bu konu hangi grupta ?


+Burası herkesin özgürce duygu ve düşüncelerini dile getirebileceği bir forum sitesi olup kendi içerisinde bölüm bölüm olmakla beraber her bölümün bir yöneticisi / moderatörü mevcuttur, gereksiz laçka olduğunu düşündüğünüz konular var ise konunun açılış mesajının yanında bulunan ''Şikayet et'' butonunu kullanarak rahatsızlığınızı moderatörlerimize yahut adminlerimize iletebilirsiniz
++Gereksiz olan konular gerek ''gereksiz konular, deneme mesajlar'' bölümüne taşınır, moderatör veya adminin düşüncesine görede gereksiz ise konu silinerek ''çöp kutusuna'' taşınır,
+++şahsi düşüncemi de şu şekilde belirteyim, Japonya ve de Türkiye bir değil, burası bizler için bir vakit geçirme, bir hoş sohbet ortamı olmakla birlikte yardımlaştığımız bir ortamdır, hadi icat yapalım deyince olmuyor, bir de bu açıdan düşününüz! japonya hızlı gelişen ve ileri bir ülke, ki onların teknolojileri ile bizim teknolojimiz bir değil, herkes 1 adım önde gitsin biz Ülke olarak elbet birgün onların durduğu yerde 1 adım öne geçeriz !
++++Gereksiz konu düşüncesinde olduğunuz konuları şikayet etmeniz yeterli olacaktır.
Saygılarımla![]()
+1 sorunu olan




+Hani bizde gereksiz konu açılmasın isteriz, ama ciddiyet ile de forum çekilmez olur, hani konuyu açan arkadaşta haklı ama hani arada gırgır şamata babında gereksiz konulara rast gelip gülüp geçmek gerek bu ortam olmazsa forum yürümez yani, şöyle baştan aşağı formu gezin garip ve ilginç olarlar kısmına bakınız örneğin, bilginin yanında tebessüm ettirecek çok şey var
++Ciddi bir suratla sert hitablarla forumda bişey yapamayız sıkıcı gelir o yüzden ara arada olsa sınırı aşmamak adına gereksiz konular açılıyor, bunu gören yönetim olaya el atıp konuyu yayından kaldırıyorlar yani
+++kısacası arada bunlar olmalı bence![]()
öyle kaptan ,konu sahibide haksız değil
herşeyiyle seviyorum bu forumu, en gereksizinden(konu olarak) en gereklisine varana dek seviyorum, o yüzden her iki taraf yani konu sahibi ve de bizler için de haklı olduğu kanısındayım, rahatsız edici aşırı gereksiz konu mu gördünüz ''şikayet et'' bu tonu ile yönetime bildirirsiniz yönetim de gereksiz bulursa konu siliniz, ama gereksizlerde olacak ki şöyle konuyu okuyup okuyup neşeleneceğiz yani dmi ama

Yani öyle ama, ciddi ciddi tavır ve hitablarla da bi yere kadar gider, düşünsenize hiç gülünmeyen bir forum gibi olur, arada bir gereksiz konularda olacak ki foruma can gelecek, iyi ki de buraya üye olmuşum zamanında yaniherşeyiyle seviyorum bu forumu, en gereksizinden(konu olarak) en gereklisine varana dek seviyorum, o yüzden her iki taraf yani konu sahibi ve de bizler için de haklı olduğu kanısındayım, rahatsız edici aşırı gereksiz konu mu gördünüz ''şikayet et'' bu tonu ile yönetime bildirirsiniz yönetim de gereksiz bulursa konu siliniz, ama gereksizlerde olacak ki şöyle konuyu okuyup okuyup neşeleneceğiz yani dmi ama
![]()
![]()
gülmedn olmazki herşey ciddi olsaydı herkes işi düştüğü zaman uğrardı ama şamata olunca herkez konuya dalıyo. haksızmıyım.gülmedn olmazki herşey ciddi olsaydı herkes işi düştüğü zaman uğrardı ama şamata olunca herkez konuya dalıyo. haksızmıyım.

süpersin kaptan dostum senden sonra kimsenin yorum yapmasına gerek kalmadı ama arkadaşında haklı oldugu yer var ama engel olamıyorsun bazı insanlara her yerde bi denk geliyor seviye düşüklüğü![]()

bu yorum süper olmuş bence+Burası herkesin özgürce duygu ve düşüncelerini dile getirebileceği bir forum sitesi olup kendi içerisinde bölüm bölüm olmakla beraber her bölümün bir yöneticisi / moderatörü mevcuttur, gereksiz laçka olduğunu düşündüğünüz konular var ise konunun açılış mesajının yanında bulunan ''Şikayet et'' butonunu kullanarak rahatsızlığınızı moderatörlerimize yahut adminlerimize iletebilirsiniz
++Gereksiz olan konular gerek ''gereksiz konular, deneme mesajlar'' bölümüne taşınır, moderatör veya adminin düşüncesine görede gereksiz ise konu silinerek ''çöp kutusuna'' taşınır,
+++şahsi düşüncemi de şu şekilde belirteyim, Japonya ve de Türkiye bir değil, burası bizler için bir vakit geçirme, bir hoş sohbet ortamı olmakla birlikte yardımlaştığımız bir ortamdır, hadi icat yapalım deyince olmuyor, bir de bu açıdan düşününüz! japonya hızlı gelişen ve ileri bir ülke, ki onların teknolojileri ile bizim teknolojimiz bir değil, herkes 1 adım önde gitsin biz Ülke olarak elbet birgün onların durduğu yerde 1 adım öne geçeriz !
++++Gereksiz konu düşüncesinde olduğunuz konuları şikayet etmeniz yeterli olacaktır.
Saygılarımla![]()
herkes özgürdür istediğini yazar tabi haddini aşmadıkça
bu site harbi benim için çok önemli süpersiniz 
bu yorum süper olmuş benceherkes özgürdür istediğini yazar tabi haddini aşmadıkça
![]()
![]()
bu site harbi benim için çok önemli süpersiniz
![]()
+ aynen öyle hani aile bi yana, yâr bi yana, arkadaş bi yanadır ya maxicep'te benim için bi yana yani 
neyin gereksiz olduğu senin ölçütlerinle belirlenmemeli. böyle bir gerekli konuya 1000 inci kez parmak bastığın için teşekkürler. böyle konuların nekadar gereksiz olduğunu düşüneceğin vakit (yetenek,donanım,düşünebilirlik ! ) var bide araştırıp böyle konular kaç kere açılmış onada bak. bence sen admin ol . iyi iş yaparsın cidden.
