gericikoyluyobaz
Üye
ılk baslarda korkmazsın ama zamanla korkuyo ınsan cunku artık ruya gormuyosun farklı bı boyutta aynı dunyada kurallar olmadan yasıyosun.. bırının sana zarar vermesınden korkuyo ınsanBen lucid ruyadan korkuyorum uyanamazsam falan diye birde 3 harflileri falan baya arastirmistim eskiden dusunursem gelirlerse diye korkuyom
Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
- - - Eklendi - - -
astral seyahat farklı bı durum onda olaylar bu dunya uzerınde gecıyo. ben yasamadıgım ıcın bılmıyorum. ama lusıd de farklı bır boyutta gecıyo.. ruya yı 3. kişi olarak gorursunuz. lucıd de 1. kişi sız sınız... bence bu yetenek her ınsan yapamıyo.. bazılarıda bılmeden yapıyo.. yapamıyanlara anlattıgınızda delı dıyebılıyolar


