Çok saçma konular açıyorsunuz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
semihguney

semihguney

Üye
    Konu Sahibi
Çok saçma konular açıyorsunuz ?
arkadaşlar özellikle burada çok gereksiz konular açıyorsunuz . Bunun bi sınırı yok mu ya ? Açtığınız konuları bi okuyun amaçsızca yazı yazmayın .
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS


haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
haklısın
 

ümran

Üye
bu konu hangi grupta ?
 
semihguney

semihguney

Üye
    Konu Sahibi
bu konu hangi grupta ?

Konu Dışı / Diğer . Gereksizler diye bi bölüm var oraya yazmak daha mantıklı olurdu . Ben kimsenin işine karışmak istemiyorum ama seviye çok aşağılara düşüyor bence
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
+Burası herkesin özgürce duygu ve düşüncelerini dile getirebileceği bir forum sitesi olup kendi içerisinde bölüm bölüm olmakla beraber her bölümün bir yöneticisi / moderatörü mevcuttur, gereksiz laçka olduğunu düşündüğünüz konular var ise konunun açılış mesajının yanında bulunan ''Şikayet et'' butonunu kullanarak rahatsızlığınızı moderatörlerimize yahut adminlerimize iletebilirsiniz :ünlem:

++Gereksiz olan konular gerek ''gereksiz konular, deneme mesajlar'' bölümüne taşınır, moderatör veya adminin düşüncesine görede gereksiz ise konu silinerek ''çöp kutusuna'' taşınır,

+++şahsi düşüncemi de şu şekilde belirteyim, Japonya ve de Türkiye bir değil, burası bizler için bir vakit geçirme, bir hoş sohbet ortamı olmakla birlikte yardımlaştığımız bir ortamdır, hadi icat yapalım deyince olmuyor, bir de bu açıdan düşününüz! japonya hızlı gelişen ve ileri bir ülke, ki onların teknolojileri ile bizim teknolojimiz bir değil, herkes 1 adım önde gitsin biz Ülke olarak elbet birgün onların durduğu yerde 1 adım öne geçeriz !

++++Gereksiz konu düşüncesinde olduğunuz konuları şikayet etmeniz yeterli olacaktır.

Saygılarımla :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: ultraslan_66 ve Revengeful
MrExpert

MrExpert

Üye
Güzel açıklama :)
 

ümran

Üye
+Burası herkesin özgürce duygu ve düşüncelerini dile getirebileceği bir forum sitesi olup kendi içerisinde bölüm bölüm olmakla beraber her bölümün bir yöneticisi / moderatörü mevcuttur, gereksiz laçka olduğunu düşündüğünüz konular var ise konunun açılış mesajının yanında bulunan ''Şikayet et'' butonunu kullanarak rahatsızlığınızı moderatörlerimize yahut adminlerimize iletebilirsiniz :ünlem:

++Gereksiz olan konular gerek ''gereksiz konular, deneme mesajlar'' bölümüne taşınır, moderatör veya adminin düşüncesine görede gereksiz ise konu silinerek ''çöp kutusuna'' taşınır,

+++şahsi düşüncemi de şu şekilde belirteyim, Japonya ve de Türkiye bir değil, burası bizler için bir vakit geçirme, bir hoş sohbet ortamı olmakla birlikte yardımlaştığımız bir ortamdır, hadi icat yapalım deyince olmuyor, bir de bu açıdan düşününüz! japonya hızlı gelişen ve ileri bir ülke, ki onların teknolojileri ile bizim teknolojimiz bir değil, herkes 1 adım önde gitsin biz Ülke olarak elbet birgün onların durduğu yerde 1 adım öne geçeriz !

++++Gereksiz konu düşüncesinde olduğunuz konuları şikayet etmeniz yeterli olacaktır.

Saygılarımla :tebessüm:

+1 sorunu olan
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye

:tebessüm:

+Hani bizde gereksiz konu açılmasın isteriz, ama ciddiyet ile de forum çekilmez olur, hani konuyu açan arkadaşta haklı ama hani arada gırgır şamata babında gereksiz konulara rast gelip gülüp geçmek gerek bu ortam olmazsa forum yürümez yani, şöyle baştan aşağı formu gezin garip ve ilginç olarlar kısmına bakınız örneğin, bilginin yanında tebessüm ettirecek çok şey var :tebessüm:

++Ciddi bir suratla sert hitablarla forumda bişey yapamayız sıkıcı gelir o yüzden ara arada olsa sınırı aşmamak adına gereksiz konular açılıyor, bunu gören yönetim olaya el atıp konuyu yayından kaldırıyorlar yani :tebessüm:

+++kısacası arada bunlar olmalı bence :tebessüm:
 

ümran

Üye
:tebessüm:

+Hani bizde gereksiz konu açılmasın isteriz, ama ciddiyet ile de forum çekilmez olur, hani konuyu açan arkadaşta haklı ama hani arada gırgır şamata babında gereksiz konulara rast gelip gülüp geçmek gerek bu ortam olmazsa forum yürümez yani, şöyle baştan aşağı formu gezin garip ve ilginç olarlar kısmına bakınız örneğin, bilginin yanında tebessüm ettirecek çok şey var :tebessüm:

++Ciddi bir suratla sert hitablarla forumda bişey yapamayız sıkıcı gelir o yüzden ara arada olsa sınırı aşmamak adına gereksiz konular açılıyor, bunu gören yönetim olaya el atıp konuyu yayından kaldırıyorlar yani :tebessüm:

+++kısacası arada bunlar olmalı bence :tebessüm:

öyle kaptan ,konu sahibide haksız değil
 
  • Beğen
Tepkiler: semihguney
___kaptan___

___kaptan___

Üye
öyle kaptan ,konu sahibide haksız değil

Yani öyle ama, ciddi ciddi tavır ve hitablarla da bi yere kadar gider, düşünsenize hiç gülünmeyen bir forum gibi olur, arada bir gereksiz konularda olacak ki foruma can gelecek, iyi ki de buraya üye olmuşum zamanında yani :) herşeyiyle seviyorum bu forumu, en gereksizinden(konu olarak) en gereklisine varana dek seviyorum, o yüzden her iki taraf yani konu sahibi ve de bizler için de haklı olduğu kanısındayım, rahatsız edici aşırı gereksiz konu mu gördünüz ''şikayet et'' bu tonu ile yönetime bildirirsiniz yönetim de gereksiz bulursa konu siliniz, ama gereksizlerde olacak ki şöyle konuyu okuyup okuyup neşeleneceğiz yani dmi ama :) :tebessüm:
 

ümran

Üye
Yani öyle ama, ciddi ciddi tavır ve hitablarla da bi yere kadar gider, düşünsenize hiç gülünmeyen bir forum gibi olur, arada bir gereksiz konularda olacak ki foruma can gelecek, iyi ki de buraya üye olmuşum zamanında yani :) herşeyiyle seviyorum bu forumu, en gereksizinden(konu olarak) en gereklisine varana dek seviyorum, o yüzden her iki taraf yani konu sahibi ve de bizler için de haklı olduğu kanısındayım, rahatsız edici aşırı gereksiz konu mu gördünüz ''şikayet et'' bu tonu ile yönetime bildirirsiniz yönetim de gereksiz bulursa konu siliniz, ama gereksizlerde olacak ki şöyle konuyu okuyup okuyup neşeleneceğiz yani dmi ama :) :tebessüm:

:) gülmedn olmazki herşey ciddi olsaydı herkes işi düştüğü zaman uğrardı ama şamata olunca herkez konuya dalıyo. haksızmıyım.
 
AHMED...

AHMED...

Üye
süpersin kaptan dostum senden sonra kimsenin yorum yapmasına gerek kalmadı ama arkadaşında haklı oldugu yer var ama engel olamıyorsun bazı insanlara her yerde bi denk geliyor seviye düşüklüğü :)
 
  • Beğen
Tepkiler: semihguney
___kaptan___

___kaptan___

Üye
:) gülmedn olmazki herşey ciddi olsaydı herkes işi düştüğü zaman uğrardı ama şamata olunca herkez konuya dalıyo. haksızmıyım.

Sonuna kadar katılıyorum haklısınız, hani amaç tartışma olmaksızın, hoş sohbet içerisinde yardım isteyene yardım etmek, sohbet etmek, dertleşmek, bilgi edinmek, haberleri takip etmek, teknolojiyi takip etmek, sağlık, vb konulara yakın olmak, her bölümün ayrı bir özelliği ile birlikte ayrı bir güzelliği hoşnutluğu var, ve de her bölümde bir gülüş kahkahaya neden olacak bir konu bir yorum mevcuttur, hani su olmazsa olmazımızdır ya kahkaha eğlence tebessüm ve de gereksiz konuların verdiği o duygu forumun olmazsa olmazıdır açıkcası :) :tebessüm:

- - - Eklendi - - -

süpersin kaptan dostum senden sonra kimsenin yorum yapmasına gerek kalmadı ama arkadaşında haklı oldugu yer var ama engel olamıyorsun bazı insanlara her yerde bi denk geliyor seviye düşüklüğü :)

Teşekkür ederim, hani insanlık halidir, kişinin ruh hali öyledir asabidir pat-çat konuşanlardandır (konu sahibini kastetmiyorum) hani bazen böyle yapılı olup konu açanlar oluyor, ama hiç uyarmak tartışma yaşamamak adına şikayet ederekten yönetime bildiriyorum, yönetim gereksiz bulunca gereği yapılıyor, hoş sohbet içerisinde yardımlaşıp dertleşmek varken niye tartışalım ki, ama hani hep uygun olanı söylüyor vurguluyorum ama konu sahibini ezmiş gibi olmayalım bizim kadar o da haklı ki bazı konular oluyor ki ciddi anlamda sıkıntı veriyor malesef :(
 
  • Beğen
Tepkiler: semihguney
The East

The East

Üye
Konu acan bence admin olmali :d:
 
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
+Burası herkesin özgürce duygu ve düşüncelerini dile getirebileceği bir forum sitesi olup kendi içerisinde bölüm bölüm olmakla beraber her bölümün bir yöneticisi / moderatörü mevcuttur, gereksiz laçka olduğunu düşündüğünüz konular var ise konunun açılış mesajının yanında bulunan ''Şikayet et'' butonunu kullanarak rahatsızlığınızı moderatörlerimize yahut adminlerimize iletebilirsiniz :ünlem:

++Gereksiz olan konular gerek ''gereksiz konular, deneme mesajlar'' bölümüne taşınır, moderatör veya adminin düşüncesine görede gereksiz ise konu silinerek ''çöp kutusuna'' taşınır,

+++şahsi düşüncemi de şu şekilde belirteyim, Japonya ve de Türkiye bir değil, burası bizler için bir vakit geçirme, bir hoş sohbet ortamı olmakla birlikte yardımlaştığımız bir ortamdır, hadi icat yapalım deyince olmuyor, bir de bu açıdan düşününüz! japonya hızlı gelişen ve ileri bir ülke, ki onların teknolojileri ile bizim teknolojimiz bir değil, herkes 1 adım önde gitsin biz Ülke olarak elbet birgün onların durduğu yerde 1 adım öne geçeriz !

++++Gereksiz konu düşüncesinde olduğunuz konuları şikayet etmeniz yeterli olacaktır.

Saygılarımla :tebessüm:
bu yorum süper olmuş bence :D herkes özgürdür istediğini yazar tabi haddini aşmadıkça :) :good: :good: bu site harbi benim için çok önemli süpersiniz :D
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Ya Tabiki Burada Herkes Ozgur ..

Fakat Bazi Konular Gercektende Cok Gereksiz ..

Ama Birsey Diyemeyiz Tabiki ..
 
  • Beğen
Tepkiler: semihguney
___kaptan___

___kaptan___

Üye
bu yorum süper olmuş bence :D herkes özgürdür istediğini yazar tabi haddini aşmadıkça :) :good: :good: bu site harbi benim için çok önemli süpersiniz :D

Yorumumu süper bulmanla sende süpersin kardeş sağolasın :tebessüm: + aynen öyle hani aile bi yana, yâr bi yana, arkadaş bi yanadır ya maxicep'te benim için bi yana yani :tebessüm:
 
şanışer25

şanışer25

Üye
haklısın vala kaptan. Yk ilk bulusmam yk saçlarım nasl yk BLMEM NE BU NE YA
 
  • Beğen
Tepkiler: semihguney
otostopçu

otostopçu

Üye
:hmmm neyin gereksiz olduğu senin ölçütlerinle belirlenmemeli. böyle bir gerekli konuya 1000 inci kez parmak bastığın için teşekkürler. böyle konuların nekadar gereksiz olduğunu düşüneceğin vakit (yetenek,donanım,düşünebilirlik ! ) var bide araştırıp böyle konular kaç kere açılmış onada bak. bence sen admin ol . iyi iş yaparsın cidden.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt