ben bilmiyordum ki belle refresh yazılımı var onda. Sen söyleyincce öğrendim. Bi e6 kaldı çıkarmadığım...

tele format atmak şartmı, teldekiler gitmese olmuyomu![]()

tele format atmak şartmı, teldekiler gitmese olmuyomu![]()
her modelden insanlari sevindirmen guzel bisi
- - - Eklendi - - -
sart degil ben atmadim ama flash atinca istesende istemesende otomatk silinecek![]()

hocam ellerine saglik cok guzel gorunuyor.bunu normal rm 750 klasor acip producte atiptami flaslicaz.birde orjinale donmek istersek normal flashmi atiyoruZ.dead hic atmadim becerememekten korkuyorum.kilit acma keske fp2 tarzinda olsaydi.
daha once flash atmisligim var.normlle farki yokmus.ilgin icin cok tesekkur ederim.saygilar.
ins portlanir. biri sunu portlasin yahu 
product code uymuyor hocam, eve geldim kuracaktım ama sorun teşkil edermi?
- - - Eklendi - - -fp2 tus kilidini bekliyoruzins portlanir. biri sunu portlasin yahu
kardes aynisini bnde soylemistim farketmiyo flashla gitsin

- - - Eklendi - - -
mesajını görür görmez update softwareye bastım herşey hazırdı şuan telefon açıldı açılış etkiledi güzel görünüyor, biraz kurcalayayım ben![]()
evet tuş kilidide bekliyoruz hocam, bütün fp2 modlara sulandım mesajlarım hepsinde var
![]()
bide fp2 tus kilidi olsa tadindan yenmez.
harflar font'dan dolayı küçük görünüor fakat çok kullanışlı, önceden qwery kullanamazdım şimdi çok güzel yazabiliyorum, eline koluna sağlık hocam süper bir çalışma şiddetle nokia 500 kullanan herkese tavsiye ediyorum, sanırım bu nokia 500 için ilk cfw


şuan çocuk gibi seviyorum ya o vasat hantal telefon gitti yerine başka bir telefon gelsi sanki![]()


Yakında bende çıkarmayı düşünüyorum ama ben daha ilginç yapacağım inşallah benim yaptığımıda beğenirsiniz umarım .Hakan CFW için sağol çok lazımdı arkadaşlara![]()

product code uymuyor hocam, eve geldim kuracaktım ama sorun teşkil edermi?
fp2 tus kilidini bekliyoruzins portlanir. biri sunu portlasin yahu
- - - Eklendi - - -
kardes aynisini bnde soylemistim farketmiyo flashla gitsin![]()

- - - Eklendi - - -
mesajını görür görmez update softwareye bastım herşey hazırdı şuan telefon açıldı açılış etkiledi güzel görünüyor, biraz kurcalayayım ben![]()
evet tuş kilidide bekliyoruz hocam, bütün fp2 modlara sulandım mesajlarım hepsinde var
![]()
harflar font'dan dolayı küçük görünüor fakat çok kullanışlı, önceden qwery kullanamazdım şimdi çok güzel yazabiliyorum, eline koluna sağlık hocam süper bir çalışma şiddetle nokia 500 kullanan herkese tavsiye ediyorum, sanırım bu nokia 500 için ilk cfw

şuan çocuk gibi seviyorum ya o vasat hantal telefon gitti yerine başka bir telefon gelsi sanki
serfitika derdi yok çatır çatır herşeyi kuruyorum oh beya kardeşim sizin gibi yardımsever insanların olması nekadar güzel, karşılık beklemeden insanlara yardımcı olup sorunları ile ilgileniyorsunuz, inşallah kendini geliştirip daha iyi kademelere gelirsin.
ayni ben 1 hafta snra hevesin kırılır![]()
hehe yenilikler gelince yine heveslenirsinYakında bende çıkarmayı düşünüyorum ama ben daha ilginç yapacağım inşallah benim yaptığımıda beğenirsiniz umarım .Hakan CFW için sağol çok lazımdı arkadaşlara![]()
