lucıd( lusıd) ruya ( deneyımım)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gericikoyluyobaz

gericikoyluyobaz

Üye
    Konu Sahibi
lucıd( lusıd) ruya ( deneyımım)
lusıd ruyayı bu forumda okudum ılk kez ..ama yıllardır ben ruyalarımı kontrol edıyodum.. kendıme bı cevap bulamıyodum.. lusıd den falan haberım yoktu varlıgından.. sonra burda gorup arastırdım. bazı sıtelerde teknıklerınden falan bahsedılmıs. ben bu deneyımı soyle yasadım.. eskı sokagımdayım bı adam bana surda deden gıl beklıyo dedı gıttım dogruydu ama benı korkuttular.. 1 ay sonra yıne aynı ruyayı gordum yıne aynı adam bu evde deden gıl beklıyo dedı. durup dusundum 1. ruyada boyle oldu dıye kacmaya calıstım .. benı bıseyler zorla tutuyodu kacmamı engellemek ıcın.. ruhun bedenı terk etmesı gıbı zorda olsa kactım. 1 ay sonra tekrar aynı ruya o kısma kadar yıne aynı seyler yıne ılk ve 2. ruyayı dusunup kactım. bu sefer engel yoktu tamamıyle ruhum ozgur du. daha sonrakı ruyalarımda once ruya oldugunu tespıt edıp bazı deneme yontemlerıyle mesela 2. kattan atladımmı yumusak bı ınıs yapıyodum bu ruya dıyıp algama bakıyodum.. dunyaya yapamadıgım her seyı yapıyodum. uyandıgım ana bıtırebılecegımı bılıyodum. yaklasık 2 yıl gunde ortalam 14 saat uyuyodum.. bu dunyadan zevk almıyodum.. hergun farklı bır ruyada ozgurce dolasıyodum.. zamanla ruya ıle gercegı ayıramaz bı noktaya geldım.. ve suanda oyleyım.. ılk zamanlarda kontrol etmeye calıstıgınızda kesılmeler yasnıyo.. gozunuzu kapatıp ruyaya kaldıgıınız yerden devam edılebılıyo.. zamanla dunyadan ve ınsanlardan kopuyosunuz .. kendınıze yarattıgınız ruh alemınde yasamak daha cazıp gelıyo.. zaman la korkmuya baslıyosunuz ya bırı zarar verırse dıye..cok garıp bı duygu.. benım boyle bıseyden yanı lucıd ruya dan haberım yoktu ne yontem bılıyodum nede baska bısey.. kendı kendıme oldu.. aıleme soyledım sacma dedıler ruyaları kontrol edemezsın sadece gorusun dedıler.. bazen gta oynamak gıbı her ıstedıgınız arabaya bınıyosunuz.. bazende bı olayın tam ıcınde yer alabılıyosunuz... yasamayana sacma gelebılır..
 


___kaptan___

___kaptan___

Üye
:aha: vaaayy ilginç :tebessüm: bende şuan sağlığım yerinde bu gece inşallah kardeşim yattıktan sonra Astral seyahat'i tekrar deniycem :sirit:
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Vay be :) ama dünyadan Zevk almıyorsun sonuçları kötü olabilir sanki
 
gericikoyluyobaz

gericikoyluyobaz

Üye
    Konu Sahibi
astral hıc denemedım bırazda urkutucu geldı bana. gunde 14 saat uyuyodum kafamı derste zor kaldırıyodum. sokak tv falan ılıskıyı kesmıstım. ama suan o kadar degıl sadece gordugumu kontrol edıyorum sık sık uyumuyorum.. ama en kotu tarafı ruya ıle gercegı ayırmak zor oluyo..
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
astral hıc denemedım bırazda urkutucu geldı bana. gunde 14 saat uyuyodum kafamı derste zor kaldırıyodum. sokak tv falan ılıskıyı kesmıstım. ama suan o kadar degıl sadece gordugumu kontrol edıyorum sık sık uyumuyorum.. ama en kotu tarafı ruya ıle gercegı ayırmak zor oluyo..

astral'i kafaya koydum hiç alıştırma yapmadan okuduğum gece herşeyi bıraktım astral'i öğrendiğim gece denedim ilgimi çektiğinden 3dk gibi bi sürede kulaklarımda uğultu başladı karnımda karıncalanma olunca irkilerek kalktım uğultu yarım saat kadar gitmedi+ sabaha kadar ise en az 4-5 defa korkulu rüya ile uyandın en son uyandığımda saat 6 idi ve ben ölürmüşcesine hastalanmıştım 2 hafta sonra atlattım hastalığı deneme fırsatım olmadı ama bu gece o gece inşallah deniycem :) :sirit:
 
gericikoyluyobaz

gericikoyluyobaz

Üye
    Konu Sahibi
bıde herseyın dogalı guzel.. ruya ları kontrol etmeye basladıktan sonra ruya gormekten zıyade farklı bı boyutta ozgurce yasıyo ınsan.. garıp oluyo.. mesela sacma bı durumun ortasında agzımdan su kelımeler dokuluyo. bu bır ruya gercek degıl gıbı.. acıklaması guc durumlar en guzelı bılmıyenın yapmaması yada elınde olmadab benım gıbı bu ozellıgı kazanan ınsanın dıkkat etmesı lazım
 
balcolu

balcolu

Üye
Aman dikkatli olun , ya ruh bedene geri dönmezse.. :D
 
gericikoyluyobaz

gericikoyluyobaz

Üye
    Konu Sahibi
astral cılar dıkkat etsın :d
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Aman dikkatli olun , ya ruh bedene geri dönmezse.. :D

Astral seyahat için geçerli bu ama şöyle ki konsantre olduk seyahat gerçekleşti odaya biri yaklaştığında veya konsantremizi bozacak bi gelişme bi hareketlenme olduğunda ruh ani bir tepkime ile bedene hızlıca bir dönüş yapıyor :)
 
The East

The East

Üye
Ben lucid ruyadan korkuyorum uyanamazsam falan diye birde 3 harflileri falan baya arastirmistim eskiden dusunursem gelirlerse diye korkuyom

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Ben lucid ruyadan korkuyorum uyanamazsam falan diye birde 3 harflileri falan baya arastirmistim eskiden dusunursem gelirlerse diye korkuyom

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi

Açıkcası düşünmemeye çalış bence, örn; şuan oturduğum odadan mutfağa giderken ki o aralık/koridor kısmında ışık yakmadan gidemiyorum ama bu düşünceye bağlı aklıma onları veya ürkütücü şeyleri getirmeyince sorun yok, lâkin onları düşününce hemen arkamda hissediyorum bi ürperti vs düşünmemek lazım :nono:
 
The East

The East

Üye
Ayni ben :)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
kcsoft

kcsoft

Üye
bende rüyada olduğumu biliyorum ama kontrol edemiyorum biraz karışık bi durum ha bide dediğin gibi gördüğüm rüyalar birbirine benziyor
 
The East

The East

Üye
Lusid astraldan daha iyidir kebdu dunyani kontrol ediyon dusunmesi bile guzel :)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Lusid astraldan daha iyidir kebdu dunyani kontrol ediyon dusunmesi bile guzel :)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi

öyle ama Rüya kontrolü daha çok hoşuna gidecek daha çok uyuyacak asıl dünyadan kopacaksın vs vs sorunlar başlayacak ! :nono: ayda 1 kez olsa iyi olur :kıskıs:
 
The East

The East

Üye
Haftada 2 sorun olmuyormus :)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
The East

The East

Üye
Yapmaya korkmasam yilda 1 bilr yaparum nasil yapilsigini biliyorumda korku iste :)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
only star

only star

Üye
ben ne kontrol edeblııyorum ne de birbirine benzerler fakat uyudugumda hıkaye gibi ruyalar goruyorum hatta bi ara onlar ile bi konu geldiğinde o hikayeleri öğretmenime sunmayı bile düşünmüştüm ( roman gibiydi yaa ) bazenleri ise okuldayken bi an oluyor o anı daha önce yaşamış gibi oluyorum bir kaç ay sonrasında bu anları toplayarak unuttugum bi rüyamı hatırladım:aha: dejavu sandım ilk önce ama bir zaman sonra bunlar onu aşmıştı :korktum:bir de şu seyahati nasıl ayarlıyosun ya da nasıl gta gibi kontrol edebiliyorsun merak ettim denemek istiyorum
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
ben ne kontrol edeblııyorum ne de birbirine benzerler fakat uyudugumda hıkaye gibi ruyalar goruyorum hatta bi ara onlar ile bi konu geldiğinde o hikayeleri öğretmenime sunmayı bile düşünmüştüm ( roman gibiydi yaa ) bazenleri ise okuldayken bi an oluyor o anı daha önce yaşamış gibi oluyorum bir kaç ay sonrasında bu anları toplayarak unuttugum bi rüyamı hatırladım:aha: dejavu sandım ilk önce ama bir zaman sonra bunlar onu aşmıştı :korktum:bir de şu seyahati nasıl ayarlıyosun ya da nasıl gta gibi kontrol edebiliyorsun merak ettim denemek istiyorum

Herşey konsantre olmakta, karanlık ortam sessizlik, ve kafan duru olcak hiç bişey düşünmeyip içinden, ellerinin kollarının bacaklarının ağırlaştığını defalarca tekrarla bunu 4-5 veya 8-10 defa tekrarla ağırlaştığını hisset ve kendine yukardan baktığını düşün bedeninden ayrılıyormuş hissi başlayacaktır, + kulaklarında uğultu başlayacaktır sakın korkma yoksa benim gibi o uğultuda pes edersin ki halen fırsat bulup deneyemedim :angry: ama denemem lazım :D

- - - Eklendi - - -

Yapmaya korkmasam yilda 1 bilr yaparum nasil yapilsigini biliyorumda korku iste :)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi

tirtir titreye titreye Astral seyahati denedim desem :D korkunun üstüne üstüne gitmekte üstüme yoktur :D :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
650
Haydar
Muhammet DEDE
Cevap
31
Görüntüleme
3K
Muhammet DEDE
Aksi
Cevap
5
Görüntüleme
751
Aksi


Üst Alt