Samsung Galaxy SIII'te Bu Güç Tüketiminin Sebebi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy SIII'te Bu Güç Tüketiminin Sebebi ?
arkadaşlar cihazıma otg kablosu yardımı ile 'tan telefonuma giriş yapabiliyorum fakat bildiğiniz gibi ekran çalışmıyor çünkü kırık :( her neyse pil'e girdiğimde ekranın çalışmadığı halde %59 şarj yediğini gördüm ve sonra merak ettim bu sabah konuyu açtım :evet:
 


PremiumWork

PremiumWork

Üye
Ekran her daim çalışır kablosunu sökmedikçe...Ancak çalışması güzel bişi değil kötü bişi acayip radyo aktif enerji yayar + telefona zararda verebilir, benden tavsiye yaptırıncaya kadar pilini sök kenarda dursun :oke:

- - - Eklendi - - -

Ayrıca uzak girişi nasıl yaptığını paylaşırsan iyi olur gibime geliyor :)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Ekran her daim çalışır kablosunu sökmedikçe...Ancak çalışması güzel bişi değil kötü bişi acayip radyo aktif enerji yayar + telefona zararda verebilir, benden tavsiye yaptırıncaya kadar pilini sök kenarda dursun :oke:
- - - Eklendi - - -

Ayrıca uzak girişi nasıl yaptığını paylaşırsan iyi olur gibime geliyor :)

doğru diyorsun,android genel bölümüne bir konu açıyım,pil içinde durduğunda %100'den %94'e inmişti söktüm şimdi zarar vermesin :evet:
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Talip sen ne zaman yaptiracaksin telefonu?
 
PriZm

PriZm

Üye
Bence ekran bozuk olduğundan saçmalıyor ve yanlış ölçüm yapıyor :)
 
Uruloki

Uruloki

Üye


bilmiyorum abim ya,para biriktiriyorum işte belki satabilirim telefonu satarsam başka cihazlar deneyeceğim :evet:


- - - Eklendi - - -



videolu anlatım yaptım reyiz :)

Ne kadar ki tamir ücreti ayrıca o halde nasıl satmayı planliyorsun
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Bence ekran bozuk olduğundan saçmalıyor ve yanlış ölçüm yapıyor :)

belki ama şarj telefon kapalıyken ve batarya içindeyken 1 günde 100%'den %94'e düştü :evet:


- - - Eklendi - - -



Ne kadar ki tamir ücreti ayrıca o halde nasıl satmayı planliyorsun

Tamir ücreti samsung servisinde 600 TL ama 400 TL'ye kadar ekran bulabiliyorsunuz(Gittigidiyor,Sahibinden gibi sitelerden),normal tamirciler 500-550 TL arası fiyat veriyorlar :evet:
 
PriZm

PriZm

Üye


belki ama şarj telefon kapalıyken ve batarya içindeyken 1 günde 100%'den %94'e düştü :evet:
O da doğru.o zaman geriye tek doğru seçenek kalıyor :D o da,
ekran ölü,ve artık nasıl tabir edilir bilmiyorum ama voltaj sızdırması yapıyor ve max güç tüketiyor :)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi

O da doğru.o zaman geriye tek doğru seçenek kalıyor :D o da,
ekran ölü,ve artık nasıl tabir edilir bilmiyorum ama voltaj sızdırması yapıyor ve max güç tüketiyor :)

Kısaca Ark Yapıyor diyebiliriz :evet: (elektriksel terimdir)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt