gericikoyluyobaz
Üye
lucıd( lusıd) ruya ( deneyımım)
lusıd ruyayı bu forumda okudum ılk kez ..ama yıllardır ben ruyalarımı kontrol edıyodum.. kendıme bı cevap bulamıyodum.. lusıd den falan haberım yoktu varlıgından.. sonra burda gorup arastırdım. bazı sıtelerde teknıklerınden falan bahsedılmıs. ben bu deneyımı soyle yasadım.. eskı sokagımdayım bı adam bana surda deden gıl beklıyo dedı gıttım dogruydu ama benı korkuttular.. 1 ay sonra yıne aynı ruyayı gordum yıne aynı adam bu evde deden gıl beklıyo dedı. durup dusundum 1. ruyada boyle oldu dıye kacmaya calıstım .. benı bıseyler zorla tutuyodu kacmamı engellemek ıcın.. ruhun bedenı terk etmesı gıbı zorda olsa kactım. 1 ay sonra tekrar aynı ruya o kısma kadar yıne aynı seyler yıne ılk ve 2. ruyayı dusunup kactım. bu sefer engel yoktu tamamıyle ruhum ozgur du. daha sonrakı ruyalarımda once ruya oldugunu tespıt edıp bazı deneme yontemlerıyle mesela 2. kattan atladımmı yumusak bı ınıs yapıyodum bu ruya dıyıp algama bakıyodum.. dunyaya yapamadıgım her seyı yapıyodum. uyandıgım ana bıtırebılecegımı bılıyodum. yaklasık 2 yıl gunde ortalam 14 saat uyuyodum.. bu dunyadan zevk almıyodum.. hergun farklı bır ruyada ozgurce dolasıyodum.. zamanla ruya ıle gercegı ayıramaz bı noktaya geldım.. ve suanda oyleyım.. ılk zamanlarda kontrol etmeye calıstıgınızda kesılmeler yasnıyo.. gozunuzu kapatıp ruyaya kaldıgıınız yerden devam edılebılıyo.. zamanla dunyadan ve ınsanlardan kopuyosunuz .. kendınıze yarattıgınız ruh alemınde yasamak daha cazıp gelıyo.. zaman la korkmuya baslıyosunuz ya bırı zarar verırse dıye..cok garıp bı duygu.. benım boyle bıseyden yanı lucıd ruya dan haberım yoktu ne yontem bılıyodum nede baska bısey.. kendı kendıme oldu.. aıleme soyledım sacma dedıler ruyaları kontrol edemezsın sadece gorusun dedıler.. bazen gta oynamak gıbı her ıstedıgınız arabaya bınıyosunuz.. bazende bı olayın tam ıcınde yer alabılıyosunuz... yasamayana sacma gelebılır..
vaaayy ilginç
bende şuan sağlığım yerinde bu gece inşallah kardeşim yattıktan sonra Astral seyahat'i tekrar deniycem 
ama dünyadan Zevk almıyorsun sonuçları kötü olabilir sanki


bir de şu seyahati nasıl ayarlıyosun ya da nasıl gta gibi kontrol edebiliyorsun merak ettim denemek istiyorum
ama denemem lazım 
