"Handyscan" uygulaması güncellendi!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
"Handyscan" uygulaması güncellendi!


Handyscan, dokümanları kolaylıkla tarayıp paylaşmanızı sağlayan popüler Windows Phone uygulamalarından biri.
Bu ay içerisinde gelen ikinci güncelleme ile birlikte uygulama v3.18 sürümüne yükseltildi.
Güncelleme ile çeşitli düzeltme ve iyileştirmeler yapılarak uygulamanın WP8 entegrasyonu daha da artırıldı.

Gelen güncelleme ile birlikte Handyscan, kamera lensleri arasına eklenerek kullanışlılığı artırıldı. Ayrıca belgeleri taramaya başlamadan önce adlandırma özelliği eklendi.

Uygulamanın mağazada ücretli (reklamsız) ve ücretsiz (reklamlı) olmak üzere iki sürümü bulunuyor.



Mağaza Linkleri:

(Ücretli)

(Ücretsiz)
 


kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
Uc browser de güncellendi ;)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bu ne yahuu:hmmm
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi


valla bu sefer siz deneyin. Ben denedim upload destegim gitti:hih:

Bende uygulama yüklü ama hiç kullanmamıştım.
Şimdi güncellemeyi yapıp kullanayım diye bir açtım, pek beğenmedim.
hizliresim.com'u açmaya çalıştım öyle bembeyaz sayfa geldi.
Browser bana bakıyor, ben browser'a... Tık yok... :blink:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


ben denedim hizliresim upload yapılmıyor ama imageshack oldu

ben de imgashacktan yapamadim. Hizliresimden yapiyordum bu aralar hizliresimde sorun var galiba. İmageshacktan nasil yaptin.
 
ecel54

ecel54

Üye


Bende uygulama yüklü ama hiç kullanmamıştım.
Şimdi güncellemeyi yapıp kullanayım diye bir açtım, pek beğenmedim.
hizliresim.com'u açmaya çalıştım öyle bembeyaz sayfa geldi.
Browser bana bakıyor, ben browser'a... Tık yok... :blink:

speedmode u kapatırsan açılır


- - - Eklendi - - -



ben de imgashacktan yapamadim. Hizliresimden yapiyordum bu aralar hizliresimde sorun var galiba. İmageshacktan nasil yaptin.

imageshack e girdim browse ye tıkladım resmi seçtim yeniden boyutlandırma yapmayı değiştirdim sonrada upload ettim :D


- - - Eklendi - - -

yaparken speed mode kapalıydı
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
speedmode'u bulamadim. Ayrica uye girişi yapiyor musun.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi


speedmode u kapatırsan açılır


- - - Eklendi - - -



imageshack e girdim browse ye tıkladım resmi seçtim yeniden boyutlandırma yapmayı değiştirdim sonrada upload ettim :D

yaparken speed mode kapalıydı

Speedmode dediğin ayar nerde, hangi menüde, nereden kapanıyor?
Bu uygulamayı daha önce hiç kullanmadığım için pek bilmiyorum
:bilmm
 
ecel54

ecel54

Üye
uye girişi yapmadım speed mode bir saufada gezerken sağ en üste bulunan aşağı doğru olan bir ok var ona tıklayı göreceksiniz
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
SpeedMode'u kapattım ama yine de Browse'a basınca tepki vermiyor.
Yükleme yapılmıyor :hmmm
Başka bir ayar daha mı gerekiyor acep...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt