500^Symbian Evols Fp3 [02.12.2012]

Sponsorlu Bağlantılar

yuruyedur

yuruyedur

Üye
tele format atmak şartmı, teldekiler gitmese olmuyomu :(
 


yunuq58

yunuq58

Üye
:) :) :)
 

ibrahimscare

Üye
hocam ellerine saglik cok guzel gorunuyor.bunu normal rm 750 klasor acip producte atiptami flaslicaz.birde orjinale donmek istersek normal flashmi atiyoruZ.dead hic atmadim becerememekten korkuyorum.kilit acma keske fp2 tarzinda olsaydi.
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
hocam ellerine saglik cok guzel gorunuyor.bunu normal rm 750 klasor acip producte atiptami flaslicaz.birde orjinale donmek istersek normal flashmi atiyoruZ.dead hic atmadim becerememekten korkuyorum.kilit acma keske fp2 tarzinda olsaydi.

rica ederim sende saolasın... Bu konuda nasıl yazılım atıcağınızı anlattım orjinale dönmek içinde navifrmden orjinal dosyaları indirip bunu attığın gibi atıcaksın...
http://www.maxicep.com/modifikasyon...yama-resimli-kullanim-730373.html#post5554590
 

ibrahimscare

Üye
daha once flash atmisligim var.normlle farki yokmus.ilgin icin cok tesekkur ederim.saygilar.
 

ibrahimscare

Üye
product code uymuyor hocam, eve geldim kuracaktım ama sorun teşkil edermi?
 
yunuq58

yunuq58

Üye
fp2 tus kilidini bekliyoruz :) ins portlanir. biri sunu portlasin yahu :D

- - - Eklendi - - -

product code uymuyor hocam, eve geldim kuracaktım ama sorun teşkil edermi?

kardes aynisini bnde soylemistim farketmiyo flashla gitsin ;)
 

ibrahimscare

Üye
fp2 tus kilidini bekliyoruz :) ins portlanir. biri sunu portlasin yahu :D

kardes aynisini bnde soylemistim farketmiyo flashla gitsin
- - - Eklendi - - -
mesajını görür görmez update softwareye bastım herşey hazırdı şuan telefon açıldı açılış etkiledi güzel görünüyor, biraz kurcalayayım ben :D

evet tuş kilidide bekliyoruz hocam, bütün fp2 modlara sulandım mesajlarım hepsinde var :D
;)
 
yunuq58

yunuq58

Üye
- - - Eklendi - - -
mesajını görür görmez update softwareye bastım herşey hazırdı şuan telefon açıldı açılış etkiledi güzel görünüyor, biraz kurcalayayım ben :D

evet tuş kilidide bekliyoruz hocam, bütün fp2 modlara sulandım mesajlarım hepsinde var :D
;)

evet acilis guzel boyle yandan atesli nokia yazisi filn super :D bide fp2 tus kilidi olsa tadindan yenmez.:)
 

ibrahimscare

Üye
harflar font'dan dolayı küçük görünüor fakat çok kullanışlı, önceden qwery kullanamazdım şimdi çok güzel yazabiliyorum, eline koluna sağlık hocam süper bir çalışma şiddetle nokia 500 kullanan herkese tavsiye ediyorum, sanırım bu nokia 500 için ilk cfw
 
yunuq58

yunuq58

Üye
harflar font'dan dolayı küçük görünüor fakat çok kullanışlı, önceden qwery kullanamazdım şimdi çok güzel yazabiliyorum, eline koluna sağlık hocam süper bir çalışma şiddetle nokia 500 kullanan herkese tavsiye ediyorum, sanırım bu nokia 500 için ilk cfw

aynen ilk israrim uzerine yapti kardesim :)
 

ibrahimscare

Üye
şuan çocuk gibi seviyorum ya o vasat hantal telefon gitti yerine başka bir telefon gelsi sanki :D
serfitika derdi yok çatır çatır herşeyi kuruyorum oh beya kardeşim sizin gibi yardımsever insanların olması nekadar güzel, karşılık beklemeden insanlara yardımcı olup sorunları ile ilgileniyorsunuz, inşallah kendini geliştirip daha iyi kademelere gelirsin.
 

ibrahimscare

Üye
dokunmatik hassasiyeti iyileştirildi : bunu okuyunca içimden heh demiştim, fakat menü tuşuna / geri tuşu basmıyor denilcek kadar kötüydü dokunmadan basıyor sanki :D

edit: neyse sevincimi telefon ile paylaşayım boşuna mesaj kirliliği yapıyorum kusura bakmayın. Saygılarımla tekrardan Çok sağol hocam ellerine sağlık ALLAH RAZI OLSUN
 
PremiumWork

PremiumWork

Üye
Yakında bende çıkarmayı düşünüyorum ama ben daha ilginç yapacağım inşallah benim yaptığımıda beğenirsiniz umarım .Hakan CFW için sağol çok lazımdı arkadaşlara :oke:
 
yunuq58

yunuq58

Üye
Yakında bende çıkarmayı düşünüyorum ama ben daha ilginç yapacağım inşallah benim yaptığımıda beğenirsiniz umarım .Hakan CFW için sağol çok lazımdı arkadaşlara :oke:

hdi blklm ins. seninkinide merakla bekliyoruz :)
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
product code uymuyor hocam, eve geldim kuracaktım ama sorun teşkil edermi?

önemli olan rm dir kardeşim


- - - Eklendi - - -

fp2 tus kilidini bekliyoruz :) ins portlanir. biri sunu portlasin yahu :D

- - - Eklendi - - -



kardes aynisini bnde soylemistim farketmiyo flashla gitsin ;)

portlanırsa hemen güncelleme gelir :)


- - - Eklendi - - -

- - - Eklendi - - -
mesajını görür görmez update softwareye bastım herşey hazırdı şuan telefon açıldı açılış etkiledi güzel görünüyor, biraz kurcalayayım ben :D

evet tuş kilidide bekliyoruz hocam, bütün fp2 modlara sulandım mesajlarım hepsinde var :D
;)

inş olur bende istiyorum ama daha portlanmadı.. Bnde bi kaç sefer denedim ama sonuç alamadım.. İşin içinde qt olunca çok karmaşık bir hal alıyor...


- - - Eklendi - - -

harflar font'dan dolayı küçük görünüor fakat çok kullanışlı, önceden qwery kullanamazdım şimdi çok güzel yazabiliyorum, eline koluna sağlık hocam süper bir çalışma şiddetle nokia 500 kullanan herkese tavsiye ediyorum, sanırım bu nokia 500 için ilk cfw

beğendiğine sevimdim güle güle kullanın.. Yunuq istek etti yoksa aklımda yoktu. Ewet ilk cfw :)


- - - Eklendi - - -

şuan çocuk gibi seviyorum ya o vasat hantal telefon gitti yerine başka bir telefon gelsi sanki :D
serfitika derdi yok çatır çatır herşeyi kuruyorum oh beya kardeşim sizin gibi yardımsever insanların olması nekadar güzel, karşılık beklemeden insanlara yardımcı olup sorunları ile ilgileniyorsunuz, inşallah kendini geliştirip daha iyi kademelere gelirsin.

teşekkürler.. Ne mutlu bana mutlu edebildiysem sizi... Güle güle kullanın...


- - - Eklendi - - -

ayni ben 1 hafta snra hevesin kırılır :)

:) hehe yenilikler gelince yine heveslenirsin


- - - Eklendi - - -

Yakında bende çıkarmayı düşünüyorum ama ben daha ilginç yapacağım inşallah benim yaptığımıda beğenirsiniz umarım .Hakan CFW için sağol çok lazımdı arkadaşlara :oke:

hadi bakalım şimdiden kolay gelsin... Saolasın
 


Üst Alt