acuxx
Üye
ben olsam 920 alırdım farklılık hoşuma gider. 920 de ses çok güzel. İosta ekolayzır ayarı yok (3gs kullandım). 920 de dolby var.
Kamera pek kullanmam diyosun ama 920 nin kamerası çok iyi olduğu için fotoğraf çekmek isticeksin. Oyunun da 920 de sıkıntı olabileceğini zannetmiyorum.
Sen en iyisi 2 telefonuda eline al incele kararını ver
Kamera pek kullanmam diyosun ama 920 nin kamerası çok iyi olduğu için fotoğraf çekmek isticeksin. Oyunun da 920 de sıkıntı olabileceğini zannetmiyorum.
Sen en iyisi 2 telefonuda eline al incele kararını ver
ama sanırım l920 alıcam en azından farklılık güzeldir i5 herkesde olucak ama l920 olmıcak