Tr Galaxy S3 Cihazıma Güncelleme geldi.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Tr Galaxy S3 Cihazıma Güncelleme geldi.
Bugün telefonum uyarı verdi ve telefonum 4.1.2 güncellemesini biraz önce kies aracılığı ile yaptım.Konuya baktım ama açan olmamış açıldı ise şikayet edilip silinsin.Çoklu pencere gerçekten güzel :DNote 2 çizim uygulaması gelmiş gerçekten çok güzel şeyler çıkıyor ortaya :D En çok hoşuma gidenlerden biride akıllı döndürme gelmiş ekran döndürme açık olup yatakda yan yatarken kamera ile gözlerimizi görüyor ve ekranı döndürmüyor.












 


Norm_Gkhan

Norm_Gkhan

Üye
Kardeş kontrol edeyim bende bide bize gelse millete gökten zembille güncelleme yağıyor bi bana gelmedi yaavv :D
 
SilentOne

SilentOne

Üye
hakkaten millete zembille guncelleme yağıyor bize bişi yok
 
boran9999

boran9999

Üye
Türkiye için resmi jelly bean 4.1.2 henüz yayınlanmadı büyük bir ihtimal cihazınız paraler ithalat vs vs gibi birşeydir.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
aynen bizede heralde perşembe yada cuma gelir diye dusunuyorum
 

m-eri

Üye
evet ya biz üvey evladız samsungun bize de yollasın artık
 

furkey

Üye
Türkiye için resmi jelly bean 4.1.2 henüz yayınlanmadı büyük bir ihtimal cihazınız paraler ithalat vs vs gibi birşeydir.

cihaz bildiğim kadarıyla türkiye ve 19 ülkeye daha yayınlandı. Ama jelly beani ilk dağıtırken yaptığı gibi sadece bazı imeili cihazlara...
Ya da yanlış biliyor da olabilirim tabii :D
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Valla bilmiyorum su an kullaniyorum. Coklu pencere, kaydirilabilir klavye saga sola, ram kullanimda biraz iyilesmeler var simdilik ama menü gecisleri eskisi kadar seri degil gibi belki cok uygulama yüklü oldugu icindir
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Valla bilmiyorum su an kullaniyorum. Coklu pencere, kaydirilabilir klavye saga sola, ram kullanimda biraz iyilesmeler var simdilik ama menü gecisleri eskisi kadar seri degil gibi belki cok uygulama yüklü oldugu icindir
Ben telefonu yeni aldım güncelleyip ondan sonra yüklemelere başlamak istiyorum gece sabaha kadar araştırdım ama bulamadım :D Mevcut avrupa romlarınıda yükleyip yüklememek arasında ikilemde kaldım. Çok bilmiyorumda bu işi. Bu size gelen türkiye romumu acaba? Buna telefonumuzdan hangi roma sahip olduğuna falan nasıl bakıyoruz bilginiz varmı?
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Benim telefonum ithalatci firma garantili tr den aldim ama paralel ithalat olabilir o yüzden bana erken gelmistir ama size gelmesi cok kisa bir sure olacak gibi.
 

yalinmen

Üye
arkadaşlar banada geçen pazar günü güncelleme geldi yükledim ve gerçekten çok akıcı bir hale douştu telefon facebook takılırken muzik dinlemek ayrı güzel oldu bu müziğide youtube veya başka sitelerdende dinliye biliyorsunuz 2 pencere açma olayı harika olmuş daha ne yapılabilir bilmiyorum ama gercekten s3 varken bilgisayarıma dokkunmuyorum bir telefondan daha ne istenebilirki :D ayrıca sanırım bu 4.1.2 güncellemesi demoymuş arkadaşlar yani beta olarak yayınlandı sanırım bir versiyon üstüde çok kısa bir zamanda gelmesini umuyorum..
 

m-eri

Üye
arkadaşlar banada geçen pazar günü güncelleme geldi yükledim ve gerçekten çok akıcı bir hale douştu telefon facebook takılırken muzik dinlemek ayrı güzel oldu bu müziğide youtube veya başka sitelerdende dinliye biliyorsunuz 2 pencere açma olayı harika olmuş daha ne yapılabilir bilmiyorum ama gercekten s3 varken bilgisayarıma dokkunmuyorum bir telefondan daha ne istenebilirki :D ayrıca sanırım bu 4.1.2 güncellemesi demoymuş arkadaşlar yani beta olarak yayınlandı sanırım bir versiyon üstüde çok kısa bir zamanda gelmesini umuyorum..
bu güncellemede best face , low light gibi kamera modları var mı güncellemiş arkadaşlar bakabilir mi?
 
suat1111

suat1111

Üye
taskbar geldimi not2 deki gibi ekrana
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
kiesten mi beklesen yoksa disaridan bulup odinle mi kursam kararsiz kaldim bi an once gelseydi su guncelleme
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
taskbar geldimi not2 deki gibi ekrana

Geldi


- - - Eklendi - - -

bu güncellemede best face , low light gibi kamera modları var mı güncellemiş arkadaşlar bakabilir mi?

Kamera cekim moduna az ışık eklenmis. Best face derken anlayamadim onu?


- - - Eklendi - - -

Arkadasin dedigi gibi youtube den video izlerken facebook da takilmak cok guzel birsey :)


- - - Eklendi - - -

Kamera modunda en iyi yüz filan gelmis birde.
 
boran9999

boran9999

Üye
Arkadaşlar acele etmeye gerek yok denenmiş ve mutlaka daha stabili gelecektir.

Meraklı arkadaşlar aşağıdaki linkten resmi sürümü takip edebilir.

 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
ilk sayfaya resimleri ekledim gördüğüm değişiklikler şimdilik bunlar.
 

m-eri

Üye


Geldi


- - - Eklendi - - -



Kamera cekim moduna az ışık eklenmis. Best face derken anlayamadim onu?


- - - Eklendi - - -

Arkadasin dedigi gibi youtube den video izlerken facebook da takilmak cok guzel birsey :)


- - - Eklendi - - -

Kamera modunda en iyi yüz filan gelmis birde.

Best face derken en iyi yüzü kastettim. Sağol
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
ben merak edip rusya romunu yukledim turkiye icin cikinca yuklerim diye. coklu ekran isi canimi skti biraz. tum uygulamalar yok kisitli bi de ayarlardaki uygulamalar bolumu orjinale gore biraz kasiyor.
Wipelari yapinca duzeldi ama
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
ben merak edip rusya romunu yukledim turkiye icin cikinca yuklerim diye. coklu ekran isi canimi skti biraz. tum uygulamalar yok kisitli bi de ayarlardaki uygulamalar bolumu orjinale gore biraz kasiyor.
Wipelari yapinca duzeldi ama
Yakın zamanda bir ufak düzeltme güncellemesi almalı diye düşünüyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt