ecel54
Üye
SpeedMode'u kapattım ama yine de Browse'a basınca tepki vermiyor.
Yükleme yapılmıyor
Başka bir ayar daha mı gerekiyor acep...
hangi site ?
SpeedMode'u kapattım ama yine de Browse'a basınca tepki vermiyor.
Yükleme yapılmıyor
Başka bir ayar daha mı gerekiyor acep...
hangi site ?

Her ikisinde de aynı. (Hizliresim & imageshack)
Browse'ye yada boş kutuya basınca bir şey açılmıyor![]()

Salata iyiymiş. Zeytinden de biraz alıyım
bende tıkladıktan 1sn sonra açılıyor![]()
browse diyorum resmi secip upload ediyor ama resmin linkini alamiyorum. Hizli resimde link boş kutu olarak cikiyor. İmageshackta linki kopyalayamadim gitti![]()
resimler gözükmüyor
dedigin gibi yaptim olmuyor.
soru sorma da coz bu işidedigin gibi yaptim olmuyor.

soru sorma da coz bu işidedigin gibi yaptim olmuyor.
oldu galiba![]()
Abi benim hesabım vardı çok uğraştım mobilden olmuyor diye bırakmıştım, hemen tekrar deniyorum.
oldu ama deveye hendek atlattik. Ucretsiz hesap oluşturunca mobil sayfa acildi oradan cok basit oluyor fakat bazen hata veriyor.
