Artık son karar , büyük yardım :/ !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
acuxx

acuxx

Üye
ben olsam 920 alırdım farklılık hoşuma gider. 920 de ses çok güzel. İosta ekolayzır ayarı yok (3gs kullandım). 920 de dolby var.
Kamera pek kullanmam diyosun ama 920 nin kamerası çok iyi olduğu için fotoğraf çekmek isticeksin. Oyunun da 920 de sıkıntı olabileceğini zannetmiyorum.

Sen en iyisi 2 telefonuda eline al incele kararını ver
 


dedereis123

dedereis123

Üye
    Konu Sahibi
ben olsam 920 alırdım farklılık hoşuma gider. 920 de ses çok güzel. İosta ekolayzır ayarı yok (3gs kullandım). 920 de dolby var.
Kamera pek kullanmam diyosun ama 920 nin kamerası çok iyi olduğu için fotoğraf çekmek isticeksin. Oyunun da 920 de sıkıntı olabileceğini zannetmiyorum.

Sen en iyisi 2 telefonuda eline al incele kararını ver

çok teşekkürler ikisinide inceledim baya hemde :D ama sanırım l920 alıcam en azından farklılık güzeldir i5 herkesde olucak ama l920 olmıcak
 
dedereis123

dedereis123

Üye
    Konu Sahibi
beyler sanırım artık yarın alıcam İnşallah bir sorun çıkarmazsa banka :D şimdi son kez soruyorum l920 mi i5 mi :D
 
komando04

komando04

Üye
performans olarak gerçekten 920 iyi telefon
 
dedereis123

dedereis123

Üye
    Konu Sahibi
peki renk olarak önerin nedir kırmızı ve ya siyah almayı düşünüyorum ama kırmızı çok hoş geldi
 

BlaCkMaGiC05

Üye
iPhone 5 derim bende
 
gkcll

gkcll

Üye
peki renk olarak önerin nedir kırmızı ve ya siyah almayı düşünüyorum ama kırmızı çok hoş geldi

al lumia 920 kafan rahat etsin deli güncelleme ler geliyor cihaza turkcell mağasında yorum lara baktım hep 5yıldız ve övgüler dolu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt