5i aşiri fiyatından dolayi eledim.
Şimdi tek sorum S3 mü Note II mi ? :S

S3 de çalısan uygulama veya oyun Note II nin asiri büyük ekranindan dolayi calismamazlik yapabilir mi ? Öyle bi durum var mi ?
Birde amiral gemi şu an hangisi samsung için ?
 
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
note 2
 
enterneoll

enterneoll

Üye
amiral gemisi s3 ve boyuttan şikayetçiysen note 2 ne çalıştırıyorsa s3 de çalıştırıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt