avcitalip
Üye
Samsung Galaxy SIII'te Bu Güç Tüketiminin Sebebi ?
arkadaşlar cihazıma otg kablosu yardımı ile
her neyse pil'e girdiğimde ekranın çalışmadığı halde %59 şarj yediğini gördüm ve sonra merak ettim bu sabah konuyu açtım 
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
'tan telefonuma giriş yapabiliyorum fakat bildiğiniz gibi ekran çalışmıyor çünkü kırık
her neyse pil'e girdiğimde ekranın çalışmadığı halde %59 şarj yediğini gördüm ve sonra merak ettim bu sabah konuyu açtım 


o da,
